וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהפנט: צילומים מרהיבים של שביל החלב במדבר המלח

1.8.2016 / 11:07

הצלם הרוסי דניאל קורדן הוא חובב טבע מושבע, אבל הפעם הרחיק עד מדבר המלח "סאלאר דה אויוני" שבבוליביה ולכד בעדשת המצלמה שלו את אחת התופעות הכי מרהיבות בשמי הלילה - שביל החלב - כפי שעוד לא ראיתם

לא מעט אירועי צפייה בכוכבים מתקיימים בקיץ בעולם, ביניהם גם החודש בישראל בנגב ובערבה, אבל הצלם הרוסי דניאל קורדן (Daniel Kordan) לכד בעדשת המצלמה שלו את אחת התופעות הכי מרהיבות בשמי הלילה.


עוד צילומים מהפנטים בוואלה! תיירות:
אלו הצילומים הזוכים מכל העולם בתחרות הצילום של השנה
מבט על: 10 צילומים מרהיבים של הנשיונל ג'יאוגרפיק על העולם
בעיניים ישראליות: הצילומים הזוכים בתערוכה "תמונת טבע"


בחודש מאי השנה הוא נסע למדבר המלח "סאלאר דה אויוני" (Salar de Uyuni) שבבוליביה, הנחשב לאטרקציה מוכרת וידועה בקרב מטיילים ומוצ'ילרים ישראלים, וצילם כמה צילומים שלא מהעולם הזה, תרתי משמע.

בעזרת מצלמת הניקון D810A שלו שהינה ייעודית לצילום כוכבים, ובעזרת טכניקת DSLR ועדשות ניקון 14-24mm f/2.8, הוא הצליח ללכוד את שביל החלב משתקף בלילה על מדבר המלח הגדול בעולם, מה שיצר מראות פשוט מהפנטים.

קורדן, שגדל באזור כפרי ליד מוסקבה, הוא צלם נופים המטייל בעולם בחיפושו אחר נקודות קסומות לצילום, בין אם אלו יערות עצי במבוק ביפן, או הרי הרוקי בקנדה ואפילו הזוהר הצפוני באיי לופוטן שבנורבגיה - הנופים שהוא מצלם פשוט מרהיבים. הנה כמה מהתמונות שהוא תיעד במדבר של בוליביה. צילומים נוספים שלנו ניתן לראות בחשבון האינסטגרם שלו או בדף הפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully