וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה בחינם: הפנינג קיץ של מוצרי יד שנייה על חוף הים בתל אביב

26.7.2016 / 8:21

זה הזמן להיפטר מכל השמעטס שלכם, או לפחות להחליף אותם בדברים שאתם באמת צריכים - הפנינג יד2 יוצא לדרך בגן צ'ארלס קלור בת"א, ואתם מוזמנים להופעות ומגוון דוכנים, הפעלות לילדים ועוד. הכניסה ללא תשלום

יח"צ - חד פעמי

אתר יד2 בשיתוף עיריית תל אביב יפו, יקיימו זו השנה החמישית ברציפות את פסטיבל YAD2LIVE. אל הפסטיבל, שיתקיים ב-28-17 ביולי בין השעות 23-18, מוזמנים מוכרים וקונים של מוצרי יד שניה שיוצבו בו מאות דוכנים בהם ניתן למכור פריטים מסוגים שונים במתחמי מכירה מגוונים. הכניסה לפסטיבל היא ללא עלות והקמת הדוכנים פתוחה לכולם וכרוכה ברישום מראש.

הפסטיבל בנוי ממספר מתחמים שונים וביניהם מתחם אופנה, שבו ימכרו פריטי ביגוד, אביזרי ביגוד, נעליים, תכשיטי וינטג', שמלות כלה, שמלות ערב ועוד, כולל תצוגות אופנה של בגדי יד שנייה.

בנוסף, מתחם ילדים ומשפחות שיכלול עשרות דוכנים של ילדים שמוכרים מוצרים לילדים ובו יתקיימו פעילויות לילדים, פינות יצירה ופינות הפעלה. ערוץ "הופ!" יפעיל אף הוא מתחם החלפת צעצועים וספרים. פרומואים בערוץ ובאתר הופ! יקראו לילדים להביא איתם צעצוע או ספר מהבית ולהחליף אותו במתחם עם צעצוע או ספר של ילד אחר.

מתחם עיצוב ואמנות, שבו יימכרו מיצגים ופריטי עיצוב השומרים על הסביבה וכן גם פריטי אמנות ממוחזרים. לצד הפעילות בדוכנים ובמתחמים השונים יערכו בפסטיבל מגוון של אירועים כמו הופעות לילדים של הצמד גילי ומיכל ושל דניאל מורשת והופעות חיות של שירים מכל הזמנים.

כמו כן, יהיו בפסטיבל מתחמים נוספים: מתחם "כל מיני" שבו משפחות יימכרו את כל מה שעולה על רוחם, ומתחם אספנות עם מוצרים מיוחדים, ואוספים מכל הזמנים.

גם מעריך האמנות, יורם ברייר, ייקח חלק בפסטיבל. ברייר ייתן הערכות מחיר של חפצי אמנות ישנים וחפצי אספנות מהקהל הרחב וכן יעריך חפצים יקרי ערך. בנוסף, הוא גם ינהל סבבי הערכה בין דוכני היריד.

בנוסף בפסטיבל יוקם דוכן של "בזאר יד2 מכל הלב" - רשת החנויות בשיתוף עמותת פתחון לב, המוכרת פריטי אופנה יד שנייה ברחבי הארץ. הדוכן יופעל בין השאר על ידי מפורסמים שימכרו מוצרי יד שנייה וינסו לגייס כמה שיותר תרומות שישמשו לרכישת ארוחה חמה לנזקקים במרכזי הסיוע של ארגון פתחון לב. במקביל יוצגו בבמה המרכזית תצוגות אופנה המציגות אופנת בגדי יד שניה ווינטג' .

הפנינג יריד יד2 גן צ'ארלס קלור. יד2,
מאופנה ועד פריטי אמנות ממוחזרים. הפנינג יד2/יד2

"מסורת של צרכנות נבונה ושמירה על הסביבה"

הפסטיבל נערך בשיתוף וואלה!NEWS ותחנת הרדיו eco99fm, המקדמת את נושאי הסביבה והחברה, לצד המוזיקה המעולה. התחנה תערוך לכבוד האירוע פלייליסט שירי קאברים (שירים יד שנייה) בבלעדיות לפסטיבל, אשר יהיה זמין להאזנה בשירותי הדיגיטל של התחנה, החל ממספר ימים לפני מועד הפסטיבל.

מנתוני יד2 עולה, כי בשנה שעברה השתתפו בימי הפסטיבל למעלה מ-80,000 מבקרים וסך ההכנסות מהמכירות בדוכנים הגיעו לכחצי מיליון שקלים. כאשר ההכנסות הממוצעות לדוכן הגיעו לכ-1,500 שקלים וההכנסות הממוצעות לדוכן במתחם הילדים הגיעו לכ-700 שקלים.

יבין גיל מור, מנכ"ל אתר יד2, מציין כי "הפסטיבל הפך למסורת המעודד מגמות של צרכנות נבונה ושמירה על הסביבה ועשרות אלפים פוקדים אותו מדי שנה. הם רואים בכך הזדמנות עבורם הן לבילוי קיץ משפחתי מול חוף הים בתל אביב, כפעילות חינוכית עבור הילדים וכן כהזדמנות מצוינת להיפטר ולהרוויח כסף מכל הפריטים ששכבו בארון ולא היה בהם שימוש. משפחות שהשתתפו ביריד בשנה שעברה הופתעו מהסכומים אותם הרוויחו כתוצאה ממכירת הפריטים הישנים וכך גם הבינו את ערכם של החפצים שרכשו במשך השנים ופיתחו מיומנויות בתחום המכירות.

"אין תקופה טובה מזו מלהתחדש ולמכור את כל הפריטים שאינם בשימוש ומצד שני לרכוש פריטי יד שנייה במחירים מפתיעים. בדיוק בשביל זה הקמנו את פסטיבל יד2, שבו הקהל הרחב מוזמן למכור ולרכוש פריטים לקראת הקיץ".

את ההרשמה לדוכנים יש להסדיר מראש באמצעות אתר ייעודי שנפתח לצורך הפסטיבל: http://www.live.yad2.co.il/ שם נמצאים גם כל הפרטים על הפסטיבל. הכניסה לקהל הרחב חופשית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
הפנינג יריד יד2 גן צ'ארלס קלור. יד2,
בשנה שעברה השתתפו בפסטיבל למעלה מ-80,000 מבקרים/יד2
  • עוד באותו נושא:
  • יד 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully