וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגושרים מלון בטבע: למשפחות שמחפשות וויקנד רגוע

ליאת להב

12.7.2016 / 7:26

לפני עשור הפך המלון בקיבוץ הגושרים לחמ"ל לכתבים במלחמת לבנון השנייה. כיום, עם 194 חדרים וסוויטות חדשות, הוא מספק אפשרות לסופ"ש משפחתי שבו אמנם בריכה משותפת לקיבוץ, אבל היי, הבניאס והחצבאני במרחק קפיצה למים

צלמים זמניים מורשים

בווידיאו: יקיצה במתחם המלון

בציון עשור למלחמת לבנון השנייה, חזרנו ללובי המרווח בכניסה למלון בקיבוץ הגושרים. קשה לדמיין את זה עכשיו - בשלווה הפסטורלית שהדבר היחיד שיכול להפר אותה זה חבורת ילדים מתרוצצים - אבל לפני עשר שנים שימש המקום כחמ"ל כתבים, מעין דסק זמני, עמוס בעמדות שידור, שממנו דיווחו העיתונאים בתנאי שטח מתאגרים. אך מכיוון שפנינו לשלום, מרגש לראות את אותו החלל בדיוק מתנהל בזמן שגרה.

"הגושרים מלון בטבע" משמש יעד צפוני חביב למשפחות שאוהבות לטייל, או להורים שפחות מתחברים לצד הפעלתני שבהם ופשוט מחפשים וויקנד רגוע הכולל סידור טוב לילדים. למי שטרם מכיר, המלון ממוקם בגליל העליון ושוכן בין נחלי החצבאני והבניאס, ובסמוך ליובלי נחל הדן בלב אצבע הגליל. הוא נבנה על חורבות ארמונו של העמיר פע'רור מהמאה ה-19, ומוקף בעמק הנהר הנעלם. כך נוצרה מעין פנינת טבע נסתרת.

הגושרים מלון בטבע. עדי פרץ,
הכניסה לגושרים מלון בטבע/עדי פרץ
הגושרים מלון בטבע. עדי פרץ,
הגושרים מלון בטבע/עדי פרץ

אווירת הקיבוץ, על כל המשתמע מכך, נשארת דומיננטית. היתרונות: תוכלו ליהנות משלווה גלילית עטופה בירוק, מאוויר צלול ומהשקט המבורך שבבריחה מהעיר. החיסרון הבולט: הבריכה של המלון היא מתקן משותף לאורחי המלון ולתושבי הקיבוץ (כניסה בחינם). יצוין, כי בפועל זה פחות מבהיל ממה שזה נשמע. המלון מכיל בריכה נוספת, פנימית ופרטית, הממקומת במרכז הספורט, אך היא מקורה ומיועדת לאלה המעוניינים לשחות.

המלון כולל 194 חדרים מושקעים, מעוצבים יפה ומאוד נוחים, במספר אגפים, כאשר כל אגף מעניק חוויית אירוח אחרת המותאמת לזוגות, למשפחות ולקבוצות; החדרים נחלקים בין האגף הכפרי, האגף קלאסי המציע חדרי אירוח שונים וביניהם דלת מקשרת, ואגף בוטיק המציע חדרים מושקעים ורומנטיים המיועדים לאנשי עסקים ולזוגות לצד סוויטות עם ג'קוזי פרטי וסוויטות גן. לאחרונה השיק המלון 8 סוויטות פרימיום המציעות אירוח נוח למשפחות. כל סוויטה משתרעת על פני 40 מ"ר ומעניקה תחושה ביתית ובעיקר פרטיות.

סוויטת הפרימיום המשפחתית

הגושרים מלון בטבע. עדי פרץ,
באגף בוטיק חדרים מושקעים ורומנטיים המיועדים לאנשי עסקים ולזוגות/עדי פרץ
הגושרים מלון בטבע. עדי פרץ,
כל סוויטה משתרעת על פני 40 מ"ר ומעניקה תחושה ביתית ופרטיות/עדי פרץ

שבת בבוקר יום יפה, אבל מה עם הקפה?

בין האטרקציות המוצעות באזור לגיבושונים משפחתיים תוכלו למצוא קייקים, טרקטורונים, מסלולי טיול ואופניים, נחלים ומפלים, פיינטבול ועוד. חשוב לציין שגם זוגות או קבוצות חברים, מתנגדי הבטן-גב למיניהם, שמעוניינים למקסם את החופשה, ייהנו מהפעילויות הללו. הכל נגיש, זמין ומזמין. מומלץ להירשם לטיול הרגלי בעקבות הנהר הנעלם שמוצע מטעם המלון.

מבחינת ההווי התרבותי של המלון, יש בערב מופעים והרצאות. מכיוון שאנחנו נפלנו על סופ"ש המארח את כנס "פה ולסת" של קבוצת רופאי השיניים בישראל, הלו"ז המשמעם בהתאם. עמכם הסליחה. אין ספק שהאטרקציה המרכזית היא הספא הרחב, המשודרג והמפואר המציע ג'קוזי, חמאם טורקי, סאונה ומגוון טיפולים ועיסויים מפנקים.

ברמה הקולינרית, חדר האוכל מציע ארוחת ערב כשרה, מספקת ומאוד מגוונת. לגבי ארוחת הבוקר, שבה זכינו לבהות בערגה ובכמיהה במכונת האספרסו המושבתת בשבת (זה לא ייחודי למלון הגושרים אלא חלק מתנאי הכשרות של המלונאות בישראל), מומלץ לקחת את האוטו ולתת צ'אנס לאחד מבתי הקפה באזור. מאחורי ססמאות השאנטי של "אנחנו חובצים פה הכל במקום", מסתתרים לפעמים מאפים וגבינות שישדרגו את הסופ"ש. כך או כך, שתו קפה וקחו את השאר בטייק אוויי, ההסבר יינתן בהמשך.

הגושרים מלון בטבע. עדי פרץ, מערכת וואלה! NEWS
מיועדת לאלה המעוניינים רק לשחות. הבריכה המקורה במרכז הספורט/מערכת וואלה! NEWS, עדי פרץ
חוות פאולי על נחל הבניאס שאר ישוב. צילום: אריאלה אפללו,
אבל במרחק 10 דקות נסיעה בלבד תמצאו את זה. נחל הבניאס/צילום: אריאלה אפללו

הפתרון לחום יולי-אוגוסט

עבור חובבי אמנות השכשוך - פעילות מבורכת ליולי-אוגוסט - חשוב שתדעו שבמרחק של 10 דקות נסיעה בלבד מחכה לכם נחל חרמון תחתון. הבניאס הידידותי נכנס שלא באשמתו לרשימת המקומות המסומנים בנורת אזהרה, הממליצה לתפוס מרחק בשבתות וחגים, מחשש לעומס מטיילים.

אז החדשות הטובות הן שניתן בסבלנות, וכנראה גם בעזרת מזל, למצוא חלקת אלוהים ריקה ושקטה. לאחר שלושה ניסיונות הצלחנו לאתר כמה גישות פנויות לנחל. שם בילינו בשחייה מרעננת, נהנינו מבריזה, מאזור מוצל ומפיקניק נעים שלא תמצאו בשום מקום אחר.

כמה זה יעלה לכם?
זוג+ילד מתחת לגיל 12 יישלמו בחודש יולי, ללילה על בסיס לינה וארוחת בוקר, החל מ-1,425 ועד 2,075, תלוי בסוג החדר. באוגוסט המחיר כבר יאמיר ל-1,655 ועד 2,305 שקלים.

הכתבת היתה אורחת של מלון הגושרים.

הגושרים מלון בטבע. עדי פרץ, מערכת וואלה! NEWS
ג'קוזי בספא המשודרג/מערכת וואלה! NEWS, עדי פרץ
הגושרים מלון בטבע. עדי פרץ,
פינוק בחמאם הטורקי/עדי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully