וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם המים: 5 אטרקציות קרירות לבילוי קיצי עם הילדים

וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד, עולם המים: 5 אטרקציות קרירות לבילוי קיצי עם הילדים

7.6.2016 / 2:48

הקניונים מפוצצים ועולים לנו ביוקר וחוף הים מצוין, אבל אי אפשר להתרווח על מיטת שיזוף ולעצום את העיניים בזמן שהילדים מתרוצצים על קו המים. אז מה עושים? הנה 5 הצעות לבילוי רטוב עם הילדים

סחנה. ShutterStock
אטרקציות שמצריכות בגד ים הן תמיד סיבה טובה להתקרר. הסחנה/ShutterStock

נפתח בבשורות הטובות: הקייטנות עדיין כאן. גם אם תלמידי התיכון וחטיבות הביניים לא משאירים כבר כמה שבועות פיסת חוף ים לרווחה, הקטנטנים עדיין נמצאים במסגרות החינוכיות השונות לפחות עד תחילת אוגוסט. הבשורות הפחות טובות הן שגם לתענוג הזה יש סוף, וזה מבלי להזכיר את סופי השבוע שדורשים תכנון מוקדם לשאלה ההורית הכי מציקה מאז ולעולם: מה עושים עם הילדים בקיץ?

הקניונים מפוצצים ועולים לנו ביוקר, חוף הים זה מצוין אבל אי אפשר להתרווח על מיטת שיזוף ולעצום את העיניים (כי הן מקובעות על הילד, אלא מה?). אז מה נותר? אטרקציות. אלו עם החום הכבד לא באות בחשבון, אבל אלו שמצריכות בגד ים הן תמיד סיבה טובה להתקרר.

בכלל, חשוב לציין שבשני המקרים מומלץ שלא להיחשף לשמש יותר מדי, קל וחומר כשמדובר בילדים. ההמלצה הזאת נכונה לכל שעות היום ואם כבר יש חשיפה לשמש, כדאי להגן על העור ולהקפיד על מריחת קרם הגנה, חבישת כובע ושתייה מרובה. ובכל זאת, הילדים בחופש. לא נצא?

פותחים את הקיץ עם סקין גארד. לרכישה לחצו כאן

ראפטינג בירדן, 23 באפריל 2016. ראפטינג נהר הירדן, מערכת וואלה! NEWS
שיט משפחתי הוא אופציה נהדרת לחוות את הנהר לכל אורכו/מערכת וואלה! NEWS, ראפטינג נהר הירדן

שיט בירדן

נסיעה לצפון היא תמיד הזדמנות טובה לצאת מהשגרה. גם אם לא יוצאים מגבולות הארץ, מדובר בתחושה שונה. אוורירית יותר. גם המים קרירים ומרעננים יותר, לפחות אלה שזורמים בערוצי נהר הירדן. גם אם אין לכם כוונה לשחות בהם, שיט משפחתי ברפסודה מוצלת הוא אופציה נהדרת לחוות את הנהר לכל אורכו, לעצור לחניות ביניים בפנינות מוצלות וללגום משקאות קרים.

גשמי החורף שזרמו לנהר במהלך האביב מבטיחים זרימה ראויה גם בימי הקיץ המהבילים. כמו כן, ניתן לשכור סירות, קייאקים ואבובים לכל הגילים.
לפרטים: ראפטינג נהר הירדן

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שנורקל באכזיב. יח"צ,
צלילת שנורקלינג מרתקת מול חופי אכזיב/יח"צ

טרק ים אכזיב

ללא ספק זו אחת החוויות היותר מרגשות שיש לטבע המדהים בגליל המערבי להציע: שיט בסירות טורנדו מהירות וצלילת שנורקלינג מרתקת בשמורת הטבע הימית הגדולה בישראל. הסיור הימי מתחיל בסירות טורנדו מהירות היישר מהלגונות של אכזיב דרך חמשת האיים ואל המצוק בראש הנקרה.

במהלך הסיור הימי מגיעים לאזור אחד מחמשת האיים ומתחילים בשנירקול, הכולל משקפות, שנורקל ואפוד ציפה. למי שטרם ביקר, מדובר בחוויית טבע אמיתית והזדמנות נדירה להיחשף לאוצרות הים בשמורה.
לפרטים: טרק ים אכזיב

רוחצים במעיינות גני חוגה שבעמק המעיינות בצפון, יום העצמאות. 12 באפריל 2016. גני חוגה, אתר רשמי
שלושה אגמים קסומים המציעים חווית מים ידידותית/אתר רשמי, גני חוגה

גני חוגה

בנוף מקסים אל מול הרי הגלעד שוכן פארק גני חוגה, עם מעיינות הזורמים בין שלושה אגמים קסומים המציעים חווית מים ידידותית למשפחות הכוללת אגם ענק לילדים, פינות מנגל במדשאות מוצלות, גלישה באומגה ישר לבריכה ושעשועי מים.

בפארק ניתן למצוא גם בריכת דיג מקצועית, קמפינג בחניון לילה משודרג ומאובטח ושירותים מרווחים ומקלחות חמות. בנוסף, ניתן ללון במתחם הפארק בחניון הקמפינג המטופח או באוהל יורט מונגולי אותנטי המתאים ללינת משפחות (5-6 אנשים) או לקבוצות (14-16 אנשים). הרחצה והבילוי המרענן בבריכות המעיין בפיקוח מצילים.
לפרטים: גני חוגה

פארק המעיינות. צילום: דביר בר,
פארק המעיינות. מיד אחרי הכניסה מתחילים בשחייה/צילום: דביר בר

פארק המעיינות

אולי מקורות המים הטבעיים האטרקטיביים והצלולים ביותר בישראל. מיקומם למרגלות הגלבוע, על כביש 669 בין צומת השיטה לבית שאן, ובסמוך לגן לאומי גן השלושה, מבטיח חווית ביקור כפולה. הכניסה רגלית או באופניים ללא תשלום ומי שמעוניין, ניתן לשכור כלי רכב ירוקים לטיול בפארק.

מיד אחרי הכניסה מתחילים בשחייה, שכשוך וטבילה בנחל הקיבוצים ובמעיינות עין מודע, עין שוקק, עין מגדל ועין חומה. לאחרונה הוקם שביל רטוב לזכרו של סרן צביקה קפלן ז"ל. השביל, שאורכו כ-300 מטרים, עובר בין בריכת עין שוקק, ששוקמה גם היא בחודשים האחרונים, ובין טחנת הקמח החדשה ובו פינות ישיבה וגשר עץ.
לפרטים: פארק המעיינות

מעיין ליפתא. איל שפירא,
מעיין ליפתא. מקלחת קרה בסוף המסלול/איל שפירא

מעיין ליפתא

מעיין קדום ונסתר שנובע בהרי ירושלים. בעבר הוא נקרא "עין נפתוח" וההגעה אליו בנסיעה ממחלף יגאל ידין וממנו לדרך בגין לכיוון גבעת שאול.

בדרך אל המעיין ניתן להתרשם מחורבות בתי הכפר הערבי ליפתא מהמאה ה-16 אבל הלוקסוס האמיתי מגיע בסוף השביל: נקבת המעיין והבריכה הקרירה שממתינה למבקרים לא משאירה מקום להתלבט חוץ מלטבול את הגוף למקלחת קרה. מומלץ להגיע מוקדם בבוקר או בשעות בין הערביים ולא בשעות החום. במסלול עצמו אין מקורות שתיה ולכן מומלץ להביא משקאות קרים ומרעננים.

וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד, עולם המים: 5 אטרקציות קרירות לבילוי קיצי עם הילדים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully