וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיץ על החוף: 5 חופים שישמרו על המשפחה שלכם

23.6.2016 / 9:36

קשה למצוא בילוי קיצי יותר מרביצה בחוף הים. הבעיה היא שברוב הזמן, אתם לא לבד וקשה למצוא פיסת חול לרווחה. ובכל זאת, מצאנו 5 חופשים לא עמוסים במיוחד שמותאמים לילדים ונמצאים במרחק נסיעה קצרה ממרכז הארץ

ילדים בחוף. ShutterStock
מומלץ לחסוך את עומס החום והשמש היוקדת מעל ראשם ועורם של הילדים/ShutterStock

שביתות מצילים? רוחות פתע? גלים גבוהים? נראה שאין מה שיניא את המשפחה הישראלית מרביצה רבתי בחוף הים בשבתות ובחופשים. עונת הרחצה החוקית כבר נפתחה מזמן וגם אם עונת הקיץ לא נפתחה באופן רשמי, קרני השמש דואגות להזכיר לכולנו שמדוזות צורבות זה כסף קטן לעומת עור שהשתזף יתר על המידה.

ובכל זאת, לכו תמצאו מקום לשבת בחופי הרחצה המובילים בארץ. ההמלצה הכי טובה היא להגיע בשעות הבוקר המוקדמות ולחסוך גם את עומס החום והשמש היוקדת מעל ראשם ועורם של הילדים. אבל אם זה לא אפשרי, הנה 5 חופים בהם לא תיתקלו במבט מוזר בזמן שתשלפו את סיר הג'חנון. כל מה שנותר להם זה רק להימרח בקרם הגנה ולהתחיל לרוץ אחרי הילדים.

פותחים את הקיץ עם סקין גארד. לרכישה לחצו כאן

חוף ירושלים. רומי לב, ספק 500
חוף ירושלים. גן עדן לילדים ותיירים/ספק 500, רומי לב

חוף ירושלים, תל אביב

רצועת החוף של תל אביב בדרך כלל מלאה עד אפס מקום בשבתות. על חניה אין בכל מה לדבר ומי שלא נערך מראש יתקשה למצוא גם כיסא ושמשיה פנויים. ואולם, העומס הגדול על חופי תל אביב מתחיל בשעות הצהריים, עם הגעתם של קבוצות הצעירים הגדולות.

בשעות הבוקר מדובר בפאזה אחרת לגמרי ואת החופים ממלאים משפחות ותיירים. אחד החופים הכי קסומים ברצועה נמצא דווקא בחלקה הדרומי יותר, מול בית האופרה ליתר דיוק. בעוד חוף מציצים/הילטון/הצוק/גורדון/תל ברוך – מחקו את המיותר – מלאים להטריד, חוף ירושלים הוא פנינה שקטה בה תוכלו למצוא מקום בקו ראשון לים גם בשעה 11:00 בבוקר.

החוף עצמו מוקף בשוברי גלים, סוכות מצילים, מסעדה פעילה ומרחבים שמאפשרים לילדים לשחק בכדור בלי להילכד בין כדורי מטקות שורקים. גם חניה לא תתקשו למצוא בשלל המגרשים באזור, בעלות של 25 שקלים לכל היותר לכל היום.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
חוף הסלע בבת ים. עמותת צלול, מערכת וואלה! NEWS
חוף הסלע. ופקחי העירייה מסיירים במקום ואוכפים את המתרחש על קו המים/מערכת וואלה! NEWS, עמותת צלול

חוף הסלע, בת ים

חוף הסלע הוא אולי החופים הכי מפורסמים בגוש דן. שמו ניתן לו בשל גושי הסלעים שהונחו בקצה שובר הגלים, שלעצמו נפרש לכל אורך החוף ומגביר את תחושת הביטחון גם בקרב מי שאינו יודע לשחות. החוף עצמו נחשב ידידותי למשפחות ובימי שפל, אפילו לפעוטות שנהנים לצעוד על גבי "האי" המפורסם שנוצר בשל נסיגת המים. בניגוד לחוף ירושלים, חוף הסלע בבת ים מתמלא במהירות ולכן כדאי להגיע בשעות מוקדמות או בשעות הערב.

חניוני האזור עושים חסד עם תושבי בת ים אבל גם בלי התו האזורי לא תשלמו יותר מדי על האוטו שלכם. אזור המטקות מתוחם אף הוא ופקחי העירייה מסיירים במקום ואוכפים את המתרחש על קו המים.

חוף פלמחים. איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
חוף פלמחים. השעות הטובות שלו הן דווקא בסוף היום/מערכת וואלה! NEWS, איל שפירא

חוף פלמחים, מדרום לראשל"צ

הלאה דרומה. חופי העיר ראשל"צ מבוקשים אף הם בשבתות וגם שם קשה למצוא פיסת חול ללא דורש. אבל מי שיסכים להדרים עוד קצת יוכל לגזור קופון שמן יותר של חול ואפילו לצייר בעצמו את קו המים. חוף פלמחים המפורסם שנחשב אבן שואבת לתושבי השפלה הוא קרקע פוריה להנאה ככל שמדובר במשפחות עם ילדים. השעות הטובות שלו הן דווקא אחר הצהריים, אז ניתן ממש לערוך פיקניקים על החול הרך עד שעות הערב ואפילו להיערך לשנת לילה עם אוהל קמפינג.

החוף עצמו מוכרז כמעט לחלוטין אבל לא תמצאו שם שוברי גלים. עם זאת, יש בו מספר סוכות הצלה ופיקוח הדוק. חניה במגרש הכורכר בכניסה לחוף תעלה לכם 25 שקלים ואפילו יש מלבי אלוהי.

חוף הבונים. דורון ניסים, רשות הטבע והגנים
חוף הבונים. בלי טיילת אבל עם המון טבע/רשות הטבע והגנים, דורון ניסים

חוף הבונים, צפון השרון

ללא ספק, אחד החופים הכי יפים בישראל. טיילת אמנם אין בו וגם סוכות הצלה לא (כן, זה אומר חיסכון בבדיחות מצילים טפלות שנצעקות באוויר) אבל מפרצים אלמותיים, גבעות כורכר, חול לבן ומי תכלת – בהחלט כן. החדשות הטובות הן שהחוף הזה, מציע הרבה יותר מרביצת סוף שבוע מסורתית. לא רחוק ממנו, במרחק הליכה תמצאו שמורת טבע וכמה מסלולי טיול אטרקטיביים שכוללים מזרקות מים טבעיות, מערות כחולות והרי צדפים שיגרמו לכל מבוגר להרגיש כמו ילד.

בשבתות מומלץ להגיע בשעות מוקדמות כדי להרוויח מקום להמשך היום, שכן לא מעט משפחות בוחרות להגיע לקמפינג של סופ"ש ולמלא כל פיסת חול.

חוף הרצליה. ShutterStock
את מושבי הים והשמשיות תאלצו להביא עמכם אבל מעבר לזה, אתם מסודרים/ShutterStock

חוף דניאל הרצליה

גם חופי הרצליה קנו את שמם כמוקד משיכה לצעירים ומשפחות. חוף אכדיה וחוף השרון הם המפורסמים שבהם והמקום הנכון להיות בו אתם צעירים, יפים וגרים במקומות הנכונים. אבל מי שרוצה לברוח מכל ההמולה השיקית מומלץ לו להגיע לחוף הנמצא למרגלות מלון דניאל. מדובר ברצועה רחבת ידיים שכמעט תמיד תוכלו למצוא רווחה ומקום לשבת ואפילו לשחק עם הילדים.

את מושבי הים והשמשיות תאלצו להביא עמכם (ואפילו מקום לגזיבו יש שם) אבל מעבר לזה, אתם מסודרים. בחוף פועלת מסעדה שמציעה פינות ישיבה וגם הירידה אליו מתבצעת באמצעות מעלית שקופה שתפלוט אתכם לטיילת המרהיבה של הרצליה.

החלק הקשה כאן הוא מציאת החנייה, אבל בשעות הבוקר הסיכוי עולה פלאים בעיקר ברחובות הסמוכים לטיילת.

וואלה! NEWS בשיתוף סקין גארד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully