וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהם היעדים הפופולריים ביותר לחופשה שהישראלים מחפשים בגוגל?

19.6.2016 / 1:02

איזה יעד לנופש הישראלים הכי מחפשים באינטרנט? איפה אנחנו נוטים לחפש דירות Airbnb? ומה הכי חשוב לנו כשאנחנו תרים אחר צימר? גוגל ישראל מפרסמת נתונים חדשים על המגמות וההעדפות של התייר הישראלי בארץ ובחו"ל

המגדל הלבן, סלוניקי, יוון. ShutterStock
התחזקות של 57% בחיפוש של הישראלים. סלוניקי ביוון/ShutterStock

רובנו נעזרים כיום יותר ויותר באינטרנט בבואנו לחפש את יעד החופשה שלנו, ונסמכים על הרשת כדי לבדוק מחירים, המלצות ואטרקציות. גוגל ישראל פירסמה את ההעדפות של הישראלים בכל הנוגע לחיפוש חופשה בארץ ובחו"ל. אז מה הכי מבוקש אצלנו?

מסתבר שהיעדים הפופולריים ביותר בקרב הישראלים, על פי החיפושים בגוגל, (בסדר יורד, חיפושי חודש מאי האחרון) היו: איי יוון, ברצלונה, ברלין, אמסטרדם, פראג ולונדון.

היעדים החמים ביותר השנה, כלומר אלו שחיפשו הישראלים הכי הרבה השנה לעומת השנה שעברה (מאי האחרון לעומת מאי אשתקד), היו: טנזניה וזנזיבר עם גידול של 241%, לרנקה עם גידול של 122%, בוקרשט עם גידול של 86%, אוקראינה עם גידול של 83% ומיאמי עם גידול של 77%.

היעדים הצומחים ביוון (יותר ישראלים התעניינו בהם במאי האחרון היחס למאי 2015): סלוניקי עם התחזקות של 57%, רודוס עם עלייה של 52%, אתונה עם 38%. קוס, לעומת זאת, חווה ירידה של 27%., כנראה בעקבות הצפת האי בפליטים מסוריה.

היעדים האטרקטיביים ביותר לחבילות "הכל כלול" בשנה האחרונה הם: יוון, אנטליה, כרתים, רודוס וטורקיה.

היעדים המבוקשים ביותר Airbnb: אמסטרדם, לונדון, ניו יורק, רומא וברלין. מינואר 2012 ועד למרץ 2016, היקף החיפוש אחר פתרונות לינה Airbnb הולך וגדל, כאשר מידי שנה שיאי החיפוש תועדו בחודשים אוגוסט וספטמבר.

האי קוס יוון. ShutterStock
ירידה של 27 אחוזים בחיפוש שלו. האי קוס/ShutterStock

ואיזו חופשה אנחנו מחפשים בארץ?

בשנה האחרונה הישראלים שבחרו לנפוש בתוך גבולות המדינה חיפשו אחר מלונות באילת (35%), ים המלח (16%), ירושלים והסביבה (12%), טבריה (7%) ואזור הצפון (11%).
מילות המפתח שחזרו בתדירות הכי תכופה בשנה האחרונה בעת חיפוש אחר צימר היו: בריכה פרטית, רגע האחרון, למשפחות, לזוגות וזול.

כאשר התייר הישראלי מחפש אחר פעילויות בחופשה שלו בארץ, הוא לרב מחפש אחר: מסלולי טיול, טיול בצפון, טיולים בדרום, טיולי ג'יפים ושטח ולסיום טיולים במרכז הארץ.
מינואר 2013 ועד למאי 2016, ניתן לראות כי העניין של הישראלים בצימרים נשאר עקבי עם עליות בביקוש בחודשי הקיץ (באוגוסט יותר מבאשר ביולי) ובחודשי החגים (ספטמבר-אוקטובר ואפריל).

איך מגבשים את הרשימות?
לדברי מנוע החיפוש, גוגל מעצבת את הרשימות באמצעות בדיקת מיליוני שאילתות שהיא מקבלת באופן שוטף. בנוסף, קיימים מספר כלים נוספים שנותנים תובנות על חיפוש בנושאים שונים. אי אפשר להשתמש בכלים אלו כדי לזהות משתמשים אינדיבידואלים, מכיוון שהם נסמכים על ספירה אנונימית ומצטברת של כמה פעמים התרחשה שאילתה מסוימת לאורך זמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully