וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי תקרית האליגטור: המלון בדיסני מציע לכולם לינה בחינם

16.6.2016 / 13:07

יום לאחר מציאת גופתו של הפעוט שנהרג על-ידי אליגטור בפלורידה, מציע המלון בדיסניוורלד לאורחים ללון בכל 867 החדרים שלו ללא תשלום, בניסיון לשפר את המכה התדמיתית שספג בעקבות הטרגדיה. מחיר ממוצע ללילה במלון: 567 דולרים

צילום: רויטרס, עריכה: יאיר דניאל

בווידאו: מסיבת העיתונאים של מקרה חטיפת הילד על-ידי האליגטור בדיסניוורלד

יומיים לאחר התקפת האליגטור, שתפס ילד בן שנתיים והטביע אותו באתר דיסניוורלד בפלורידה, מציע המלון באתר לינה חינם לאורחיו, וזאת במטרה לשקם את התדמית הקשה שדבקה בו בעקבות האירוע הטרגי.

כזכור, הפעוט שיחק במים של אגם מלאכותי בפארק השעשועים, לפני שנתפס על ידי הזוחל. משפחתו, שהגיעה לחופשה מנברסקה, ישבה בקצה האגם המלאכותי וניסתה לחלץ אותו משיני האליגטור שלקח אותו לתוך המים, אולם ללא הצלחה.

לאחר יממה שבה לא היה ידוע מה עלה בגורלו של הפעוט, התגלתה אתמול (ד') גופתו. עתה מנסה מלון Disney's Grand Floridian Resort & Spa לנחם את אורחיו הרבים וההמומים, והציע להם ללון במלון ללא תשלום לאחר שחלקים מהמלון נסגרו לאורחים ונערכו בו חיפושים רבים שיצרו בו בלאגן לא קטן, כך לפי אתר TMZ.

לאחר תלונות שהתקבלו מכמה מהאורחים, החליט המלון להציע לאורחיו לינה ללא תשלום ב-867 החדרים שלו, שעלות לילה בו נאמדת בממוצע ב-560 דולרים - כלומר בשווי של כמעט חצי מיליון דולרים.

מעבר למהלך השיווקי הזה, לדיסני יש בעיית יסחי ציבור אחרת, היות ובקרבת האגם שבו התרחשה הטרגדיה לא היו שלטי אזהרה על הקירבה לאליגטורים, כפי שיש בריזורטים המתחרים שבסביבה.

מלון Disney's Grand Floridian Resort & Spa. ויקיפדיה, צילום מסך
מנסה לשפר את התדמית. מלון Disney's Grand Floridian Resort & Spa/צילום מסך, ויקיפדיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully