וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3,400 שקל ללילה: מה יש במלון החדש שליד אבו גוש?

מלון גורדוניה במעלה החמישה מספק חוויה נופש יוקרתית ואסתטית, עם בריכה פרטית ודק שיתנו לזוגיות שלכם את כל התנאים לרומנטיקה ופסיליטיז שמרגישים ונראים מיליון דולר. אבל אלוהים, כמה שזה יקר

צילום: מיתר שליידר עריכה: נועה לוי

הדרך שמובילה אל מלון גורדוניה, הממוקם בקיבוץ מעלה החמישה בהרי ירושלים, עוברת דרך קריית יערים החרדית והכפר הערבי אבו גוש. אבל גם אם לרגע מאיימות לבצבץ מחשבות אקזיסטנציאליסטיות על הסימבוליות הזאת שמתמצתת את החיים בירושלים, או בישראל בכלל, הן חולפות מהר מאוד יחד עם הנוף המתחלף בחלון הרכב. ולאחר הכניסה למתחם המלון, הן נותרות לאנחות בצדו הלא נכון של שער הברזל.

מלון גורדוניה מוגדר כמלון פרטי, או Private Hotel - כפי שמצויין בכניסה אליו. ופרטיות זה אכן מה שתקבלו כאן, ומהסוג הטוב ביותר. במלון, שנפתח לפני כשלושה חודשים, 16 בקתות אבן מעוצבות למשעי, לרובן בריכה פרטית עם דק עץ, ואילו חלק מהסוויטות חולקות בריכה עם הסוויטה הצמודה (אם אתם בקטע של דאבל דייט שגולש לסף שבוע, או חילופי זוגות).

בשיפוץ הבקתות, שבגלגוליהן הקודמים שימשו כמשרדים וכמגורי עובדים לצוות בית המלון "יערים", שמבנהו מתנשא מעל גורדוניה ומשמש מעין אח גדול למלון הבוטיק, הושקעו כ-30 מיליון שקלים וההשקעה הזאת בהחלט באה לידי ביטוי.

הבקתות, שתקרתן הגבוהה משורגת בקורות עץ מרשימות, מעוצבות ומרוהטות בטעם משובח שמשרה תחושת יוקרה. המצעים, שיוצרו במיוחד עבור המלון, עשויים כותנה מצרית והתמרוקים בחדר האמבטיה המרווח הם של החברה הצרפתית ל'אוקסיטן. ניכר שבגורדוניה עושים מאמץ כדי ליצור חווית אירוח מפנקת ויוקרתית. אם תחושו עצמכם הנסיכה על העדשה, תוכלו אפילו להזמין כרית מתפריט הכריות שמציע המלון, ללא עלות נוספת.

מלון גורדוניה בקריית יערים. מיתר שליידר, מערכת וואלה! NEWS
גולת הכותרת היא הפרטיות. אחת היחידות במלון גורדוניה/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר
מלון גורדוניה בקריית יערים. מיתר שליידר, מערכת וואלה! NEWS
אסתטיקה שמשדרת יוקרה/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר

עם או בלי בגד ים

גולת הכותרת במלון היא ללא ספק הבריכה הפרטית והד?ק, שעליו אפשר לרבוץ וליהנות מזמן זוגי, איכותי ורומנטי. הסידור הזה, שבמסגרתו לא צריך להתחכך באורחים האחרים לצד הבריכה, הוא באמת פינוק ומתאים במיוחד לזוגות.

הבריכה משקיפה אל הכפר אבו גוש, והנוף ממנה משובב נפש גם ביום וגם בלילה - כשאורות הכפר מנצנצים במרחק. העובדה שהבריכה מחוממת תמיד לטמפרטורה של כ-27 מעלות, הופכת אותה מושלמת גם לרחצה לילית (עם או בלי בגד ים - נותיר את הבחירה בידכם), ויש להניח שהיא תהפוך את גורדוניה ליעד נחשק גם בחודשים קרירים יותר.

מלון גורדוניה בקריית יערים. מיתר שליידר, מערכת וואלה! NEWS
סבונים של ל'אוקסיטן בחדר האמבטיה המרווח/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר
מלון גורדוניה בקריית יערים. מיתר שליידר, מערכת וואלה! NEWS
מושלמת גם לרחצה לילית/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר

ברוכים הבאים ללאונג'

בגורדוניה אין לובי, יש לאונג' "שהוא המקום שבו הכל קורה", כך הסבירו לנו בהגיענו. הלאונג' מעוצב כאופן-ספייס, שאחד מקירותיו הוא ויטרינה עצומה שמשקיפה על אבו גוש. גם הוא משופע ברהיטים וחפצי נוי מדוייקים ומעוצבים, ובו פינות ישיבה אקלקטיות, ספריות עם מגוון ספרים וגם שולחן גדול שעליו מוגש כיבוד מסביב לשעון ומטבחון עם שתייה קלה, חמה ויינות - הכל בשירות עצמי וללא הגבלה.

הלאונג' פתוח לאורך כל שעות היום והלילה, והוא מאוייש על ידי איש צוות אחד או שניים, שתמיד קיבלו את פנינו בסבר פנים יפות והצליחו לגלם את התחושה החמקמקה שלה אנו כה משוועים מנותני שירות - להיות שם כדי לעזור, אבל לא להעיק.

הלאונג' הוא גם המקום שבו מתבצעים הצ'ק אין והצ'ק אאוט, ובו מוגשות הארוחות. במהלך שהותנו סעדנו שם פעמיים (ערב שישי ובוקר שבת), הארוחות עצמן היו החלק הפחות מוצלח של הסופ"ש, אם כי ראוי לציין שהכיבוד שהוגש בשאר היום היה חביב ואף נדיב.

מלון גורדוניה בקריית יערים. מיתר שליידר, מערכת וואלה! NEWS
הלאונג' מעוצב כאופן ספייס עם ויטרינה עצומה שמשקיפה על אבו גוש/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר
מלון גורדוניה בקריית יערים. מיתר שליידר, מערכת וואלה! NEWS
כיבוד חביב ונדיב 24 שעות ביממה/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר

המחיר: יקר, אך עם תמורה נאה לכסף

השהות בגורדוניה אינה מתאימה לכל כיס. המלון מתאים את עצמו לרמת המחירים הגבוהה האופיינית למלונות הבוטיק בארץ, ומחירו של לילה בסוף שבוע על בסיס לינה וארוחת בוקר עומד על כ-3,000 שקלים. עם זאת, הוא בהחלט נותן תמורה נאה לכסף, הן באווירה הכללית השורה במקום, הן ברמת הפסיליטיז וגם בהתחשב בעובדה שבניגוד למלונות בוטיק אחרים שמציעים אירוח יוקרתי הטובל בנוף ייחודי (בראשית, יערות הכרמל, מצפה הימים וכדומה) - ההגעה לגורדוניה לא תגבה מכם חצי יום של נסיעות מתישות ברכב. חצי שעה - גג 40 דקות על כביש 1, ואתם שם. וזה יתרון משמעותי, במיוחד בחופשת סוף שבוע, שממילא נגמרת מהר מדי.

יצאנו מגורדוניה חפויי ראש על שתמו 15 הדקות שלנו בחוג הסילון ובלבנו תפילה, שביום מן הימים יהיה מצוי בכיסנו הממון לשוב לכאן.

מחירים: לילה באמצע השבוע 2,000 - 3,000 שקלים לילה בסופ"ש: 2,400 - 3,400 שקלים לילה.

הכותבת היתה אורחת המלון.

מלון גורדוניה בקריית יערים. מיתר שליידר, מערכת וואלה! NEWS
מלון גורדוניה בקריית יערים/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר
מלון גורדוניה בקריית יערים. מיתר שליידר, מערכת וואלה! NEWS
מלון גורדוניה בקריית יערים/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully