וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה אנשים מעדיפים יותר לקחת לחופשה: בן זוג או סמארטפון?

אלפי אנשים מ-31 מדינות נשאלו מה היו מעדיפים לקחת לחופשה: את בן או בת הזוג, או סמארטפון? מתברר שאיבדנו את האנושיות, היות ו-81 אחוזים מהנשאלים בחרו במכשיר על פני הפרטנר שלהם. ומה אתם הייתם מעדיפים?

חופשה גלישה סלולרית בריכה. ShutterStock
מסתבר שהסמארטפון הוא ה"חבר" הכי טוב שלנו בחופשה/ShutterStock

תארו לעצמכם שזכיתם בחופשה מפנקת בחינם לכל מקום בעולם שרק תרצו, אך בתנאי אחד: אתם יכולים לקחת איתכם או את בן או בת הזוג, או את הסמארטפון - מה תבחרו? מחקר אינטרנטי שנערך לאחרונה מצא, כי רובכם אנשים חסרי לב שהיו בוחרים באופציה השנייה, כלומר את סלולר.

אתר התיירות "Hotels.com" חושף את תוצאות סקר הנסיעות השנתי שלו, שבמסגרתו נשאלו 9,200 אנשים מ-31 מדינות שונות סדרה של שאלות שהתמקדו בהרגלי השימוש שלהם בטלפון הנייד ובהשפעתו על ההחלטות בנושאי תיירות וההתנהלות בעת חופשה.

התוצאות, למרבה הצער, מחזקות את מה שאנחנו כבר יודעים. אנחנו רואים את זה בזוגות שמביטים בסלולרים שלהם בזמן הארוחה ולא אחד בשני, ובביטויי האימה שתוקפת אותנו כאשר הסוללה עומדת להיגמר, או גרוע מכך, כאשר אנחנו חושבים שאיבדנו את הנייד.

כאשר הם נשאלו מה הכי חשוב שיתלווה אליהם לטיולים, ענו 81 אחוזים מהמשיבים כי מדובר במכשיר הנייד שלהם. ובני או בנות הזוג? כאן כבר צנח המספר ל-53 אחוזים בלבד. אפשר להתנחם בכך שלפחות חצי מאיתנו, סטטיסטית, מועדפים על בני ובנות הזוג שלנו יותר מאשר אייפון או גלקסי.

מהסקר עלה נתון מעניין נוסף שקשור בניידים, והוא שאחד מכל עשרה אנשים מזמין את החופשה שלו ואת הטיסות ישירות מהנייד. דן קרייג, חבר הנהלת Hotels.com, אמר בהקשר זה: "אנו רואים מספר גדל והולך של עסקאות שמתבצעות דרך הסמארטפון, וזה נפלא לראות שתיירים מאמצים טכנולוגיות סלולר חדשות. זה גם נהדר לראות שהזמנת טיסה או מלון דרך הנייד היא כל כך קלה, עד כי עשרה אחוזים מאנשים עושים את זה בזמן שהם יושבים על האסלה".

והסמארטפון רק הופך חשוב יותר אחרי הנחיתה: עוד עלה מהסקר, כי 43 אחוזים מהתיירים עושים באופן קבוע הזמנות שונות במהלך החופשה דרך הסמארטפון, מה שמלמד כי המכשיר צמוד אליהם לאורך כל הנסיעה. יותר ממחצית (51 אחוזים) מהתיירים פונים קודם כל אל הטלפון שלהם לפני כל מקור מידע אחר כשהם צריכים מידע בעת החופשה.

דעת קהל: ומה אתם הייתם לוקחים לחופשה - סלולר או בן זוג? טקבקו לנו!

  • עוד באותו נושא:
  • חופשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully