וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממעוף הציפור: הנופים המרהיבים בעולם - צולמו ע"י תלמיד בן 17

7.6.2016 / 9:21

סרטון של תלמיד תיכון זכה ליותר ממיליון צפיות לאחר שהציג את הנופים המרהיבים של נורבגיה מקצה הר גבוה כשהוא ואביו עומדים על צוק, בין חיים למוות

פייסבוק, https://www.facebook.com/ilovesirdal/

רוצים לייצר להיט ויראלי? טפסו על הר גבוה בקצה העולם, עמדו על צוק בין שמיים לארץ, הביאו אתכם טיסן עם מצלמה וצלמו את הנוף העוצר נשימה שנשקף לנגד עיניכם. טוב, אולי כדאי שלא תעשו את זה. תלמיד התיכון בן ה-17, סימן האגום, סיכן את חייו כשטיפס עם אביו אל קצה הר שראג שבמערב נורבגיה המתנשא לגובה 1,110 מטרים מעל פני הים וצופה לליספיורד - ותיעד בטיסן שלו את הנוף המרהיב שנשקף משם.

סימן לא האמין למראה עיניו כשהסרטון שהעלה לחשבון הפייסבוק שלו צבר יותר מ-1.2 מיליון צפיות ו-21 אלף שיתופים בשבוע. "הייתי בהלם לראות כמה מהר התפשט הסרטון הזה. יום אחרי שפרסמתי אותו, הוא צבר כבר 30 אלף צפיות", הוא סיפר ל-DailyMail, "זה עבר מפה לאוזן בכל העולם ונצפה כבר ביותר מ-100 מדינות".

נורבגיה ממעוף הציפור. פייסבוק, צילום מסך
עד התהום, עד הקצה/צילום מסך, פייסבוק

מאחר שהוא רק בן 17, נעזר סימן באחיו הגדול, פרדריק, כדי לערוך את הסרטון ובאביו, פרנק, כדי להגיע לקצה ההר ולצלם את כל היופי הזה. סימן מודה שאביו שימש לו גם ככפיל, "אבא שלי הודה בפניי אחר כך שהוא חטף סחרחורת כשהוא עמד על הסלע המשקיף אלף מטרים מטה". לשניים יש עמוד פייסבוק לשם הם מעלים תמונות נוף שצילמו בכל מיני מקומות אקזוטים בעולם, "כולם בבית הספר שלי ראו את הסרטון הזה וחשבו שהוא ממש מגיב. אנשים מדברים על הסרטון בכל מקום וזה כיף".

עוד באותו נושא

תיעוד מרהיב: עדר ברווזים ענק יוצא למשימת חיסול בכרם

לכתבה המלאה
תלמיד בן 17 ואביו על הר שראג בנורבגיה.. DailyMail, צילום מסך
סימן ואביו במקום המפחיד בעולם/צילום מסך, DailyMail

עוד ב"אסור לפספס":

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully