וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ש ממשפחת לוי שכתבה את שמה בשמורת טבע בגיאורגיה

25.5.2016 / 13:27

שוב הופעה של הישראלי המכוער, הפעם כנראה משפחה מגדרה שהשחיתה כמה אבנים וסלעים בשמורת הטבע במסטיה שבגיאורגיה, ודאגה להשאיר מזכרת בעברית ובאנגלית עם הכיתוב "ISRAEL"

הישראלי המכוער דואג להחתים את שמו ולהכתים את שמנו גם בגיאורגיה החביבה. קורל קרטנשטיין, מטיילת ישראלית וכותבת ספרי מטיילים על גיאורגיה, גילתה בסיור שערכה בשבוע שעבר בדרך למחוז סוונטי, שמשפחת לוי מגדרה דאגה להנציח את ביקורה בשמורת טבע.

לפי פוסט שהעלתה קרטנשטיין בעמוד הפייסבוק שלה, הכולל צילומים של ההשחתה, נראה שמשפחת לוי דאגה לצייר על אבנים בשמורה ולהנציח את שמה במילים הבאות: "Levy family, Gedera, Israel". כמו כן, דאגה המשפחה לציין את תאריך הוונדליזם - "30 באוגוסט 2015".

"גיליתי את הגרפיטי הזה בקרחון צ'לאדי במסטיה", סיפרה קרטנשטיין בראיון לוואלה! מגיאורגיה שבה היא נמצאת עכשיו. "הכיתוב אולי נראה קטן, אבל זה ממש היה על אבן שהונחה על סלע במקום בולט מאוד וכל מי שמטייל בשמורה עובר שם", הוסיפה.

"לא למדנו שום דבר כנראה", כתבה קרטנשטיין בפוסט שלה. "אין מנוס מלהגיד את האמת בפנים: משפחת לוי היקרה, והישראלים החביבים מגדרה שהחליטו להשאיר חותם (במלוא מובן המילה) ולהרוס את הטבע היפה שגאורגיה מציעה לנו, ואפילו יותר מזה - החליטו לקלקל לנו את השם שלנו, הישראלים, ברחבי העולם - אתכם אני רוצה לשאול - למה? למה להרוס? למה לקלקל? למה לגרום לנזקים? עצוב לדעת שלא למדנו הרבה מהמקרה המזעזע שהיה בשנה שעברה עם זוג הישראלים שהחליטו לציין את שמותיהם באמצעות גרפיטי בטבע".

לדבריה, מקומי שהיה איתה בשמורה ראה את ההשחתה והניד בראשו מצד לצד בייאוש.

"גיאורגיה בין המדינות הבודדות בעולם שאוהבות אותנו"

"כואב לי הלב", הוסיפה קרטנשטיין לכתוב בפוסט שלה. "כמו שכולכם יודעים, גאורגיה היא הבית השני שלי ואני פשוט מתקשה להאמין שאחד מהמכרים שלי יגיע לביתי בתל אביב ויציין את שמו בטוש על הקיר.... למה במקום שהכי מזמין אותנו והכי דואג לנו שנרגיש בבית?? זה עצוב, זה לא נעים, אבל עוד לא אמרתי נואש".

"המטרה של הפוסט שלי לא היתה 'שיימינג'", סיפרה קורל, "אלא מודעות לתופעה המכוערת שפוגעת בסוף רק בנו. גיאורגיה היא בין המדינות הבודדות בעולם שאוהבות אותנו אהבת אמת. אין סיבה להרוס את זה, ובאמת שכל כך קל לשמור על יחסים טובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully