וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על טעויות משלמים: סרטון תיירותי גרם לפיטורים - כי הציג בכלל מדינה אחרת

5.4.2016 / 9:53

מנהלת השיווק של הקמפיין התיירותי החדש של רוד איילנד התפטרה מתפקידה, לאחר שהתושבים התלוננו שהתשדיר התיירותי מכיל קטע שצולם בכלל באיסלנד. כעת לא ברור האם זו הייתה החלטה מכוונת או טעות טרגית

twiiter

קמפיין פרסומי כושל עבור מדינת רוד איילנד שבצפון מזרח ארצות הברית - כלל סרטון שהציג קטע שצולם בכלל במדינה אחרת - והוביל להתפטרותה המידית של מנהלת הקמפיין, בטסי וול, ולחוב בסך 120 אלף דולרים שהוצאו על הפקת הפרסומת ויהיה על המדינה לשלם.

בפרסומת, שמהר מאוד הפכה ללעג ברשתות החברתיות, נראה אדם רוכב על סקייטבורד מחוץ לאולם הקונצרטים האייקוני של רייקיאוויק, איסלנד, ה"הרפה". מושלת רוד איילנד וחברת המפלגה הדמוקרטית, ג'ינה ריימונדו, הודיעה על התפטרותה של מנהלת הקמפיין, הגברת וול, בפני כלי התקשורת בשישי האחרון.

פרסומת לרוד איילנד. צילום מסך
קמפיין תיירותי לרוד איילנד שקטעים ממנו צולמו במדינה אחרת. מאוד הגיוני/צילום מסך

"זה פשוט לא ייאמן כמה טעויות נעשו בסרטון הזה ואנשים צריכים לדעת לקחת אחריות על הנעשה, כי לרוד איילנד מגיע יותר, למשלמי המיסים מגיע יותר", אמרה ריימונדו. בתחילת השבוע היא המעיטה במשמעות הטעויות שבקמפיין, אולם חזרה בה לאחר שתושבי המדינה תקפו בטוויטר ובתקשורת המקומית את הסרטון ואת הסלוגן שלו: "קריר וחמים". "'קריר וחמים' הוא לא סלוגן ראוי לרוד איילנד, זה ברור' היא הוסיפה.

בתקשורת המקומית דווח שריימונדו הודיעה שסרטון חדש יופק לרוד איילנד, וכי הפעם מנהלי הקמפיין יפנו לקבלת משוב מהציבור לפני שימשיכו בהפקת הסרטון. את תגובתה של וול לא ניתן היה להשיג.

עוד באותו נושא

תוכן מיני בוטה? גבר על עקבים שרוקד טוורקינג מעורר מחלוקת

לכתבה המלאה

עוד בתיירות:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully