וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לידיעת הישראלים: כך תקבלו עד 600 אירו פיצוי לטיסה שהתעכבה

4.4.2016 / 12:09

הטיסה לאירופה התעכבה או בוטלה? מעכשיו תוכלו לקבל פיצוי של מאות אירו בעקבות רגולציה באירופה, המחייבת חברות תעופה לפצות את הנוסעים בסכומים קבועים לפי מרחק. חברה בלגית תעשה זאת עבורכם תמורת 25% מסכום הפיצוי

היום העמוס בשנה בנתב"ג, 13 באוגוסט 2015. מגד גוזני
מ-250 אירו ועד 600 אירו פיצוי. מה רע? נוסעים בנתב"ג/מגד גוזני

לא פעם קורה שטיסות מתעכבות או מבוטלות, בטח מישראל לאירופה, אז עכשיו יש לנוסעים המאוכזבים דרך לקבל פיצוי על בזבוז הזמן ועוגמת הנפש שעברו.

במסיבת עיתונאים שנערכה היום (ב') בשגרירות בלגיה, הוכרז על תחילת פעילותה של Claim It בישראל, המאפשרת לנוסעים שטסו מאירופה לכל יעד בעולם ועם כל חברת תעופה, או לנוסעים שטסו לאירופה באמצעות חברת תעופה אירופית ושטיסתם התעכבה/התבטלה, לקבל פיצוי רטרואקטיבי בגובה של עד 600 אירו.

הפיצוי אפשרי תודות לרגולציה באיחוד האירופי, המחייבת את חברות התעופה לפצות את הנוסעים בסכומים קבועים על-פי המרחק שטסו - החל מ-250 אירו פיצוי לטיסות הקצרות מ-1,500 ק"מ ועד 600 אירו פיצוי (כ-2,600 שקלים) לטיסות שאורכן מעל 3,500 ק"מ.

פרק הזמן שניתן לבקש את הפיצוי הוא בין שנתיים (בישראל לדוגמה) לשש שנים. יש לציין, כי עד היום הצרכן הפרטי שנקש על דלתות חברות התעופה, על מנת לקבל את הפיצוי, נדחה במרבית המקרים בתירוצים שונים, כך שהסכום עבור ישראלים שטיסתם התעכבה בשנתיים האחרונות, נאמד בכ-300 מיליון שקלים, לדברי החברה.

היום העמוס בשנה בנתב"ג, 13 באוגוסט 2015. מגד גוזני
נאלצתם להמתין לטיסה שלא בצדק? יש אפשרות לקבל פיצוי/מגד גוזני

מנכ"ל החברה: "הישראלים צרכנים נבונים שמודעים לזכויותיהם"

חברת Claim It מתמחה באיסוף פיצויים מחברות התעופה על בסיס no cure no pay, כלומר: אם אין תוצאה אין תשלום החברה פועלת באירופה כבר למעלה משנתיים, ולטענתה הצליחה להשיג עבור לקוחותיה באירופה מיליוני אירו כפיצוי ועוד מיליונים רבים נמצאים בהליכי תביעה מול חברות התעופה.

את הבקשה מגישים באמצעות אתר החברה - שם יש למלא פרטים בסיסיים, כגון שם חברת התעופה, תאריך ומספר טיסה וכדומה. במידה ואכן יימצא שהנוסע חווה עיכוב בטיסה, תיפתח תביעה כנגד חברת התעופה והחברה תנהל את כל ההליכים עד לקבלת הפיצוי, זאת ללא כל תמורה מצד המבקש.
במידה ויתקבל פיצוי הוא יועבר ללקוח בניכוי של 25 אחוזים עמלה. כאמור, מבקש הפיצוי אינו צריך לנקוט בשום פעולה מעבר למילוי הפרטים באתר ואינו נדרש לשלם כלל עבור השירות.

ראלף פיס, מנכ"ל החברה, אמר היום: "אנו גאים ומתרגשים להשיק את פעילות החברה כאן בישראל עם אתר בעברית, המושק היום ושמאפשר גישה נוחה וקלה לישראלים. אנו מקווים להמשיך בהצלחה את מה שהתחלנו באירופה - השגת פיצוי הולם ללקוחותינו שנאלצו לחוות עיכובים או ביטולים של טיסות בדרכם ליעדם. הישראלים הנם צרכנים נבונים שמודעים לזכויותיהם. אין לי ספק שהקהל בישראל ידע לנצל את הזכויות המגיעות לו ולבקש את אשר מגיע לו".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully