וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תעופה מציעה: טיסה עם אזור שקט מופרד מילדים

אם נמאס לכם מילדים צעקנים וטורדנים במטוס, חברת אייר אסיה תציע לטוס במחלקה מופרדת, שבה תיאסר כניסה לילדים עד גיל עשר. השירות יעלה כ-45 דולרים לנוסע. האם תסכימו לשלם על טיסה ללא ילדים?

נוסעים טיסה. ShutterStock
לטוס כל הדרך מבלי לשמוע צעקות ילדים. תסכימו לשלם על כך?/ShutterStock

רוצים לישון קצת בדרך לחופשה שלכם, אבל צעקות של ילדים מפריעות לכם? מעתה תוכלו לעשות זאת ולהגיע ליעד רעננים. חברת התעופה האסייתית אייר אסיה תתחיל להפעיל טיסות, שבהן מחלקה שאליה תוכלו לברוח מאותם ילדים צעקנים.

חברת הלואו-קוסט, שבסיסה במלזיה, תציע את השירות לנוסעים בתשלום, כמו שאר שירותי לואוקוסט שאופיינים לברות אלו, כשעלות השירות תעמוד על 45 דולרים לנוסע, שיוכל להימלט מילדים מתחת לגיל עשר.

אייר אסיה תשמור 72 מושבים במטוס במחלקת "אזור שקט" במטוס איירבאס 330 שלה, המכיל 377 מושבים. מיקומה של המחלקה השקטה יהיה מאחורי מחלקת העסקים כשמאחוריה תתחיל מחלקת התיירים הרגילה. השירות יוצע תחילה בטיסות בקו שבין קואלה לומפור במלזיה לאוקלנד שבניו זילנד.

דובר מטעם החברה, אמר שתוכנית "האזור השקט" הוצגה כבר לפני שלוש שנים וזכתה לתגובות חיוביות מנוסעים שהשתמשו בשירות. לפי העיתונות בניו זילנד, נוסעים מסוימים היו שנויים במחלוקת לגבי המחלקה החדשה. חלקם סיפור שהשירות הולם את התשלום, בעוד אחרים טענו שלא היה כל שינוי היות וגם לא מעט מבוגרים היו קולנים.

ומה אתם אומרים: תסכימו לשלם תוספת על טיסה ללא ילדים? טקבקו לנו.

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully