וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתראות נעורים: פסטיבל הרוק באילת

אם התבגרתם בשנות ה-90 ואתם זוכרים בחיבה את ליל אהבה בצמח ואת פסטיבל ערד, יכול מאוד להיות שפסטיבל הרוק באילת הוא בול מה שאתם צריכים. באנו לתת בראש, אבל בלי לצאת מהמלון

הופעה של מוניקה סקס בפסטיבל הרוק באילת 2016. מיתר שליידר, מערכת וואלה! NEWS
הופעה בסטנדרט של פארק הירקון אבל לקהל מצומצם של פחות מאלפיים איש. מוניקה סקס על הבמה/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר

יציאה לנופש במרץ היא לא הבחירה המובנת מאליה, מזג האוויר ההפכפך והיעדר ימי חופשה הופכים אותו לפחות מאידיאלי. פסטיבל הרוק שעורכים ברשת פתאל בשנים האחרונות הוא פטנט שיווקי שמטרתו למשוך קהל נופשים במועד הנוכחי, והוא ככל הנראה עובד לא רע, אם ברשת משחזרים אותו כבר בפעם הרביעית.

השנה הגדילו את ההשקעה בפסטיבל והדבר בא לידי ביטוי בפסיליטיס ברמה גבוהה - במות, תאורה והגברה שהולמות פסטיבל מוזיקה מהשורה הראשונה. ואכן התחושה בהופעות היא שאתה מקבל הופעה בסטנדרט של פארק הירקון אבל לקהל מצומצם של פחות מ-2,000 איש. יש מי שיקראו לזה "אירוע בוטיק".

ניכר שמישהו כאן מנסה לשחזר את הימים הגדולים של פסטיבלי המוזיקה שהגדירו את רוח הנעורים של שנות ה-90, צמח, ערד ודומיהם. ועושה רושם שהניסיון פוגע במטרה, שכן רבים מהאורחים שהזמינו מקומות לפסטיבל הם מי שהיו בני נוער באותן שנים, והיום הם בני 40-30. מי שפעם נסעו בטרמפים ובאוטובוסים של אגד לכנרת או לערד הדרומית רק כדי לראות את אביב גפן ופורטיסחרוף, מגיעים היום לאילת בטיסה ולא צריכים אפילו לעזוב את מתחם המלון כדי לצפות בהם. העובדה שכל ההופעות מתקיימות בפביליון שבתוך מתחם המלונות של הרודס היא נוחה מאוד. רוקנרול, אבל עם טוויסט בורגני.

השנה מופיעים במסגרת הפסטיבל ברי סחרוף, רמי פורטיס, מוניקה סקס, אברהם טל, ריקי גל ומירי מסיקה, יובל דיין והתקווה 6 וכן, מופע מיוחד של אביב גפן מארח את יהודה פוליקר. מהרשת נמסר כי כל הכרטיסים לפסטיבל אזלו כחודש מראש, מבלי שהשקיעו בפרסום כלל. ראובן אלקס, מנכ"ל רשת פתאל, סיפר כי כמחצית מתוך 1,600 האורחים שהזמינו מקומות בפסטיבל הם אורחים חוזרים שהשתתפו בו גם בשנה שעברה ובשנים קודמות לכן.

הופעה של מוניקה סקס בפסטיבל הרוק באילת 2016. מיתר שליידר, מערכת וואלה! NEWS
מה ההורים שלי עושים כאן? מוניקה סקס בפסטיבל הרוק באילת 2016/מערכת וואלה! NEWS, מיתר שליידר

לשאלה האם הפסטיבל הזה רווחי, ענה אלקס כי הכסף הוא לא העניין כאן. "אם יש רווחים, הם חוזרים ומושקעים בפסטיבל עצמו. אבל זו לא המטרה של הפסטיבל הזה, אנחנו עורכים אותו כי הוא חשוב למיתוג שלנו ולבידול שלנו כרשת שמציעה לאורחיה גם אירועי תוכן. בעידן של תחרות מול אתרי בוקינג זה בסופו של דבר מה שמביא את האנשים אלינו", הוא מסביר.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

עם מטאפורות, עם דימויים

אני עומדת בתוך הקהל בהופעה של מוניקה סקס. רבים מהאנשים סביבי קרובים יותר ל-40 מאשר לקצה השני של סקאלת הגילאים שמאפיינת את הנופשים בפסטיבל. האסוציאציה הראשונה שלי היא שהם בגיל של ההורים שלי, אבל לא. ההורים שלי כבר לא בני 40 פלוס ואני לא בת 20. ההכרה שאני בדיוק שם בתפר הזה שבין 30 ל-40 טפחה על פרצופי בגסות. אין מה להתכחש לזה, גם אני כמותם השארתי מאחור שני ילדים עם סבתות וברחתי לסוף שבוע של אסקפיזם, בניסיון להזכר איך זה להיות צעירה, חופשיה ממחוייבויות ומיקיצות בלתי טבעיות בעליל.

האקורדים הראשונים של "מכה אפורה" נשמעים באולם, הקהל נדלק. בעוד דקה הם כבר יצרחו את מילות הפזמון שהפך להמנון של דור שלם ויזכרו איך פעם החיים באמת היו די קלים ולשכור חדר בדרום תל אביב היה יעד ריאלי. הסאונד מעולה, האווירה טובה, האנשים שמחים, רוקדים. יאללה, למה לא? באנו להנות. לא משהו עמוק, משהו מתוק. בלי מטאפורות, בלי דימויים.

מחירים לדוגמה: חבילות הנופש הייעודיות של הפסטיבל, שכוללות אירוח וכניסה לכל ההופעות באחד מהמלונות המשתתפים בפסטיבל: הרודס, מרידיאן, לאונרדו פלאזה, מג'יק פאלאס, לאונרדו רויאל ריזורט, נמכרו במחירים של החל מ-2,420 שקלים ועד 3,640 שקלים.

הכותבת היתה אורחת רשת פתאל במלון הרודס בוטיק באילת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully