וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא כדאי ליפול: אומגה מעל עשרות תנינים מפחידים

9.3.2016 / 7:52

פארק בעלי חיים בפלורידה מציע אטרקציה אקסטרימית מסוג אחר: מסלול שעובר במשך שעה וחצי מעל מאות תנינים אימתניים, וכולל הליכה על גשרים באוויר וגלישת אומגה. זה הזמן לעשות ביטוח חיים ולקשור את עצמכם היטב לכבלי הבטיחות

St. Augustine Alligator Farm Zoological Park

למי שמיצה כבר את כל חוויות האקסטרים שיש, מציע פארק חוות התנינים סנט אגוסטין (St. Augustine Alligator Farm Zoological Park) שבמזרח פלורידה, ארה"ב, אטרקציה שבהחלט מזרימה את הדם - טיול אוויר מעל תנינים וקרוקודילים חיים ואימתניים בגובה של 18 מטרים.

הפארק, שמציע לתיירים לצפות בבעלי חיים שלא רואים בדרך כלל, כמו למורים, ציפורים מיוחדות, דגים וכמובן תנינים, נפתח כבר ב-1893, אבל חוויית המעבר מעל התנינים היא יחסית חדשה, ובה זוכים המבקרים לראות 24 מינים שונים של תנינים - המקום היחיד בעולם שמחזיק כל כך הרבה מינים של הזוחל האימתני הזה.

חושבים שאתם מספיק אמיצים? אז מעבר התנינים מחולק לשני מסלולים, אחד של חמש תחנות ואורכו 45 דקות ומחירו 37 דולרים, והשני של 11 תחנות שאורך שעה וחצי ועלותו 67 דולרים. בכל אחד מהמסלולים ישנו מעבר של "הליכה באוויר" על גשרים תלויים מעל התנינים, כולל גלישה באומגה ושאר מעברים מיוחדים לאורך המסלול. בהצלחה.

אומגה מעל פארק תנינים בפלורידה.
לקחת אוויר ולעבור מעליהם באוויר. פארק התנינים בפלורידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully