וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקועים באמצע? אפליקציה מחליפה מושב עם נוסע אחר במטוס

אפליקציה חדשה בשם "סיטרו" (Seateroo), מציעה חבל הצלה לכל אותם נוסעים מיואשים שנתקעו במושב האמצעי או קיבלו מקום ליד השירותים. הישימון מאתר נוסעים שמוכנים להחליף מושב תמורת כסף עוד בטרם עלו למטוס. תסכימו לשלם?

טיסה שינה במטוס שעמום בטיסה. ShutterStock
יש פיתרון למצב שלך. ניסת להשתמש ב"סיטרו"?/ShutterStock

כיום, עם עידן הלואוקוסט שרק הולך ומתרחב בעולם, כמעט ואי אפשר כבר לבחור היכן תשבו בטיסה. בדרך כלל המושב שתקבלו ייקבע אוטומטית על-ידי המחשב, ומה שתקבלו זה מה שיהיה.

הכי מסכנים הם הנוסעים שנתקעו באמצע בין שני זרים וצריכים "לבלות" איתם שעות עד הנחיתה ביעד. אבל לא פחות אומללים אלו הנוסעים שקיבלו מושב ליד השירותים או ליד נוסעים שלא מפסיקים לדבר.

אבל אפליקציה חדשה בשם "סיטרו" (Seateroo) שהושקה בחודש ינואר האחרון, מציעה חבל הצלה לכל אותם נוסעים מיואשים. הישימון מאתר נוסעים שמוכנים לוותר על המושב הנעלה שלהם תמורת כסף, כמובן. שני הצדדים יוכלו לדון בהחלפת המושב באמצעות האפליקציה החינמית וזאת עוד בטרם עלו למטוס, ולקבוע את עלות ההחלפה.

המחיר המינימלי שיש לשלם להחלפה עומד על חמישה דולרים, כשהחברה הקליפורנית שיזמה את סיטרו לוקחת לעצמה 15 אחוזים מסכום העסקה. על-ידי ההחלפה יוכלו משפחות שאיחרו לצ'ק-אין והתפצלו בין מושבים שונים, לשוב ולהתאחד ולטוס יחד לחופשה המשפחתית. גם נוסעים שממהרים לטיסות-ההמשך שלהם, יוכלו לשבת בקדמת המטוס על-ידי החלפת המושב ולחסוך זמן יקר בדרך לקונקשן.

עם זאת, הסיכוי שלשני נוסעים שונים תהיה את האפליקציה בסלולר שלהם, הוא די אפסי, במיוחד שכרגע היא פעילה רק בתוך ארה"ב. בנוסף, צוות הדיילים לא חייב לאשר החלפה כזו במידה ותתבצע, וזאת בהתאם לנהלי המטוס. למשל, נוסע שלא כשיר לשבת ליד יציאת חירום.

לפי נתוני החברה, 27 אחוזים מהאמריקנים הביעו עניין באפליקציה, ויהיו מוכנים עד 24 דולרים עבור מושב טוב יותר במטוס בטיסות קצרות, ועד 32 דולרים עבור מושב טוב יותר בטיסות ארוכות.

ומה איתכם? תסכימו לשלם עבור שינוי המושב שלכם, או למכור אותו? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully