וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרום אדום בקרוז יבשתי: 5 תחנות מומלצות לטיול

9.2.2016 / 2:29

זמן בסופ"ש - יש, רכב חדש - בדיוק הגיע, משפחה - כבר נלהבת, אז מה הפלא שפיקניק בדרום הפורח נראה כמו הפתרון האולטימטיבי של בוקר חורפי? טיול רכוב אל הכלניות

שברולט - דרום אדום. אריאל שרוסטר, ספק 500
הזדמנות נהדרת לקחת שאיפה גדולה מהטבע/ספק 500, אריאל שרוסטר

הרגע בו נסגר שבוע העבודה הרשמי הוא לא פחות ממרומם נפש. 5 ימי עבודה, מאות שעות מול המחשב ועוד כמה עשרות בחדרי הישיבות מזוקקים בשעות הערב המאוחרות של יום חמישי לשאלה אחת בלבד: איך מנצלים במלואם את שני ימי החופש המופלאים של סוף השבוע? זמן יש, רצון גם, משפחה נלהבת כולל ילדים עם מטען אנרגטי גבוה כבר כאן מזמן, ורכב משפחתי שיכול לעמוד במשימה – הגיע בדיוק לפני שבוע.

עכשיו רק נותר להיסגר על הכיוון. הנהירה אל הצפון המושלג והעומסים בכבישים עדיין מרתיעה ואת הרדיוס שמסביב לביתנו כבר חרשנו. פיקניק בדרום הפורח נראה כמו הפתרון האולטימטיבי של בוקר חורפי ואם על הדרך ניתן לתפוס גם פסטיבל, אז הרווח הוא כפול ומכופל.

כעת, אחרי שגם היעד הוכנס לווייז הגיע הזמן לארוז את המשפחה ולצאת לדרך. פסטיבל 'דרום אדום' שמתקיים זה עתה באתרים רבים בחבל הבשור ובאזור הנגב הצפוני, הוא הזדמנות נהדרת לקחת שאיפה גדולה מהטבע וגם ליהנות מאטרקציות תיירותיות שיעסיקו את הילדים.

פיקניק שברולט. אריאל שרוסטר, מערכת וואלה! NEWS
הכלניות שממתינות מיד עם ההגעה הן רק התירוץ לחנות את הרכב/מערכת וואלה! NEWS, אריאל שרוסטר

התחנה הראשונה - יער שוקדה

גם למי שלא רץ או רוכב באופניים, ביקור ביער שוקדה הוא חוויה מומלצת. הכלניות שממתינות מיד עם ההגעה הן רק התירוץ לחנות את הרכב ולדגום את הסינגל היפהפה שנחנך שם אשתקד. המשתמשים הקבועים בו הם אמנם רוכבי האופניים שמדוושים בין אלפי הכלניות, אבל לא צריך להיות רוכב מקצועי כדי לעלות עליו ואפילו לא צריך את האופניים שלכם, שכן ניתן להשכיר במקום במחיר משתלם ולהחזיר בתום הרכיבה. כדאי לדעת שבימי שישי של הפסטיבל דמות היתולית בשם יאצק יוביל אתכם לסיור מלא הומור עם פעילות לכל המשפחה בין פריחת הכלניות.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

התחנה השנייה - חניון רעים

הלאה, חזרה לרכב. היתרון ברכב המשפחתי הנהדר שלנו הוא שמלבד הנוחות והזריזות, הוא גם חסכוני ויעיל בצריכת דלק. חניון קיבוץ רעים הממוקם בסמוך ליער בארי הוא תחנת עצירה מצוינת ולו רק כדי ליהנות מארוחת בראנץ' מנצחת במאפיית הבוטיק 'דובשנית' שנפתחה לא מזמן. ארוחת הבוהריים נקנתה במלואה ונלקחה בסל טייק אווי מעוצב לשולחנות הפיקניק של חניון רעים. אחרי הארוחה, התפנינו לדבר האמיתי: טיול ביער בארי עצמו.

התחנה השלישית - יום שוק בפארק אשכול

נסיעה שקטה על כביש 232 מיער בארי מביאה אותנו אל גן לאומי פארק הבשור שבחבל אשכול. המטרה: אירועי "שוק על המים" שמתקיים בימי שבת בשעות 10:00-16:00. על רקע הפריחה בנגב הצפוני ולצד מעיינות הבשור הנובעים בלב נאות מדבר מכוסה דקלים, מדשאות ופינות חמד, מתקיים לו כבר כמה שנים שוק כפרי שמציע מטעמים מתנובת הנגב, בית קפה בטבע, חפצי נוי ואומנות, יצירה והפעלות לילדים, חץ קשת, מתקני שעשועים אתגריים, טרמפולינת ענק, סירות פדלים, מתנפחים, ומופע מרכזי לילדים בשעות הצהריים.

כמו כן, בפארק כרי דשא נרחבים, מתקני פיקניק, מסלולים משולטים לבעלי אופניים, מסלולי ניווט למשפחות (ערכת ניווט חינם בקופת האתר) ואפשרות לינה בחניון לילה.

שברולט דרום אדום. אריאל שרוסטר, מערכת וואלה! NEWS
על צעדה לזכרה של הזמרת האלמותית שושנה דמארי, אין מצב/מערכת וואלה! NEWS, אריאל שרוסטר

התחנה הרביעית - ללכת כדי לאכול

על שנת הלילה בפארק נוותר, למרות הריפוד המפנק ברכב שלנו, אבל על צעדה לזכרה של הזמרת האלמותית שושנה דמארי, אין מצב. צעדת הכלניות המסורתית באזור שמורת בתרונות רוחמה היא הזדמנות נהדר לשחרר גם את הילדים לפרוק את האנרגיה ולרוץ כאוות נפשם, רק מתוך ידיעה שבתום המסלול ימתין להם שוק אמנים ודוכני מזון טבעיים.

התחנה האחרונה - אמנות בני שמעון

לא רחוק מהעיר באר שבע, על שטחה של המועצה האזורית בני שמעון, נמצא מושב תאשור, שעיקר התעסוקה של בניו הוא עיסוק חקלאי. אבל בין כל הקצירים נמצא ביתם של ז'יל וז'ורה שפיתחו אהבה משלהם: קרמיקה. כך פותחים השניים את ביתם בפני מבקרים שמעוניינים ליצור כלי חרס בתנורים ייעודיים בחום של 1,300 מעלות ואחר כך לצבוע אותם ולקחת את התוצאה יישר לסלון הביתי. במבט ראשון, זה עלול להיראות עמוס מדי, אבל בשביל זה יש את תא המטען המרווח ברכב המשפחתי החדש.

כעת הגיע הזמן לחזור הביתה. אחרי יום הבילויים הזה, אם קיימת עייפות היא תיעלם מיד כשניכנס לרכב ונתניע את דרכנו השקטה לעוד שבוע של עבודה במשרד. אבל היי, ככה השיטה עובדת. איסוף זיכרונות מאסיבי, עד לפעם הבאה.

רוצים גם להנות מהמרחבים של הקרוז? לחצו כאן לפרטים נוספים

וואלה! NEWS בשיתוף שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully