וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו באפריקה רק באירופה: לישון בבית-עץ בלב לונדון

חברת וירג'ין הולידייס (Virgin Holidays) שמוכרת נופשונים וחופשות דרך האתר שלה, מציעה לכם חוויית ספארי בלב בירת אנגליה, שבה תוכלו לגור בבית-עץ בגובה 10 מטרים, עם מרפסת הצופה לנהר התמזה ולאכול ארוחת שף בת 6 מנות. מתאים לכם?

צלמים זמניים מורשים

לגור בבית על עץ זה לא רק חלום של ילדים, ובבירת לונדון הפכו את הפנטזיה הזו למציאות עבור תיירים. חברת וירג'ין הולידייס (Virgin Holidays) שמוכרת נופשונים וחופשות דרך האתר שלה, מציעה חוויית ספארי בלב בירת אנגליה.

החברה בנתה בית-עץ בגובה של עשרה מטרים בסגנון אפריקני, השוכן על הגדה הדרומית של נהר התמזה הלונדוני. היחידה המפוארת כוללת שני תאי שירותים ומרפסת הצופה אל הנהר המפורסם ואל קתדרלת סנט פול. מול הנוף הזה תוכלו לאכול את ארוחת הערב שתוכן לכם על-ידי שף פרטי ותכלול שש מנות, ביניהן של בשר יען, תנין ועז.

הרעיון לבית העץ הלונדוני הגיע משמורת "ליון סנדס גיים ריזרב" (Lion Sands Game Reserve), שנמצאת בדרום אפריקה ומשמשת כלודג' עבור תיירי ספארי במדינה. בשמורה ניתן ללון בבתי עץ כאלו, כשהבית הלונדוני מכיל פריטים רבים ברוח הספארי והשבטים השונים באפריקה.

הבית המיוחד עוצב על-ידי הוברט זנדברג (Hubert Zandberg) וניתן לבקר בו בכל יום בין 11 בבוקר לשש בערב עד ה-29 בינואר השנה. לא ברור אם בית העץ יישאר על כנו, אולם האטרקציה מושכת אליה לא מעט סקרנים שאפילו התחרו ביניהם על לילה חינם בבית, שאותו הציעה החברה כחלק מהמהלך השיווקי שלה.

בית עץ בלונדון. צילום: Virgin Holidays, מערכת וואלה! NEWS
עיצוב אפריקני בכל חלקי הבית/מערכת וואלה! NEWS, צילום: Virgin Holidays
בית עץ בלונדון. צילום: Virgin Holidays, מערכת וואלה! NEWS
נוף מרהיב לנהר התמזה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: Virgin Holidays
בית עץ בלונדון. צילום: Virgin Holidays, מערכת וואלה! NEWS
ניצב על עצים בגובה 10 מטרים. בית העץ הלונדודני/מערכת וואלה! NEWS, צילום: Virgin Holidays
בית עץ בלונדון. צילום: Virgin Holidays, מערכת וואלה! NEWS
ארוחת שף פרטית תוגש לכם בתוך הבית/מערכת וואלה! NEWS, צילום: Virgin Holidays

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully