וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר מצא: חופשה שנתית מפחיתה את הסיכוי למות ב-20 אחוזים

26.1.2016 / 9:24

עכשיו יש לכם עוד סיבה לצאת לחופשה: מחקר אמריקני מצא שגברים שלא יוצאים לחופשה שנתית מגבירים את סיכוייהם למות ב-20 אחוזים ולחלות במחלות לב ב-30 אחוזים. באשר לנשים, מי שנופשת רק אחת לשש שנים מעלה משמעותית את סיכוייה לקבל התקפת לב

צילום: יוטיוב

אם היה לכם ספק למה אתם צריכים לצאת לחופשה לפחות פעם בשנה, אז עכשיו זה מוכח למה זה חיוני גם לבריאות שלכם. מחקר שנערך על-ידי מרכז ללימודים גריאטריים בארה"ב, מצא שככל שיוצאים יותר לחופשות - כך הסיכוי לחלות במחלות לב ודיכאון יורד, ובריאות המוח משתפרת.

המחקר אמנם מדגיש את הממצאים בקרב הגיל השלישי ומעודד אותם לצאת יותר לחופשות ככל שהם מתבגרים ולהישאר פעילים ובריאים נפשית, אבל הוא טוב ויפה גם לגילים צעירים יותר.

בין הממצאים במחקר, ניתן לראות שגברים שלא יוצאים לחופשה שנתית מגבירים את סיכוייהם למות ב-20 אחוזים ולחלות במחלות לב ב-30 אחוזים. באשר לנשים, המחקר הראה שמי שנופשת אחת לשש שנים מעלה משמעותית את סיכוייה לקבל התקפת לב, בניגוד לנשים שנופשות פעמיים בשנה.

לפי המחקר, היתרונות ביציאה לחופשה כוללים פעילות פיזית, פעילות מנטלית והפחתת מתחים בעבודה ולגרום לגוף להחלים במידה והוא הוזנח.

אז אם אתם שוקלים אם לצאת לחופשה השנה, תודו שעדיך לבזבז את הכסף שלכם על טיול מאשר על תרופות.

חופשה האיים המלדיביים. ShutterStock
צאו לחופשה לפחות פעם בשנה - הבריאות שלכם תשתפר/ShutterStock
  • עוד באותו נושא:
  • חופשה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully