וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אטרקציה בניו יורק: תא אוננות עם לפטופ ברחוב, ובחינם

סקר שבוצע בניו יורק מצא ש-39% מגברי העיר מאוננים במשרד, אז חברת אביזרי המין החליטה להפוך תא טלפון ישן לתא פרטי, שבו בעזרת כסא ולפטופ יוכלו גברים "לשחרר את עצמם". "להוציא את ההרגל מחוץ למשרד אל סביבה יותר מעוצבת", הם אומרים

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

אתר פורנהואב עובד על צמיד עבור מאוננים שמטעין מכשירי חשמל/PORNHUB

בסרטון: צמיד המשתמש באנרגיה הנפלטת במהלך אוננות כדי לטעון מכשירי חשמל

תושבי ניו יורק יכולים להירגע עכשיו, היות ואטרקציה חדשה שמוקמה ממש בלב מנהטן מציעה לעוברים והשבים להיכנס לכמה רגעים לתא מבודד ולהשתחרר מתלאות היום.

חברת אביזרי המין "הוט אוקטופוס" (Hot Octopuss), שהמוטו שלה הוא "להמציא את העונג מחדש", הציבה בלב התפוח הגדול תא מבודד עם לפטופ, שמאפשר לגברים להיכנס ולאונן ובכך "לשחרר את המתח" של יום העבודה.

הסיבה להצבת התא, שזכה לשם "גיי-פיי" (GuyFi - על משקל גבר ו-וויי-פיי), היא סקר שערך מגזין "טיים אאוט" בעיר ובו נמצא ש-39 אחוזים מהגברים שנשאלו, הודו שהם מאוננים במהלך יום העבודה במשרד.

התא נמצא ברחוב 28 והשדרה החמישית בעיר, ולפי הודעה לעיתונות שפרסמה הוט אוקטופוס, הוא נועד "להוציא את ההרגל הזה מחוץ למשרד אל תוך סביבה יותר מעוצבת ומתאימה, כדי שלגבר הניו-יורקי העסוק תהיה את הפרטיות ואת חיבור האינטרנט המהיר שלהם הוא ראוי".

תא אוננות בניו יורק. HOT OCTOPUSS, צילום מסך
תרגיע את עצמך, גבר. התא שהוצב בשדרה החמישית בניו יורק/צילום מסך, HOT OCTOPUSS
תא אוננות בניו יורק. HOT OCTOPUSS, צילום מסך
כנס גבר! לפטופ וכסא מחכים לך בפנים. ה-"GuyFi"/צילום מסך, HOT OCTOPUSS

"גברי העיר ייהנו מהמרחב בכל דרך שימצאו לנכון"

תא האוננות הוא בעצם תא טלפון רגיל שאינו פעיל, שאליו מחובר וילון שחור ובו יש כסא שחור, מחשב לפטופ ומודעה של הוט אוקטופוס.

"בהוט אוקטופוס אנחנו מחפשים כל הזמן פתרונות חדשים כדי לשפר את חיי היום-יום, ואנו מרגישים שעשינו זאת כשהצבנו את GuyFi", אמר אדם לואיס, שותף ומייסד החברה. "אנו מקווים שגברי העיר ייהנו מהמרחב שיצרנו עבורם בכל דרך שימצאו לנכון", הוסיף.





.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully