וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחיות בצדפה: הישראלים שנפשו בבית הכי מיוחד שיש

12.1.2016 / 8:20

יעל לאור קראה כתבה על 10 הבתים המטורפים ביותר בעולם שניתן לשכור, והחליטה שהיא חייבת להיות באחד מהם. כך קרה שהיא ובעלה בילו את ירח הדבש שלהם בבית צדפה מדהים במקסיקו, ממש על הים הקריבי. והמחיר? ממש לא בשמיים

בית צדפה איסלה מוחרס מקסיקו. Airbnb, אתר רשמי
בריכת שחייה פרטית והצצה לים הקריבי. בית הצדפה באיסלה מוחרס/אתר רשמי, Airbnb

קרה לכם פעם שהתגשם לכם חלום שלא ידעתם כלל על קיומו? לי זה קרה, והוא הגיע בדמות של בית צדפה.

בספטמבר האחרון חגגנו בן-זוגי ואני את ירח הדבש שלנו. ידענו שהיעד יהיה מקסיקו, ושרק נותר לנו למצוא מקומות שווים מספיק לשהות בהם. במהלך החיפושים אחר מקום שכזה, נתקלתי בכתבה שסוקרת את עשרת הבתים המטורפים ביותר בעולם שניתן לשכור דרך Airbnb. בעודי לוחצת על הלינק, נשבעתי לעצמי שאם אחד מהבתים הללו נמצא במקסיקו, נגור בו ויהי מה. וכך, באי המקסיקני איסלה מוחרס ("אי הנשים") מצאתי את בית חלומותי ה-Shell house - "בית הצדפה".

בית הצדפה הוקם על ידי זוג מקסיקני חביב - ראקל ואדוארדו אוקאמפו - שגרים בשכנות אליו. במשך שנים עמד הבית ריק ושימש בעיקר אורחים של המשפחה. בשנתיים האחרונות חברו בעלי הבית לבחורה שמטפלת בהשכרת דירות של Airbnb, ומשם הדרך להגשמת חלום, שאפילו לא ידעתם שיש לכם, קצרה.

העובדה שהזוג שמשכיר את הבית גר בשכנות אליו עוזרת מאוד. מצד אחד, הם נותנים את כל הפרטיות שצריך, ומצד שני מסייעים בכל שאלה או בקשה, למשל אם רוצים לעשות ברביקיו בחצר הבית, הם יעזרו בכל הנדרש.

מושלם לרביעייה

בית הצדפה מורכב למעשה משתי יחידות, בכל אחת יש מקלחת, שירותים ומיטת קינג סייז, כך שהוא יכול להכיל עד ארבעה אנשים - שני זוגות, זוג עם שני ילדים, או פשוט זוג אחד שנהנה מכל השטח לעצמו (כמו שאנחנו עשינו). הבית כולל גם בריכת שחייה פרטית ומוקף בצמחייה גבוהה, אבל מאפשר הצצה לרצועת הים הקריבי, שנמצאת ממש מעבר לכביש.

למרות שהחצר מוסתרת, צורת הצדפה של הבית די גבוהה, כך שמפעם לפעם בזמן ששוהים בשטח הבריכה, אפשר לשמוע צעקות נלהבות מכיוון הכביש, כאשר תיירים שעוברים באזור רואים לפתע את צורת הבית המרשימה.

באי עצמו רוב התיירים, וגם מרבית התושבים, מתנהלים עם גולף קארט שאפשר לשכור ברחבי האי. כך נדדנו מפעם לפעם אל מחוץ לבית על מנת לאכול, לנסוע לחופים מרוחקים יותר, או לסופר מרקט לקנות מצרכים.

בית צדפה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
אלמנט הצדפה חוזר בכל הבית/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

כמה עולה לילה?

פנים הבית מאוד פשוט ומינימליטסי, כמעט כולו והחפצים בו לבנים עם זריקות קטנות של צבע. אלמנט הצדפה חוזר בכל מקום - גב המיטות, הספות והכורסאות, המראות, המקלחות והכיורים, ואין ספק שזה מראה מיוחד ומלבב. כל פרט ופרט נבחר כאן בקפידה.

היחידה הגדולה יותר מורכבת למעשה משתי קומות, כשהסלון והמטבח נמצאים בקומה התחתונה ובקומה העליונה יש מקלחת, חדר שינה ומרפסת קטנה.

אנחנו שהינו בבית הצדפה חמישה ימים, במהלכם כל בוקר פקחתי עיניים, הסתכלתי החוצה ומיד קפצתי לבריכה בשביל לבדוק שאני לא חולמת, לא האמנתי שאני גרה בבית שנראה ככה, גם אם זה רק לכמה ימים.

אז כמה תשלמו על לחיות בבית צדפה ללילה, אתם בטח תוהים? ובכן כרגע המחיר ב-Airbnb עומד על 1,008 שקלים ללילה. לא זול כל כך, אבל תודו שיש מלונות שגובים מכם הרבה יותר על הרבה פחות.

בית צדפה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
עיצוב מינימליסטי/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור
בית צדפה. יעל לאור, מערכת וואלה! NEWS
חוף ים קאריבי מעבר לכביש/מערכת וואלה! NEWS, יעל לאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully