וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מושב ליד החלון ללא חלון: הנוסעת שטסה בטיסה הגרועה בחייה

נוסעת שטסה בחברת לואו-קוסט באוסטרליה, קיבלה את המושב הגרוע ביותר: בשורה אחרונה ליד החלון מבלי שהיה חלון, ליד השירותים המסריחים וליד הדיילים שלא הפסיקו לברבר. אז היא החליטה לעשות שיימינג בפייסבוק לחברת התעופה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מושב ליד החלון ללא חלון. הצילום של הנוסעת בג'טסטאר איירווייס/מערכת וואלה!, צילום מסך

נוסעת שחוותה לפי דבריה את חוויית הטיסה הגרועה בחייה, הביעה את כעסה באמצעות פייסבוק, או בקיצור עשתה "שיימינג" לחברת התעופה שבה טסה, לאחר שקיבלה מושב ליד החלון מבלי שיש בו חלון.

נט פלך (Nat Pelech) מאוסטרליה טסה בחברת הלואו-קוסט ג'טסטאר איירווייס מבית קוואנטס האוסטרלית, כשציפתה לבהות בעננים, "אולם נתקעתי בפינה קלסטרופובית, מסריחה ורועשת במטוס", כתבה ברשת החברתית.

"ישבתי בשורה האחרונה במטוס בפינה קטנה ומחורבנת, שהפכה קטנה עוד יותר כשלא היה לה אפילו תריס בחלון שניתן לפתוח", כתבה בפייסבוק. אבל לא רק בעיית החלון השפיעה על הטיסה שלה. "המושב היה ממש ליד השירותים, היכן שהיה מסריח ואתה שומע כל נוסע מוריד את המים, וממש מאחור נמצאים הדיילים שמפטפטים ומקשקשים כל הזמן".

הנוסעת המסכנה הוסיפה, "זו היתה הטיסה הגרועה בחיי. אני לא קלסטרופובית, אבל לא נוח לי במקומות דחוסים, במיוחד כשזה קילומטרים רבים באוויר בחור שחור ואני לא יכולה לראות שום דבר מסביבי או מה קרוה מסביב. תודה רבה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פינה קלסטרופובית ומסריחה". הפוסט שכתבה פלך בצירוף צילום של המושב/מערכת וואלה!, צילום מסך

החברה: "המושב נקבע על-ידי מערכת אוטומטית"

לטענת ג'טסטאר איירווייס, החברה מציעה לנוסעים לרכוש כרטיס למושב ספציפי בזמן תהליך רכישת הכרטיסים. "כשנוסעים לא בוחרים את המושב שלהם לפני ההמראה בזמן הזמנת הכרטיס, המושב נקבע עבורם על-ידי מערכת אוטומטית", נכתב על ה"וול" של פלך בתגובה. "אנחנו מצטערים לשמוע שלא היית מרוצה מהמושב שנבחר עבורך בטיסה אתמול. כמובן שלא התכוונו שטיסתך איתנו לא תהיה נעימה או נוחה".

רק לאחרונה פורסם בעולם וגם בוואלה!, שהמקומות הגרועים ביותר לטוס בהם נמצאים בשורות האחרונות של מחלקת התיירים במטוס, ואף זכו לכינוי לא רשמי בקרב הדיילים וחברות התעופה - "המחלקה האחרונה". נוסעים שקנו כרטיס טיסה בשורות אלו יושבים בדרך כלל ליד השירותים, משלמים על מושב ליד החלון, מקבלים כנראה שירות גרוע מהדיילים, לא יכולים יכולת להטות את גב המושב לאחור, או לשנות תאריך טיסה ועוד חסרונות שמצטרפים למחיר הנמוך יחסית שהם משלמים על הטיסה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully