וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחו"ל משווקים: ת"א ובית לחם - היעד החם למסיבות רווקים בעולם

עזבו אתכם מאמסטרדם, ברלין או פראג, חברת תיירות משווקת חבילות נופש של 5 ימים לישראל והרשות הפלסטינית לסיום הרווקות. "חיי הלילה בתל אביב הם סנסציוניים", אומר בעל החברה. אז מה בדיוק מכינים להם בחופשה המיוחדת?

מסיבת רווקים חשפנית מועדון חשפנות. ShutterStock
האם אנחנו והפלסטינים נוצץ ברווקים?/ShutterStock

הכירו את הלוקיישן החם הבא בעולם מסיבות הרווקים: בית לחם. חברה בריטית המארגנת חופשות ומסיבות רווקים ורווקות מנסה להפוך את עיר הולדתו של ישוע ל"גביע הקדוש" של יעדי התיירות של לקוחותיה. חברת "Last Night of Freedom" השיקה לאחרונה חבילת נופש בת שבוע, הכוללת ביקור בעיר המתוארת באוזני קהל הכלות והחתנים לעתיד ככזו המציעה "שילוב מושלם של תרבות ותחושת אחווה".

החברה מציעה טיול של חמישה ימים לישראל ולרשות הפלסטינית במהלכו יזכו התיירים ליהנות "משמש וים, אתרים היסטוריים ותרבות, וסצנת חיי לילה תוססת". האלמנט ההיסטורי של הסיור יבוא לידי ביטוי בביקור בכיכר מאנגר ("כיכר האבוס"), הכיכר העיקרית של בית לחם, שבה נמצאת כנסיית המולד. כמו כן יילקחו החוגגים למצדה, שם בנה המלך הורדוס בנה את ארמונו לפני יותר מ-2,000 שנה, לעיר העתיקה בירושלים ולמקום הנמוך בעולם - ים המלח. אחרי שיסיימו עם כל העניינים הרציניים, יגיעו הנופשים ליומיים של ים וסיבובי פאבים ומועדונים בעיר ללא הפסקה, הלא היא תל אביב.

מאט מאביר, מנכ"ל "Last Night of Freedom", אמר שהיעד החריג משקף מגמה הולכת וגוברת של לקוחות המחפשים יעדים מתוחכמים ובלתי שגרתיים לאירועים שלהם. "האבולוציה של מסיבות הרווקים התפתחה בצורה די מדהימה במהלך 16 השנים שאני עובד בתעשייה הזו, וראינו עלייה מטאורית בנטייה לעשות מסיבות המתפרסות על פני סוף שבוע שלם", הוא אומר. "ככל שיותר לקוחות בוחרים לעשות את מסיבות הרווקים שלהם בחו"ל, כך אנחנו חושבים על יותר ויותר יעדים שונים ומגוונים".

מסיבת רווקות. ShutterStock
"שמש וים, אתרים היסטוריים ותרבות, וסצנת חיי לילה תוססת". מסיבת רווקות/ShutterStock

זריחות מקראיות וסיבוב ברים

הוא הוסיף כי למקומות הרגילים שאנשים נוהגים לנסוע אליהם לצרכי חופשה קצרה, מתווספים כעת מקומות חדשים שלא היו פופולאריים לשם כך עד עתה. "בעוד היעדים המסורתיים, כגון אמסטרדם, פראג, בודפשט וטאלין נותרים אופציות מבוקשות, אנחנו מאוד נהנים להציע גם מקומות שייתכן ולעולם לא היינו מציעים בעבר. בדיוק כמו שאתה, בתקווה, מתחתן רק פעם אחת, אתה גם עושה מסיבת רווקים רק פעם אחת", אומר מאביר. "אנשים מתחילים לנצל את ההזדמנות לבלות את ליל או סופ"ש הרווקות האחרון שלהם ביעדים של פעם בחיים, מה שהופך את החוויה לבלתי נשכחת".

למרות שהטיול אינו מתמקד רק במסיבות, מאביר מתעקש שהחופשה, בעלות של 900 ליש"ט לאדם, היא כניסה כיפית במיוחד אל תוך חיי הנישואים. "חיי הלילה בתל אביב הם סנסציוניים", הוא אומר. "שום דבר לא מתחיל עד סביבות שעה 11 בלילה, כך שתוכלו גם לחגוג - וגם לצפות בזריחות מקראיות בשעות היום מוקדמות".

אז מה מחכם לצעירים שיחליטו לרכוש את חבילת הרווקות לארץ הקודש? הנה הפרטים:

יום 1 - הגעה לתל אביב וסיור ברחבי העיר
יום 2 - סיור בירושלים, בית לחם, מצדה וים המלח
יום 3 - סיור בירושלים, בית לחם, מצדה וים המלח
יום 4 - יום התרגעות בחוף הים ופעילויות גלישה, סיבוב ברים ומועדונים בלילה
יום 5 - משחק פיינטבול ומירוץ קארטינג, סיבוב ברים ומועדונים בלילה
יום 6 - חזרה לבריטניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully