וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבלו ח"ח: לרוץ בתחתונים ועוד אירועי חינם לסופ"ש

24.12.2015 / 12:56

חגיגות האור בפסטיבל "מנורת לילה" בדרום תל אביב, טיול משפחתי ביער האילנות בעמק חפר, תערוכת "חלום בהקיץ" בבצלאל בירושלים, אופרה בשוק הפשפשים ביפו ומרוץ התחתונים בתל אביב - קבלו ח"ח - חמישייה בחינם לסופ"ש והשבוע שאחריו

חלומות בהקיץ בצלאל. הילה זקסנברג, מערכת וואלה! NEWS
מתוך התערוכה "חלומות בהקיץ" בבצלאל/מערכת וואלה! NEWS, הילה זקסנברג

1. מנורת לילה, תל אביב

רצף האור של חנוכה והכריסמס ממשיך עם "מנורת לילה" - פסטיבל האור שיאיר את שכונת נווה שאנן. הפסטיבל, שהוא יוזמה של תושבי השכונה ושל אמני העיר, יאיר את החללים הציבוריים והמסחריים, את הגינות ואת הרחובות בעשרות מיצגי אמנות ואור והקרנות וידאו בהם חזיון האור "רעש לבן" של תום לאב ולולו פליי שיגיב למטוסים המנמיכים טוס מעל השכונה בדרכם לנתב"ג; "עיר צחורה" - ידיים נעלמות ועמלניות צובעות את בית משפחת נבולסי הנטוש ברח' איגר 5, עבודת הוידאו של יעל פרי וסלמה אלנסע; מפגש בין אסטרואיד שזורח בכניסה לאטמוספירה לבין הבניין הידוע לשמצה ברח' פין 1, עבודה של טל הויברגר ועידו רמון; כניסה למצפה הכוכבים של הגר שפירא וקרן רווה, ברח' איגר 4, שיוקם בסמוך למיצב הביצה המבעבעת של לארה גבריאלי ודדי אליאס; משחק עם צללים במיצב "מעלות בצל" של רוני זיס ואוריין שרוני; מנורת הקסם מילדותן של בר פרום ורוני רביב שישתמשו ליצירת תאטרון צללים אינטרקטיבי.

בנוסף, יתקיימו הופעות של מוזיקה שחורה מאפריקה במתחם בית הבאר, "עטרה לישנה" - מסיבות חאפלה עם מוזיקה מזרחית מהקסטות של התחנה המרכזית הישנה, "חנוך לוין מציץ לשכנים - מופע מחווה לבמאי בליווי טקס הסרת הלוט מבית ילדותו בצומת הרחובות ראש פינה ועקיבא איגר (שם הייתה חנות המכולת של אביו ובית הכנסת בו התפללה משפחתו, שפועל גם היום), התנסות בסריגה אפריקניות של נשות קואופרטיב קוצ'ינטה (Kuchinate), משחק כדורגל ידידותי בין שחקניות אליצור נווה שאנן לבין תושבות השכונה, טעימות מהקולינריה הרב תרבותית המאפיינת את תושביה הזרים ועוד.

מתי: חמישי-שבת, 26-24 בדצמבר, 23:00-18:00. הפתיחה בחמישי, 24.12, 20:30, בגינה הקהילתית ברחוב הגר"א 28

פסטיבל מנורת לילה. פסטיבל מנורת לילה,
פסטיבל מנורת לילה/פסטיבל מנורת לילה

2. אריות בשוק, יפו

סולני האופרה הישראלית מגיעים להופיע בלוקיישן הכי בלתי צפוי, ברחבות שוק הפשפשים, הרחק מהבמות המהודרות והתפאורות המפוארות של היכלי התאטרון. בעודכם מטיילים ומפשפשים בין הדוכנים תוכלו להתענג על קצת קולטורה שיזמרו הסולנים במסגרת "חורף אופראי ברחבי תל אביב- יפו". הסולנים יגישו קונצרט של אופרה קלילה ויבצעו את מיטב האריות הפופולאריות מעולם האופרה, האופרטה, מחזות הזמר ושירי ארץ ישראל.
מתי: שישי, 25 בדצמבר, 11:00-14:00

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שוק הפשפשים בעיניים של  המעצבת נעמה בצלאל. בן קלמר
שוק הפשפשים/בן קלמר

3. אילנות וציפורים, עמק חפר

שלוש שעות של טיול משפחתי ב"אתרים מותרמים" ביער האילנות ובמצפור ויקר. במהלך הטיול עורכים היכרות עם השביל הנגיש שעובר ביער המיוחד, שבו נטועים מגוון עצים שהגיעו מרחבי העולם, ומבקרים בחלקת הארבורטום, שהוכרזה לאחרונה כגן בוטני, שבה צומחים עשרות מיני עצים. הסיור ילווה בסיפורם של העצים וכולל גם הליכה במבוך הצמחים וסיום בתצפית על הציפורים במצפור ויקר.
מתי: שישי, 25 בדצמבר, 10:00, בהרשמה מראש
לפרטים: קו ליער - 1-800-350-550

יער האילנות. זיו ריינשטיין, מערכת וואלה! NEWS
יער האילנות/מערכת וואלה! NEWS, זיו ריינשטיין

4. תזיזו ת'תחת, תל אביב

מרוץ התחתונים, שהגיע אלינו מארצו של הדוד סם, הפך למסורת גם בארץ ולראייה הוא מציין את שנתו החמישית כאן. הרעיון - המשתתפים רצים בעודם לבושים בתחתונים צבעוניים כדי למקד את תשומת הלב לאחוריהם תוך הצגת זווית הומוריסטית לנושא בריאותי חשוב. טוב, זה לא שתזכו למראות סקסיים של רצים שלבושים בתחתוני סליפ ורצות שמדלגות רק בחוטיני, כי את אלה הם ילבשו על מכנסיים, אך עדיין מדובר במרוץ ספורטיבי משעשע להעלאת המודעות למחלת סרטן המעי הגס ולבדיקות לגילוי מוקדם תחת הסלוגן "תזיזו ת'תחת ורוצו להיבדק".

הקמפיין המקורי-ההיתולי יתקיים בחסות חברת דלתא וישתתפו בו אצנים מקצוענים וחובבים, מתנדבים, קבוצות הליכה, ידוענים ופוליטיקאים(!) שילבשו תחתונים
עם כיתוב ותמונה משעשעים בעודם רצים ו/או צועדים 2, 5 ו-10 ק"מ.

טל ברודי יזניק את המרוץ שלארחיו תתקיים הופעה של להקת "אנשי הארון", שיגישו הומאז' מקפיץ למופעיה הראשונים של להקת כוורת.

מתי: שישי, 25 בדצמבר
איפה: פארק גני יהושע
לפרטים: אתר האינטרנט

ת'זיזו ת'תחת מרוץ בתחתונים. נטלי אביטל, מערכת וואלה! NEWS
ת'זיזו ת'תחת, מרוץ בתחתונים/מערכת וואלה! NEWS, נטלי אביטל

5. חלום בהקיץ, ירושלים

התערוכה "חלום בהקיץ" חושפת את אוצרות ארכיון מאוספי בצלאל, המאוחסנים במוסדות שונים בארץ. לראשונה קובצו ונאצרו ממצאים ארכיונים נבחרים מכל האוספים ואלה יוצגו תחת קורת גג אחת ויאפשרו בחינה מחודשת של אירועים בהיסטוריוגרפיה של בצלאל תוך יצירת שיח על הארכיון כמושג, ועל הארכיון כפרקטיקה בעבר, בהווה ובעתיד.

האוספים וחומרי הארכיון המקוריים, שנאספו על ידי המרצים, הסטודנטים וההנהלה, בני דור המייסדים של מקצועות התכנון, העיצוב והאמנות בארץ, והם יוצגו בצילומי סטילס, וידאו וסאונד. בין הפרטים תוכלו להתרשם מכרטיסי סטודנט משנות השלושים, פרוטוקולים של ישיבות, רישום שמתעד ישיבת מחלקה של הצייר והמאייר יוסף שטרן והסרט הראשון של פלסטינה שצולם ב-1911.

מתי: ראשון-חמישי, 09:00-16:00, מ-27 בדצמבר עד ה-7 בינואר. ב- 4.1, 13:00 יתקיים שיח גלריה
איפה: המחלקה לתקשורת חזותית, קמפוס בצלאל בהר הצופים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully