וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי-ג'ט מאחורייך: מונארך תטוס גם למנצ'סטר

22.12.2015 / 14:24

חברת הלואו-קוסט הבריטית רק שבה לישראל אחרי שנים וכבר מרחיבה את פעילותה באמצעות שלוש טיסות חדשות בין נתב"ג לצפון אנגליה. המנכ"ל אנדרו סוויפלד: כבר מזהים את הביקושים מצד הישראלים

מונארך איירליינס. מונארך איירליינס,
המטרה: הקהילה היהודית שבצפון אנגליה/מונארך איירליינס

חברת התעופה הבריטית "מונארך איירליינס" שחידשה בשבועות האחרונים את פעילותה בישראל באמצעות שני קווים חדשים בין לונדון לנתב"ג ולנמל התעופה עובדה, הודיעה על פתיחת קו שלישי לעיר מנצ'סטר שבצפון אנגליה.

הקו החדש ייפתח בחודש אפריל 2016 בתדירות של שלוש פעמים בשבוע במטוסים מדגם A320 עם 174 מושבים, ויופעל בימים ג', ה' ושבת מטרמינל 1. כמו הקו ללונדון, גם הטיסות למנצ'סטר יופעלו במתכונת לואו-קוסט ומחירן ההתחלתי יהיה כ-108 ליש"ט לקטע טיסה - כ-150 אירו.

לפי הודעת מונארך, הטיסה ביום ג' תמריא מנתב"ג ב-18:25 (הגעה משוערת 22:10) יום ה' ב-19:40 (הגעה משוערת 23:25) ובמוצאי שבת ב-23:10 (הגעה משוערת 02:55).

בכך הופכת מונארך לחברת התעופה הבריטית השניה אחרי איזי-ג'ט שמסמנת את מנצ'סטר כיעד תיירותי, זאת בשל הימצאותה של קהילה יהודית גדולה שמרוכזת באזור.

מנכ"ל מונארך, אנדרו סוויפלד, שב והדגיש כי חברת התעופה מאמינה בשוק הישראלי ובהתפתחותו המשמעותית, אנחנו וכבר מזהה הדרישה הרבה לטיסות של מונארך ללונדון. "בהתבסס על ההצלחה של הקו ללונדון, הנוסעים הישראלים יוכלו עכשיו גם לנסוע בטיסות מונרך הישירות מת"א למנצ'סטר וליהנות מאיכות שירות טובה ביותר במחירים תחרותיים".

שר התיירות יריב לוין, שמשרדו תמך וסייע להגעתה של מונארך לישראל, הצטרף לברכות ואמר כי זוהי הוכחה נוספת להיותה של ישראל יעד תיירותי אטרקטיבי ולהתעניינות ההולכת וגוברת במדינה. "אנו עובדים ללא הפסקה על מנת לסייע לחברות תעופה לפעול ולשווק את ישראל בעולם ואני מצפה גם להמשיך את השותפות המצוינת עם חברת התעופה מונארך".

  • עוד באותו נושא:
  • מונארך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully