וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בואו לבחור: מהי החופשה וחברת התעופה הטובה של 2015

15.12.2015 / 7:46

המצעד השנתי של רשת "למטייל" ו-וואלה! תיירות יוצא לדרך, במסגרתו אתם בוחרים את היעד, הטיול, החופשה וחברת התעופה השווים ביותר לשנת 2015. הפרס שמחכה לכם: סופ"ש זוגי מפנק, כולל טיסות, בסיציליה. היכנסו והשפיעו!

דייל אוויר חופשה. ShutterStock
ומה החופשה השווה שלכם השנה? בואו להשפיע/ShutterStock

אתר "למטייל" בשיתוף גולשי וואלה! וקהילת המטיילים של ישראל יוצא בפעילות ייחודית - "המצעד השנתי של למטייל", במסגרתה ייחשפו כל היעדים, הטיולים בחו"ל והגאדג'טים לטיולים, השווים ביותר לשנת 2015.

הפעילות שתעלה באתר למטייל תכלול מגוון שאלות על חופשות ויעדים בעולם, שנמצאו כמובילים ביותר במהלך השנה החולפת. כל שאלה תוצג עם מספר אפשרויות לבחירה ותלווה עם תמונה המייצגת את היעד, והגולש יתבקש לסמן את היעד המוביל ביותר לטעמו.

בין השאלות שיופיעו במצעד הגדול של השנה: מהו היעד הכי שווה של שנת 2015; מהי חברת התעופה הטובה ביותר של השנה; הטרק הכי שווה של השנה; יעד הבטן-גב של השנה; החופשה המשפחתית הכי שווה של השנה; גאדג'ט הטיולים הכי שווה של השנה, ועוד.

בין הגולשים תיערך הגרלה והזוכה המאושר יזכה בחופשה חלומית ומפנקת בחו"ל: טיסה וסופ"ש זוגי בסיציליה, שלושה לילות במלון 4 כוכבים על בסיס לינה וארוחת בוקר (לא כולל העברות) מתנת קשרי תעופה.

הפעילות תחל היום, ב-15 בדצמבר 2015, ותימשך שבועיים עד ה-30 בדצמבר, כאשר התוצאות תיחשפנה בוואלה! תיירות ביום האחרון של השנה, ב-31 בדצמבר 2015. בסיום הפעילות אתר למטייל יעבד את הנתונים ויחשוף את תוצאות דירוג הגולשים והעדפות המטייל הישראלי.

לדברי איתמר ברק, מנהל תוכן אתר למטייל: "בדיוק כמו שתחנות הרדיו הגדולות מקיימות מצעדים שנתיים למציאת השיר האהוב ביותר בישראל והאמנים האהובים ביותר, החלטנו בלמטייל להכריז ביחד עם קהל הגולשים הגדול שלנו על היעדים האהובים ועל כל מה שעשה להם את הטיול כיפי יותר בשנה החולפת".

אז רוצים לקחת חלק בפעילות ולהשפיע? היכנסו למצעד השנתי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully