וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם הראש בעננים: בקרוב נטוס עם נוף של 360 מעלות

13.12.2015 / 9:32

חברה אמריקאית שעוסקת בהנדסת תעופה וחלל פיתחה תקרה שקופה בצורת ביצה, שתאפשר לנוסעים לטוס וכמעט לגעת בשמיים. מחיר מטוס כזה ינוע בין 25-8 מיליון דולרים. עכשיו עוסקת החברה באיתור לקוחות פוטנציאליים שירכשו את המטוס המיוחד

Windspeed Technologies

סובלים מחרדת טיסות? האייטם הזה, ובעיקר ההמצאה הזאת, לא נועדו לכם. חברת Windspeed Technologies ("טכנולוגיה במהירות הרוח"), שעוסקת בהנדסת טיסה וחלל, עיצבה תקרה שקופה בצורה ביצה שתאפשר לנוסעים ברי מזל במטוס לשבת עם הראש בעננים ולקבל נקודת מבט ייחודית של 360 מעלות על השמיים במהלך הטיסה.

ההמצאה נקראת SkyDeck ועוצבה בצורה קפדנית כדי שלא תפגע בבטיחות הטיסה. מדובר בכיפה שקופה שמוגבהת מעט מגובה המטוס ובתוכה שני מושבים. הנוסעים שיהיו מספיק בני מזל כדי לשבת במקומות היחודיים יזכו לחוויית טיסה של פעם בחיים, כאשר השמיים נפרשים בפניהם מכל כיוון.

מטוס עם גג שקוף. דיילי מייל, צילום מסך
נראה כמו ביצת הפתעה, עולה טיפה יותר/צילום מסך, דיילי מייל
סקיי-דק מטוס עם חופה שקופה ונוף של 360 מעלות. Windspeed Technologies, צילום מסך
חוויה ברמה גבוהה שתפיג את השעמום. פנים המטוס והגישה ל"שמיים"/צילום מסך, Windspeed Technologies

לא לבני תמותה רגילים

מערכת מיוחדת תמנע הצטברות של אדים וערפל על התקרה המיוחדת, והכסאות יסתובבו על צירם כדי להבטיח הנאה מקסימלית גם בישיבה. "החוויות הבידוריות שמוצעות בטיסות כיום לא השתנו במשך כמה עשורים", נכתב באתר החברה. "רצינו להמציא מוצר שייספק חוויה ברמה גבוהה ויפיג את השעמום שאנשים נוטים לחוות במהלך טיסות ארוכות".

עיקבו אחרי "אסור לפספס" בפייסבוק

מחירם של מטוסים עם כיפה מובנית יחלו משמונה מיליון דולרים ויגיעו עד 25 מיליון דולרים. בימים אלה עוסקת החברה באיתור לקוחות פוטנציאליים למטוס המיוחד. בני התמותה שמסתפקים בטיסות מסחריות, יאלצו להמשיך לנמנם ולצפות בסרטים של אדם סנדלר.

סקיי-דק מטוס עם חופה שקופה ונוף של 360 מעלות. Windspeed Technologies, צילום מסך
ומכאן תעלו ל"חופה" שלכם/צילום מסך, Windspeed Technologies

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully