וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזוג היפה שמכר את הבית ועזב הכל כדי לשוט בעולם

14.12.2015 / 8:16

צ'ארלי היא דוגמנית בת 29 ו"קפטן" הוא ארכיטקט בן 34, שהחליטו לוותר על חתונה, למכור את הבית ולקנות סירה. מזה מספר חודשים הם משייטים בעולם ובעתיד אולי יגיעו גם לישראל. "שמענו שזו מדינה יפהפייה", סיפרה לנו צ'ארלי. ואנחנו מבטיחים לחכות להם בנמל

צלמים זמניים מורשים

הנה זוג שחי את החלום: היא דוגמנית וקריינית מזג אוויר בת 29, הוא ארכיטקט ומעצב בן 34, שפשוט עזבו את העבודה, את המשפחה ואת החברים ופשוט יצאו לשוט בעולם. הכירו את צ'ארלי סמית' היפה ואת הארוס שלה העונה לשם "קפטן", שהחליטו למכור את הבית שלהם ולצאת אל הים הגדול ללא תוכניות, פשוט כדי לראות עולם.


עוד זוגות שרואים עולם:
על גב העולם: הזוג המדהים ששבר את האינסטגרם
מאוהבים ומטיילים: הזוג שחי את החיים שכולנו היינו רוצים
גם אנחנו רוצים: הזוג שמצטלם במקומות היפים בעולם
עם ביקיני ומצלמה: הזוג שגורם לכולנו לקנא עושה זאת שוב


השניים גרו בג'רזי שבאיי התעלה (כן, יש מקום כזה ליד חופה של נורמנדי בצרפת), שם גר הקפטן במקור, ואילו צ'ארלי מניו זילנד. השניים הכירו ב-2010 דרך חברים משותפים והתארסו ב-2013. לעת עתה הם דחו את תוכנית הנישואים שלהם, ובכספי החתונה שחסכו קנו סירה.

לשניהם אין יותר מדי ניסיון בהשטת סירות, למרות שהקפטן סיים קורס סקיפרים, והם מעולם לא גרו על סירה, אבל זה לא מה שמנע מהם לצאת לים הגדול. "לא צריך לחכות לזמן שאתה מוכן", אומרת צ'ארלי בראיון לוואלה!, "אלא פשוט לקפוץ למים וללמוד על הדרך". הם הצטיידו בערכות הישרדות, לקחו קורס עזרה ראשונה ויצאו לדרך עם חשש אחד בלבד: "הסכנה הגדלה בשיט היא מזג אוויר, אז התייחסנו בזהירות לכל מה שקשור לנושא", היא אומרת.

וכך, בחודש מאי השנה, אחרי שבחנו עשרות סירות, הם מצאו את האחת שלהם - "Silver Paws" (תרגום חופשי: כף רגל/יד כסופה), שיפצו אותה, התקינו פאנלים סולריים וכיסוי מפני השמש, ויצאו לדרך. "היינו נחושים לנקות את החיים שלנו", אומרת צ'ארלי, "אז מכרנו את הבית שזה עתה חידשנו ונפטרנו מהדברים שאספנו לאורך השנים".

סיפור בדקה צ'ארלי וקפטן שטים בעולם. Captain&Charlie, מערכת וואלה! NEWS
עזבו הכל כדי להגשים חלום. צ'ארלי וקפטן שטים בעולם/מערכת וואלה! NEWS, Captain&Charlie

טיפ חשוב: "בחרו טוב-טוב את הפרטנר שלכם להפלגה"

סדר היום שלהם כולל רחצה בים, או חתירה על גלשן. כל כמה ימים הם עולים על החוף כדי לטייל בעיר שאליה הם שטים, מצטיידים באוכל וגם רוכבים על האופניים המתקפלים שלהם. הבעיה הכי גדולה שלהם היא חיבור לאינטרנט בים, כדי להתעדכן במזג האוויר, אבל בכל מדינה שהם מגיעים אליה הם מצטיידים בכרטיס סים לגלישה ברשת. בסירה יש להם מטבחון שכולל מקרר קטן, תנור ואפילו כיריים של גז, כך שהם מבשלים לעצמם.

כרגע הם משייטים להם באירופה, וכבר ביקרו בצרפת, איטליה, ספרד וכמה איים בים התיכון, כמו קורסיקה, סרדיניה, אלבה והאיים הבלאריים (ספרד). בחודש האחרון הם נמצאים בברצלונה ואת חג המולד יעבירו בביתם, בג'רזי, ביחד עם המשפחה. מעת לעת, הם מזמינים אליהם חברים לסירה אבל "זה מאוד קשה לצרף אותם מבחינה לוגיסטית", אומרת צ'ארלי, "כי קשה לנו לדעת איפה ומתי נהיה בכל יום, כי אנחנו נתונים לחסדי מזג האוויר וזורמים איתו".

לאלו שמעוניינים ללכת בעקבות החלום של השניים, צ'ארלי מציעה: "בחרו טוב-טוב את הפרטנר שלכם להפלגה. לחיות צמוד זה לזה כל כך הרבה זמן יכול להיות מאוד עוצמתי, במיוחד כשאתם חיים בים במשך ימים, מתמודדים עם מזג אוויר לא פשוט וישנים מעט".

ישראל, אגב, לא בתוכניות שלהם כרגע, אבל כפי שצ'ראלי אומרת: "שמעתי שזו מדינה יפהפייה עם מזג אוויר נהדר ואנחנו מקווים יום אחד לשוט גם לשם".

ואנחנו מבטיחים לחכות להם בנמל כשהם יגיעו.

רוצים לעקוב אחר הזוג ששט בעולם? היכנסו לאתר או לחשבון האינסטגרם שלהם

צ'ארלי וקפטן שטים בעולם. Captain&Charlie, מערכת וואלה! NEWS
וכך נראית הסירה שלהם, שהיא כל עולמם בעצם/מערכת וואלה! NEWS, Captain&Charlie
צ'ארלי וקפטן שטים בעולם. Captain&Charlie, מערכת וואלה! NEWS
כל כמה ימים בים, הם עוצרים ביבשה. צ'ארלי נרגעת מול הים/מערכת וואלה! NEWS, Captain&Charlie
צ'ארלי וקפטן שטים בעולם. Captain&Charlie, מערכת וואלה! NEWS
"קשה לנו לדעת איפה ומתי נהיה בכל יום"/מערכת וואלה! NEWS, Captain&Charlie

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully