וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי מקורי שיש: 7 מלונות מפתיעים מעבר לכל דמיון

9.12.2015 / 14:50

כולנו רוצים לישון במלונות מיוחדים, לא כאלו שיש בהם מאות חדרים סטנדרטיים ודומים. למי שכן יכול להרשות לעצמו, קבלו 7 מלונות שבעטו במוסכמות ובנורמות וייחדו את עצמם משאר בתי המלון בעולם בשנה האחרונה

מלון Four Seasons Golden Triangle פוקט בתאילנד/צילום: Four Seasons Hotels and Resorts

בחופשה שלכם בחו"ל אתם ישנים בדרך כלל במלונות מוכרים, שהמליצו לכם עליהם, או ברשתות גדולות שהיצע החדרים שלהם גדול יותר ועל כן גם זול יותר. אבל מה דעתם לקבל הצצה למלונות הכי מיוחדים ומפתיעים השנה?

חברת Agoda.com, המתמחה בהזמנת בתי מלון ומקומות אירוח אונליין, חושפת את רשימת המלונות המפתיעים מעבר לכל דמיון בשנה האחרונה, שבועטים במוסכמות ובנורמות היצירתיות, ובכך מייחדים עצמם ומייצרים סטנדרטים חדשים של חדשנות משאר בתי המלון בעולם.

"מעבר לכל דמיון" לא מרמז בהכרח על יוקרה ומחירים בשמיים, וכדי להיכלל ברשימה המלון צריך "לסובב ראשים", להציע זוויות ייחודיות על תפיסות סטנדרטיות ולהיות זה שיגרום לאורחיו לספר עליו לכל מי שהם מכירים. השנה בחרה החברה שבעה מקומות אירוח בעולם, עם מגע ייחודי ובלתי נשכח שמטיילים יאהבו לגלות. אז איך תוכלו להפתיע את בן/בת הזוג שלכם, וגם את עצמכם? הנה שבעת המופלאים והמפתיעים.

Seven Stars Galleria, מילאנו, איטליה

דירוג: 5*

במלון הממוקם בביתן הרוחני של הפאשניסטות האיטלקיות - Galleria Vittoria Emanuele, ישנן שבע סוויטות בלבד בסטנדרטים של שבעה כוכבים. מה זה אומר? שירות ברמה שלא העזתם לחלום, שפים פרטיים ומשרתים, הנבחרים בהתאם לשפתם ותרבותם של האורחים. אם תתקשרו לפני שאתם מגיעים, בקבוק שמפניה יחכה לכם בחדר, ואפילו אמבט מפנק!

מלון Seven Stars Galleria מילנו. Seven Stars Galleria,
מלון Seven Stars Galleria במילאנו/Seven Stars Galleria
Seven Stars Galleria מילנו. Seven Stars Galleria,
שבע סוויטות בלבד. מלון Seven Stars Galleria/Seven Stars Galleria

Hotel Zephyr, סן פרנסיסקו, ארה"ב

דירוג: 4*

המלון ששופץ ושודרג לאחרונה, לוקח את העיצוב התעשייתי לרמה אחרת לגמרי, עם חלל צבעוני, ייחודי ופונקציונלי למטיילים, ומספק פרספקטיבה ייחודית לגן העדן לאניני הטעם של רציף הדייגים. שולחנות ביליארד, בורות אש, רהיטים בעיצוב ייחודי למקום, מכולות פלדה, קריקטורות על הקירות ופסלי אמנות תעשייתיים. כל אלה הופכים את מלון Zephyr לשונה מכל מלון אחר ברציף הדייגים של סן פרנסיסקו.

המלון מצויד בהמון משחקים ומתקני היי-טק, בצוות הדובר מגוון רב של שפות, ולא פחות חשוב, גישה לחלק מהאטרקציות המבוקשות ביותר בסן פרנסיסקו. מרפסות המלון משקיפות על מפרץ סן פרנסיסקו, אלקטרז וקו השמיים האייקוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב התעשייתי ברמה אחרת. מלון Zephyr בסן פרנסיסקו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מלון Zephyr/מערכת וואלה!, צילום מסך

Queen Mary Hotel, לוס אנג'לס, ארה"ב

דירוג: 3*

לפני שהפכה למלון, "קווין מארי" הייתה אניית נוסעים ידועה ומבוקשת. מרגע סיום בנייתה ב-1936, כולם רצו להפליג עליה - החל מבוב הופ ועד לווינסטון צ'רצ'יל. במלחמת העולם השנייה הפכה האנייה למובילת כוחות צבאיים וב-1947 חזרה שוב לימי התהילה של הפלגות הפאר, עד ה"פרישה" ב-1967.

כל אחד מ-355 החדרים שונה זה מזה ומציע מתקנים מודרניים, אך משמר את סגנון הארט-דקו המקורי שלו באמצעות שילוב פאנלים מעץ עשיר ועבודות אמנות מקוריות. האנייה עצמה היא מוזיאון לכל דבר. תוכלו ליהנות מסיור באולמות הנשפים ההיסטוריים וגם לפגוש באחת האטרקציות ה"ספוקיות" במקום - סיור בעקבות האגדה, המספרת שהאנייה רדופה. הצטרפו לסיור שיוליך אתכם דרך כל האזורים שבהם הרוחות משוטטות.

האורחים בעיקר נלהבים מהעובדה שיש תחושה של הפלגה, כאשר בפועל כלל לא מפליגים. אל תפספסו את הארוחות הנפלאות על הסיפון, תוך השקפה על הנוף המהמם של לונג ביץ'.

מלון Queen Mary Hotel לוס אנג'לס. Queen Mary Hotel,
כאילו מפליגים, אבל לא. מלון Queen Mary/Queen Mary Hotel
צ"ל מלון Queen Mary Hotel לוס אנג'לס. Bambu Indah Hotel,
שילוב פאנלים מעץ עשיר ועבודות אמנות מקוריות. מלון Queen Mary/Bambu Indah Hotel

Bambu Indah Hotel, באלי, אינדונזיה

דירוג: 3*

העיצוב המפעים של Bambu Indah תוכנן בהשקעה, במטרה להציג אוסף של חפצים נדירים מרחבי העולם באווירת באלי, מוקפת בשדות אורז וג'ונגלים ירוקים אינסופיים. חלק גדול מרכיבי המזון המשמשים להכנת האוכל במטבח, גדל באתר עצמו בשיטת גידול אורגנית לחלוטין, וכל אתר הנופש פועל עם חומרים וכוח עבודה מתוצרת מקומית בלבד.

13 המבנים הנפרדים נבחרו בקפידה והובאו לבאלי מכל קצוות אינדונזיה. כל מבנה שונה מהאחר. בית "אפריקה" מכיל עתיקות וקישוטים מהיבשת. בבית "אודנג" יש רצפה מזכוכית, המאפשרת לאורחים להלך ממש מעל זרם המים המתוקים שזורם באתר הנופש. הפגודה היא בית בן ארבע קומות, שנראה ממש כאילו יצא מאגדה, עם חלונות מהרצפה ועד התקרה ואזורי משחק - מושלם למשפחות.

האורחים לא מפסיקים לדבר על האוכל הביתי שבמסעדה ועל משקאות על הדק בזמן השקיעה, בעת שצופים על שדות האורז הירוקים. רוב הקישוטים בחדרים - מרהיטים אתיופיים ועד שטיחים טיבטיי ם- מגיעים מהאוסף הפרטי של ג'ון וסינתיה הארדי, אשר ייסדו את Bambu Indah.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל מבנה שונה מהאחר. מלון Bambu Indah בבאלי, אינדונזיה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיצוב ברוח ג'ונגלים ירוקים אינסופיים. מלון Bambu Indah/מערכת וואלה!, צילום מסך

Vintage Luxury Yacht Hotel, יאנגון, מיאנמר

דירוג: 5*

המלון מציע חוויה ימית נפלאה מעבר לכל דמיון בבירת מיאנמר לשעבר, הכאוטית והמרתקת. כלי השיט בגודל 106 מטרים, הגיע במקור מפינלנד לפני 80 שנה, אך הותאם ועוצב מחדש, על מנת לשרת כאחד ממעטי מלונות 5 הכוכבים ביאנגון.

כל אחת מ-104 הבקתות לוקחת את האורח חזרה בזמן לסגנון היוקרתי של שנות ה-20. התחושה שהזמן עצר מלכת, עוברת בכל רהיט ובכל פרט, אפילו בנורות. לפני שתצאו לחקור את האזור, אל תשכחו לאכול באחת משתי המסעדות שעל הסיפון, לבלות בספא, או לשבת להירגע עם קוקטייל באחד משני הברים ולהשקיף על נהר יאנגון השלו.

אם מתחשק לכם לחוות אטרקציה מדליקה, שכרו רכב רולס-רויס עם נהג צמוד, שייקח אתכם לסיור בעיר ואף עד לבירת העיר החדשה (אך מתונה) נייפידאו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
2 מסעדות על הסיפון. מלון Vintage Luxury Yacht ביאנגון, מיאנמר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סגנון יוקרתי של המאה ה-20. מלון Vintage Luxury Yacht/מערכת וואלה!, צילום מסך

Keemala, פוקט, תאילנד

דירוג: 5*

עם חבילות נופש בחותם אישי ותכניות אירוח המתמקדות בבריאות ובאיכות חיים, Keemala מתעלה על עצמה עם יצירת מקום אירוח יוקרתי עם ארבעה סגנונות עיצוב מובהקים, תחת גבעה בג'ונגל. בין אם הגעתם לכאן כדי להתחבר עם הטבע, להתעלם מהעולם, או פשוט להתפנק, 38 הקוטג'ים של Keemala מציעים את הסביבה המושלמת להירגע.

העיצוב של מקומות לינה כאן ממש עוצר נשימה. וילות בעיצוב ייחודי עם בריכות, משתרעות תחת מפרשי בד ענקיים, בתי עץ עם בריכה בצורת ביצה מקשטים את הגבעה, קוטג'ים עם בריכות חרס ווילות עם בריכות בצורת קן לציפור. כולן משקיפות על יערות הגשם או על האוקיאנוס. אם מתחשק לכם לחוות חוויה יוצאת דופן, הצוות יארגן עבורכם ארוחת ערב על שפת המפל, החוף או כל מיקום אקזוטי דומה אחר שנמצא בסביבה. הפתיחה נערכה ממש לפני כשבוע, ב-1 בדצמבר 2015.

מלון Keemala פוקט תאילנד. Keemala Phuket,
בריכות בצורת קן לציפור. מלון Keemala פוקט, תאילנד/Keemala Phuket
מלון Keemala פוקט תאילנד. Keemala Phuket,
מלון Keemala/Keemala Phuket

Four Seasons Tented Camp Golden Triangle, צ'יאנג ראי, תאילנד

דירוג: 5*

אם תנסו לדמיין לינה בלב יערות הגשם, אנו מבטיחים לכם שלא זו התמונה שתראו. ה-Four Seasons Tented Camp הוא חוויית חמישה כוכבים, אי שם בלב הג'ונגל של משולש הזהב, היכן שתאילנד, בורמה ולאוס נפגשות.

האוהל הצנוע הופך כאן למבנה מגורים יוקרתי מהחלומות, בעיצוב פתוח בגודל 54 מ"ר, עם אמבטיה מרוקעת בעבודת יד, מקלחת גשם חיצונית, אמבט חם וריהוט וקישוטים ייחודיים בעבודת יד.

מעבר לעיצוב הלא צפוי, חזון המקום הוא ליצור עבורכם חוויה מדהימה מעבר לכל דמיון - מרכז השיקום לפילים מציע לאורחים לחוות אינטראקציה עוצמתית ואישית עם בעלי חיים שניצלו מחיים של התעללות ועבדות קשה. כמו כן, מוצעים לאורחי המקום טרקים, שיעורי בישול וסיורי vip למקדשים, גבעות ומפלים. הצטרפו לסיור יוצא הדופן, שבו סירה תיקח אתכם לנהר מקונג, הנמצא בין תאילנד ולאוס. לאחר מכן, רכב פרטי ימתין לכם ויאסוף אתכם למקדש (וואט) Pra That Pra Ngao, אתר עם משמעות רוחנית גדולה ונוף מרהיב ביופיו.

מלון Four Seasons Golden Triangle פוקט בתאילנד. Four Seasons Hotels and Resorts,
מלון Four Seasons Tented Camp Golden Triangle בצ'יאנג ראי, תאילנד/Four Seasons Hotels and Resorts
צ"ל מלון Four Seasons Tented Camp Golden Triangle צ'יאנג ראי תאילנד. Four Seasons Tented Camp Golden Triangle,
מלון Four Seasons Tented Camp Golden Triangle/Four Seasons Tented Camp Golden Triangle
  • עוד באותו נושא:
  • מלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully