וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרויקט הכי מגניב של שביל ישראל שאתם חייבים להכיר

8.12.2015 / 15:45

מיזם מקסים בדמות ספר שמאגד גם את המסלולים בשביל ישראל וגם את השירים שקשורים בו, קורם בימים אלה עור וגידים. הצצה ל"בשביל השירים" - פרויקט שגייס כבר 77 אלף שקל ב"הד סטארט" ומכיל את מיטב הטיולים והפזמונים שיש לארץ הזו להציע

צלמים זמניים מורשים

את שביל ישראל כולם מכירים. הטיול שחוצה את ישראל לאורכה ולרוחבה כבר הפך שגור בפני חובבי השבילים, בין אם עושים אותו רצוף או במקטעים. עכשיו קורם עור וגידים פרויקט מקסים, שמאגד את המסלולים ואת השירים שקשורים בו ובארץ ישראל בשם "בשביל השירים".

דובי טל, צלם הנוף המוכר מסדרת הספרים המצליחה 'קו האופק' בשיתוף עם חוקר הזמר העברי עפר גביש והוצאת אלבטרוס החליטו להוציא לאור ספר מיוחד, המשלב שני מרכיבים מרכזיים במושג הישראליות: נופי הארץ ושיריה. הספר יתרכז במסע לאורך שביל ישראל ויציע למטיילים צילומי נוף מרחיבי לב יחד עם שירים מכל הזמנים שנכתבו בהשראת האתרים לאורך שביל ישראל ושלל סיפורים מקוריים ומרתקים אודות השירים.

שלוש שנים של מחקר, צילום, כתיבה ועריכה הושקעו בספר, שיכלול מארז מהודר המכיל שני כרכים - צפון ודרום - המתחלקים ל-45 פרקים, כמספר הימים במסלול שביל ישראל, ועוד פרק אחד לשירים המכסים את כל הארץ. לכל יום יש שיר, צילום וסיפור מקורי ומרתק. "ימים ולילות השקענו ביצירת האוסף העשיר הזה, במאות שעות טיסה וצילום, במחקר מקיף על הזמר העברי לדורותיו, בשיחות רבות עם מטיילים", כותבים השניים באתר "הד סטארט", שבו כבר גייסו למעלה מ-77 אלף שקלים להוצאת הספר (מתוך 75 אלף שלהם נזקקו בתחילה).

בין השירים שיופיעו בספר ניתן למנות את חורשת האקליפטוס, בדרך לתבור, נחל התנינים, הליכה לקיסריה, בסנדלים על גשר הירקון, אל אדמות לכיש, אחותי רוחמה, סימונה מדימונה, בדרך לאילת, כל אלה ועוד רבים.

הספר אמור לראות אור בספטמבר 2016 ומי שירצה לרכוש את שני הכרכים טרום פרסומו יוכל לעשות זאת עבור 160 שקלים, אולם ניתן גם לרכוש חלק אחד (צפון או דרום) ב-90 שקלים.

לפרטים נוספים היכנסו לפייסבוק של הספר או להד סטארט.

ספר בשביל השירים שביל ישראל. אלבטרוס, מערכת וואלה! NEWS
לטייל וגם לשיר. מתוך "בשביל השירים"/מערכת וואלה! NEWS, אלבטרוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully