וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

240 דולר ללונדון: עם מי הכי זול לטוס לחו"ל בחורף?

30.11.2015 / 0:01

החשש של התיירים מפיגועים באירופה ועונת החורף, שגם ככה נחשבת דלילה בנוסעים, הובילה לירידת מחירים משמעותית במספר מוקדים אטרקטיביים באירופה. אז כמה יעלה לכם להגיע בחורף ללונדון, ברלין, מדריד או ניו יורק, ובאיזו חברה תשלמו הכי פחות? בדקנו

מערכת וואלה!

בווידאו: כמה תעלה לכם טיסת לואו-קוסט לחו"ל מעובדה?

מספר הטיסות השבועיות שתפעלנה חברות התעופה הישראליות והזרות בקווי התעופה בין ישראל למדינות האיחוד האירופי, יגדל בחורף הנוכחי ב-8% לעומת החורף אשתקד, למרות הפיגוע הקטלני בפריז לפני שבועיים והחשש מאירועי טרור נוספים במדינות נוספות כמו גרמניה, בלגיה, הולנד. כך לפי דו"ח חדש שחיבר משרד התחבורה בימים האחרונים, ולפיו מספר הטיסות לאירופה יסתכם מדי שבוע ב-291 טיסות.

בקרב חברות הלואו-קוסט, יגדל נתח השוק בחורף הקרוב ויסתכם ב-66 טיסות שבועיות - 20% מכלל הטיסות בנתב"ג כולו. שלוש חברות התעופה הישראליות - אל על ארקיע וישראייר - צפויות לרשום ירידה של 1% בנתח השוק, למרות שמספר הטיסות שתפעלנה יהיה גבוה יותר ב-4% לעומת חורף 2015.

לוח טיסות החורף שמגישות חברות התעופה הישראליות והזרות כבר בסוף הקיץ, לא לקח בחשבון את האירועים האחרונים בפריז ובשאר מדינות אירופה, ואם היה לוקח סביר שהיה מצמצמם את פעילותו באופן משמעותי. החשש של התיירים ועונת החורף, שגם ככה נחשבת דלילה בנוסעים, הובילה לירידת מחירים משמעותית למספר מוקדים אטרקטיביים באירופה. אז כמה יעלה לכם להגיע במהלך החורף ללונדון, ברלין, מדריד או ניו יורק? בדקנו.

וויז אייר וויזאייר. ShutterStock
חברות הלואו-קוסט יפעילו בחורף 20% מכלל הטיסות בנתב"ג. וויז אייר/ShutterStock

פריז

עיר האורות נמצאת בבעיה רצינית וכנראה שהיא לא הולכת להיפתר כל כך מהר. קשה לומר שהמטוסים לפריז ריקים, בין השאר כי נמל התעופה שלה משמש שער יציאה מרכזי באירופה, אבל ככל שמדובר בחופשות אורבניות קצרות, פריז מידרדרת לסוף הרשימה.
כמה טיסות שבועיות בחורף? 50. אייר פראנס - 21, אל על – 17, ארקיע ואיזי-ג'ט – 3, טראנסאוויה – 6.
המחיר הזול שמצאנו: 23-27 בינואר עם איזי ג'ט ב-244 דולר כולל מזוודה.

עוד באותו נושא

כמה יעלה לנפוש בחנוכה וכריסמס באירופה: 3 לילות ב-239 דולר

לכתבה המלאה
חופשה משפחתית מגדל אייפל פריז. ShutterStock
50 טיסות בשבוע. חורף בפריז/ShutterStock

ברלין

בירת גרמניה נכללת אף היא במדד החששות של התיירים אבל כל עוד נשמר השקט, היא אינה סופגת פגיעה חריפה במספר הנוסעים. ברלין היא יעד חורפי קלאסי וגם הישראלים יודעים זאת. היצע הטיסות הרחב תורם לכך היטב ולא תמצאו הרבה נוסעים שיוותרו על מסע קניות תמורת טיסה זולה.
כמה טיסות שבועיות בחורף? 24. UP – 11, אייר ברלין – 7, איזי-ג'ט – 4 וג'רמן-ווינגס – 2.
המחיר הזול שמצאנו: 28-31 בינואר עם UP של אל על ב-198 דולר כולל מזוודה.

מבנים בברלין. ShutterStock
המחיר הכי זול - 198 דולרים. ברלין/ShutterStock

אמסטרדם

אחד היעדים האהובים ביותר על הישראלים, שמצדם שמחו לראות את בירת הולנד הופכת ליעד לואו-קוסט. מאז נכנסה איזי-ג'ט לקו התעופה, המחירים ירדו והקופי שופס חזרו להיות מלאים בתיירים מארץ הקודש שבאו לשכוח את צרות היום.
כמה טיסות בחורף? 25. אל על – 10, KLM – 7, איזי-ג'ט וטראנסאוויה – 4 כל אחת.
המחיר הזול שמצאנו: 10-13 בפברואר עם איזי-ג'ט ב-227 דולר כולל מזוודה.

איזור האורות האדומים באמסטרדם. ShutterStock
הופכת ליעד לואו-קוסט. אמסטרדם/ShutterStock

רומא

בירת איטליה הולכת להיות אחד משערי היציאה הגדולים באירופה עבור הישראלים. אליטליה עצמה מתכננת להגדיל בקיץ את מספר טיסותיה לארץ ל-33 וזה הספיק לאיזי-ג'ט לבטל את פעילותה בנמל הרומאי פיומינצ'יני. גם אם לא חשבתם לטוס לרומא בחורף הקרוב, לבטח תעברו בה בדרך לצפון אמריקה, לדרום אמריקה ולמזרח הרחוק.
כמה טיסות בחורף? 40. אליטליה – 29, אל על – 10, ישראייר – 1.
המחיר הזול שמצאנו: 7-10 בינואר עם אל על ב-274 דולר.

פיאצה נבונה רומא. צילום: איל שפירא, מערכת וואלה! NEWS
יעד נהדר לעבור בו בדרך ל... רומא/מערכת וואלה! NEWS, צילום: איל שפירא

לונדון

בירת הממלכה הבריטית תופסת בכבוד את קו התעופה השני בגודלו בנתב"ג ונראה שאף אחת מחברות התעופה לא מתכוונות לוותר. לואו-קוסט או לא, מבול הטיסות של איזי-ג'ט ללוטון וגטוויק לא ממש עשה עד כה רושם על בריטיש איירווייס ואל על אבל הצטרפותה של מונרך למשחק עשויה להחריף עוד יותר ולהוזיל את רמות המחיר.
כמה טיסות בחורף? 50. בריטיש איירווייס – 19, אל על – 15, איזי-ג'ט – 14, מונרך – 3.
המחיר הזול שמצאנו: 8-11 בפברואר עם איזי-ג'ט ב-240 אירו כולל מזוודה.

גשר לונדון. ShutterStock
קו התעופה השני בגודלו בנתב"ג. לונדון/ShutterStock

מדריד

נדמה שהערים הגדולות בספרד הן המרוויחות הגדולות – אם אפשר לכנות זאת כך - מגל הביטולים שנרשמו לפריז ושכנותיה. לפי כמה מדדים, מדריד לבדה זינקה ב-70% במספר התיירים מאירופה כולה ומישראל נרשמה התעיינות גדולה בחבילות נופש בשבועיים האחרונים. בניגוד לברצלונה שנחשבת עיר תיירות קלאסית, מדריד הרוויחה את לחמה על רקע העובדה שישראלים רבים פוקדים אותה בדרך למדינות דרום-מרכז אמריקה. ועדיין, היצע המלונות והאטרקציות שלה שווה ביקור בימי החורף כשהמחיר נוח ויש יותר מקום במטוסים.
כמה טיסות החורף? איבריה – 13, אל על – 10, אייר אירופה – 3
המחיר הזול שמצאנו: 14-17 בינואר עם איבריה ב-215 דולר.

שוק סן מיגל מדריד. ShutterStock
שוק סן מיגל במדריד/ShutterStock

ניו יורק

חרף העובדה שלא מדובר בטיסת לואו-קוסט שניתנת למימוש בהתראה של כמה ימים בלבד, קשה להתעלם מהתחרות שמתרחשת בקו התעופה לניו יורק. נכון, רק שלוש חברות תעופה פועלות בו באופן ישיר אבל אלה מרגישות היטב את הלחץ מצד חברות התעופה האירופיות שרק ממתינות ללכוד נוסעים מישראל דרך אירופה.
כמה טיסות החורף? 38. אל על – 17, יונייטד – 14, דלתא איירליינס – 7.
המחיר הזול שמצאנו? 14-21 בפברואר עם יונייטד ב-688 דולר לנמל התעופה ניוארק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully