וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדיילים עזרו לאשה חולה, הנוסעים הגישו את הארוחה וניקו אשפה

שחקני קבוצת רוגבי מפיג'י, שהיו על טיסה שבה נקראו הדיילים לעזור לנוסעת שאיבדה הכרה, קמו להגיש מזון ושתייה לנוסעים האחרים, אספו את המגשים, את האשפה ואף ניקו את המטוס. "הצוות התרשם מהסטנדרטים המקצועיים שהם הפגינו", אמר דובר החברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוסעים גדולים וחסונים קמו לעזור. קבוצת הרוגבי של פיג'י בשירות המטוס/מערכת וואלה!, צילום מסך

תמיד טוב שיש קבוצת שחקני רוגבי חסונה בטיסה שלך, כי במקרה חירום הם תמיד יכולים לשרת את הנוסעים, נכון?

וזה בדיוק מה שקרה לשחקני רוגבי שהיו על טיסה מפיג'י לאוסטליה בשבוע שעבר, כאשר אחת הנוסעות נתקפה בסכנה בריאותית משמעותית והדיילות חשו להעניק לה טיפול, כך מדווח הדיילי מייל.

כ-45 דקות לאחר ההמראה, הודיעו דיילי חברת התעופה וירג'ין אוסטרליה בטיסה מספר VA176 לנוסעים, כי על המטוס ישנה אישה במצוקה בריאותית, וצוות הספורטאים היה הראשון למהר לעזרתם. אחד הנוסעים סיפר לעיתון, כי הרופא של הקבוצה והמאמן סייעו לאישה במצוקה, בעוד השחקנים עזבו את מקומותיהם על מנת להגיש את המזון והשתייה לנוסעים האחרים ולסייע לעבודת הדיילים. חברי הקבוצה אספו את מגשי האוכל מרחבי המטוס לאחר שהנוסעים סיימו את ארוחותיהם, אספו את האשפה וניקו את המטוס.

"הדיילים היו קצת לחוצים עד שצוות פיג'י הציע לסייע", סיפר הנוסע, שחזר עם זוגתו מירח דבש בפיג'י. "אני לא רוצה לומר על הדיילים ולו מילה אחת רעה, כי הם עשו עבודה פנטסטית, אבל צוות השחקנים בהחלט עזר להוריד מהם את הלחץ". הוא הוסיף, כי אחד השחקנים החזיק את מסכת החמצן של האישה במשך יותר משעה, אפילו לאחר שהמטוס נחת. "זו הייתה אנושיות מדהימה של אנשי פיג'י", אמר. "הם היו לחלוטין בלתי-אנוכיים וזה היה פשוט יפה". הוא הוסיף כי שלמרות שכל אחד מהם מיתמר לגובה של 1.95 ס"מ ושוקל סביב 150 קילו, חברי קבוצת הרוגבי הם "דובים גדולים שיעשו הכל בשבילך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקר, או אורז או טאצ'דאון? השחקנים מחלקים ארוחות בטיסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"הצוות התרשם עמוקות מהסטנדרטים המקצועיים שהם הפגינו"

לא ידוע ממה בדיוק סבלה האישה בת ה-65, אך הנוסע סיפר כי היא הייתה "כמעט בלי כל לחץ דם ואיבדה את ההכרה וחזרה אליה לסירוגין". הוא אמר שלמרות שמדובר באישה ממוצא פיג'י בעלת גוון עור כהה, היא הייתה "לבנה כמו החולצה שלבשתי". בני משפחתה של האישה, בעלה, ילדיה ונכדיה הקטנים שהו גם הם על הטיסה - וצוות הדיילים היה צריך להרגיע אותם במהלך האירוע. כמה ימים לאחר מכן דיווחה קרוביה של האישה שהיא מתאוששת וכי היא יצאה מכלל סכנה.

בתום טיסה של ארבע שעות ועם הנחיתה, הריעו נוסעי המטוס במחיאות כפיים לקבוצת השחקנים ולצוות הטיסה של וירג'ין אוסטרליה. במקום לעמוד במהירות ולהזדרז לצאת מהמטוס כמקובל, הסכימו כל הנוסעים להמתין במקומותיהם במשך 15 דקות נוספות כדי לאפשר לאישה ולבני משפחתה להתפנות במהירות מהמטוס לקבלת טיפול רפואי על הקרקע.

חברת וירג'ין אוסטרליה הודתה בסוף השבוע לקבוצת שחקני רוגבי השביעיות של פיג'י. "ברצוננו להודות לשחקנים הללו על טוב הלב ועל המאמצים שהפגינו במהלך הטיסה", מסר דובר החברה. "לא רק שהצוות שלנו מעריך את הסיוע שניתן לו על ידם, הצוות גם התרשם עמוקות מהסטנדרטים המקצועיים שהם הפגינו. אנו מאחלים להם הצלחה רבה בתחרויות העומדות בפניהם", אמר הדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully