וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קניות בסין: כל מה שצריך לדעת לפני שמוציאים את הארנק

17.11.2015 / 9:00

ים שלם של שווקים וקניונים, מוצרים שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם וכמובן, מיקוח כספורט לאומי - זה רק נראה מפתה אבל לעתים זה מתיש ומרוקן. כך תדעו איך לקנות בסין ולהישאר בחיים

בווידאו: ואם כבר שופינג - כמה יעלה לכם לטוס לבלאק פריידיי בניו יורק?

ברוכים הבאים לקניון הגדול בעולם. כל מי שהגיע לביקור בסין מבין מיד את חוקי המשחק. בייג'ינג, שנחאי או גואנגזו – לא ממש משנה איפה אתם נמצאים, מישהו כבר יציע לכם לקנות משהו. החדשות הטובות הן שיש דברים שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם ועוד במחירים נוחים לחלוטין. החדשות הפחות הטובות הן, שלפעמים זה יכול להיות מתיש, מבלבל ומרוקן. את הנפש ולא רק את הכיס.

ההמלצה הכי טובה שמדריך הטיולים שלכם יכול לתת לכם היא לא להתפתות כבר ביום הראשון. מנעד השווקים והקניונים הוא כמעט בלתי נגמר ותמיד תמצאו משהו יפה יותר, מתאים יותר, מיוחד יותר וכן, גם זול יותר. כדי להפוך את המלאכה לקלה יותר, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לנצל את הכסף שלכם בצורה טובה יותר.

לפרטים על טיול מאורגן לבייג'ינג הקסומה

קניות בסין. ShutterStock
קניות בסין. יש דברים שלא תמצאו בשום מקום אחר בעולם/ShutterStock

מזכרות קטנות, ציפיות קטנות

כולנו מחפשים מזכרות קטנות מהטיול המאורגן שלנו בסין ואלה, נמצאות בשפע. אלא שלפעמים מדובר במלכודות תיירים שמוכרות מוצרים שיתפרקו או יתבלו עוד בטרם תגיעו חזרה למלון שלכם. שימו לב שאתם קונים מוצרים שישרדו את האחסון וההגעה שלכם לארץ. מזכרות כמו חליטות תה ייחודיות, פריטי רקמה ומשי או פריטי אמנות וציור נחשבים לאיכותיים יותר ממשחקי ילדים או תכשיטים זולים.

לפרטים על טיול מאורגן לסין הקיסרית

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
קניות בסין. ShutterStock
הסינים מכירים את החשדנות המערבית/ShutterStock

להכיר את השוק הסיני

כמו שכבר הבנתם, בסין ניתן למצוא הכל. השאלה רק היכן מחפשים וכמה מוכנים לשלם. אם אתם מחפשים מוצרים כמו משקפי ראייה או עדשות מגע, סין היא מקום מצוין לרכוש אותם, אם כי עליכם להטיל ספק בשם המותג שמופיע על המסגרת. גם תכשיטי יוקרה מזהב או כסף מצויים כאן בשפע במחירים טובים, אך הימנעו מלרכוש אותם בשווקים. בגדים הם הבוננזה המקומית רק אם תבינו שבמקרים רבים שמות המותגים כאן הם המלצה בלבד, במיוחד בשווקים ובקרב אזורי הרוכלות. כמובן שהסינים מבינים היטב את החשדנות המערבית ולכן מקפיצים את המחיר כדי להגביר את האמינות - מה שמוביל אותנו היישר לטיפ הבא.

התאמנו על כישורי המיקוח שלכם

מיקוח בסין זה ספורט לאומי. הסינים יודעים היטב את מקומם בשרשרת הקניות ולא יוותרו על אף לקוח. כעת חשוב שאתם תדעו את זה. תשכחו מתחושות כמו התלהבות, התעניינות יתר במוצר, שאילת שאלות או נקיבה בסכום התחלתי גבוה. הסינים ילכדו אתכם מיד וכדאי שתגייסו את הפרצוף הכי ציני ואפתי שלכם. הביעו נחרצות אבל שמרו על נימוס. זכרו שהמחיר ההתחלתי שננקב הוא לעתים קרובות גבוה עד פי 10 מהמחיר שיסכים המוכר לקבל עבורו. עם זאת, כשאתם מגיעים לקניונים נחשבים ולחנויות מותג רשמיות הימנעו ממיקוח, זה בדרך כלל מעליב את צוות החנות.

שוק לילה סיני בבייג'ינג. ShutterStock
שוק לילה בביג'ינג/ShutterStock

היזהרו מרכישת מוצרים לא חוקיים

סין היא בית ספר להעתקת מוצרים. כאשר מדובר בבגדים או נעליים זה עדיין סביל אבל העניין הופך מורכב יותר כשמדובר במוצרי חשמל ואלקטרוניקה, מחשבים או מדיה ומוסיקה. רכישה של מוצרים כאלה היא חוקית לחלוטין בסין אבל עשויה להיות בעייתית כשתשובו איתם לארץ ותצהירו עליהם במכס. בנוסף, הימנעו גם מרכישת תוכנות מזויפות שעשויות להיות חלשות יותר ואף להדביק את המחשב שלכם בוירוסים. במקרה של צעצועים לילדים, שימו לב שהם עומדים בתקני הבטיחות המתאימים לארץ (לרוב הם לא).

מחפשים טיול מאורגן לבייג'ינג ושנחאי? לחצו כאן

רפואה טבעית? לא תמיד

שמה של סין כיצואנית תרופות טבעיות ורפואה אלטרנטיבית בכלל, נצעק אמנם למרחוק, אבל כדאי לשים לב היכן קונים ובעיקר מה. יש לא מעט זיופים בשוק ובעבר כבר דווח על מקרי מוות של תיירים ואזרחים שצרכו תרופות מזויפות. רכשו רק ממקומות מוסמכים או כאלה שמציגים את אישור משרד הבריאות הסיני.

וואלה! NEWS בשיתוף אשת טורס
  • עוד באותו נושא:
  • קניות
  • סין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully