וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיתוח גאוני: חזיית נסיעות שמחזיקה גם דרכון, כסף ואשראי

17.11.2015 / 8:28

אנתרופולוגית שנוסעת לא מעט בעולם, פיתחה חזייה שנראית ומרגישה כמו חזיית ספורט רגילה, אבל עם כיסים סודיים ונמתחים בגדלים שונים שבהם אפשר לשים דרכון, כרטיסי אשראי, כסף, USBואפילו מפתח לחדר המלון. 45 דולר והיא שלכן

אתר רשמי

נשים שמרבות לטייל בעולם ישמחו להכיר את "חזיית הנסיעות" - פריט לבוש חדשני שעוצב על ידי אישה ומאפשר בעת טיולים ונסיעות שמירה על מזומנים, דרכון, USB, כרטיסי אשראי ואפילו על מפתח לחדר במלון - הכל קרוב קרוב.

ד"ר אנני הולדן היא אנתרופולוגית, ובמסגרת העבודה היא מגיעה לאזורים מרוחקים בעולם שבהם זה לא תמיד בטוח במיוחד להשאיר את הדרכון מאחור. בכל פעם שהייתה יוצאת לשטח היא נהגה לתחוב את המסמכים החשובים שלה בחגורת הנסיעות המוכרת, אבל העיצוב הלא-מעשי הביא אותה לחשוב על פתרון יעיל יותר. כמו נשים רבות, גם לה הזדמן פה ושם להצניע שטרות של מזומן או שפתון קטן בגביעי החזייה שלה, ומשם עלה לד"ר הולדן הרעיון לפיתוח הבגד התחתון שנבנה במיוחד למטרה הזו, והוא מאפשר לא רק שמירה על כסף מזומן אלא גם על הדרכון, על כרטיסי אשראי או תכשיטים.

חזיית הנסיעות עשויה ממספר כיסים סודיים ונמתחים בגדלים שונים ובכיס נשלף לאחסון דרכון, ומלבד זאת היא נראית ומרגישה כמו חזיית ספורט רגילה. ד"ר הולדן אומרת, כי מדובר במוצר מושלם עבור נשים המבקשות להגן בדיסקרטיות על חפצי הערך שלהן בעת שהייה בחו"ל. "האנשים שמתעניינים בזה הם תרמילאים צעירים", היא אומרת בהתייחס למוצר שפיתחה. "נשים המטיילות בעולם לבדן הן המגזר הגדל בקצב המהיר ביותר בתעשיית התיירות".

"אני בעצמי כוייסתי בעת שטיילתי בפריז, כך שזה דבר שימושי", היא מוסיפה. "בתור אמא, אם הבת שלי הייתה נוסעת לטייל בחו"ל הייתה מביאה לה את זה גם אם היא הייתה אומרת שאין לה בזה צורך, כי בסופו של דבר היא הייתה עושה בזה שימוש. לאנשים המודאגים מענייני בטיחות, זה אף פעם לא מזיק לנקוט באמצעי זהירות".

בהליך הפיתוח של חזיית הנסיעות עבדה ד"ר הולדן לצד מעצב הלבשה תחתונה בעל ניסיון של 18 שנים בתעשייה, זאת על מנת להבטיח שהיא תהיה לא רק מעשית - אלא גם נוחה ללבישה. השניים השתמשו בתערובת של כותנה ובד במבוק שהופכים את הבגד גם לנוח וגם לאנטי-בקטריאלי. "זה בד שהוא נושם, רחיץ ונוח מספיק כך שאם את נאלצת לישון בזה במשך כמה ימים - זה אפשרי", אומרת ד"ר הולדן. היא מוסיפה שחזיית הנסיעות עוצבה כך שאין בה אף וו או "עין" שיכולים להציק ללובשת בגב בעת ישיבה, היא בעלת רצועות כתפיים רחבות, קשרים רכים, וללא תוויות מעצבנות.

בימים אלה מקיימת ד"ר הולדן קמפיין גיוס כספים באתר קיקסטארטר על מנת להפוך את חזיית הנסיעות לזמינה עבור צרכנים, ובמסגרתו ניתן לרכוש את הדגם הראשון במחיר של 45 דולרים. נכון להיום, חצי מהסכום כבר נאסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully