וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאק פריידי וכריסטמס: כמה יעלה לטוס לשופינג בניו יורק?

16.11.2015 / 0:18

חברות התעופה מוזילות את הטיסות לקראת חגיגת הקניות של בלאק פריידיי" וכריסטמס, וכדאי לזכור שכל דולר שאתם חוסכים אפשר להוציא על שופינג. אז עם מי תשלמו הכי פחות כדי להגיע לניו יורק בנובמבר-דצמבר? בדקנו

צילום מסך

הפנקס פתוח (זה של הצ'קים, אלא מה?) והיד כבר על המקלדת. שיגעון הקניות ששוטף את העולם לא נעלם מעיניהם של הישראלים, שלא ממש צריכים יום ספציפי כדי לגהץ את כרטיס האשראי מול אתרי הקניות הסיניים או האמריקניים בקצב של נערה מתבגרת. מה שהחל כיום חג לצרכנות האמריקנית, הפך עם השנים לדת עולמית שיוצאת לאור בכל חודש נובמבר ורק ממתינה לרגע בו ייפתחו הקופות.


עוד על ניו יורק בוואלה! תיירות:
ניו יורק למתקדמים: המקומות שאתם חייבים להכיר
הקצפת שעל התפוח: אתרי חובה בניו יורק


תופעת "הבלאק פריידי" היא כבר לא נחלתם של האמריקניים בלבד. גם בישראל יציינו אותו בסוף החודש הקרוב ואפילו בסין, אבל כדי לטעום את הדבר האמיתי צריך פשוט להיות שם כשזה קורה. גם אם כבר ביקרתם בניו יורק ואתם לא ממש מבינים על מה המהומה והתורים, אתם חייבים להיות שם לפחות פעם אחת בחיים. בדיוק כמו שלעולם לא תחמיצו הזדמנות לטוס לניו יורק לקראת הכריסמטס ולגזור קופון על הסיילים המטורפים שם.

אז רגע לפני שסנטה קלאוס מגיע לחלק מתנות, בדקנו כמה יעלה לכם לטוס לחופשת שופינג בניו יורק בתקופה הקרובה. לצורך כך, בדקנו שני תאריכים לטיסות ישירות וגם כאלה שנוחתות לזמן קצר ביעדי ביניים לפני ההמראה לתפוח הגדול. ה"בלאק פריידי" שיתקיים ביום שישי ה-27 בנובמבר ויום שבת שלפני חג המולד ווידאנו שיישאר לכם מספיק כסף כדי לשלם את "האובר ווייט" במטוס.

אל על: נערכת להחרפת התחרות

אחרי קיץ פורה, חברת התעופה הישראלית נערכת כמו בכל שנה להחרפת התחרות מול חברות התעופה הזרות, שלא ממש מתירות לה יותר מדי ברירות חוץ מלהוזיל את המחיר. אל על מציעה ל"בלאק פריידי" מחיר נוח יחסית - 806 דולרים - עבור טיסה לניו יורק ושהייה של שבוע שמתחיל ב-24 בנובמבר ומסתיים ב-1 בדצמבר. עבור טיסה בחג המולד בין התאריכים 30-23 בדצמבר המחיר עולה מעט, אבל עדיין לא מתרחק - 876 דולר לאדם.

דלתא איירליינס: הוסיפה 4 טיסות שבועיות

גם דלתא איירליינס לא מתכוונת לוותר על ניו יורק. העדות לכך היא שרק לאחרונה הודיעה החברה כי בכוונתה להוסיך ארבע טיסות שבועיות לתפוח הגדול מהקיץ הבא. בינתיים, החורף הקרוב לא הולך להיות יקר יותר לישראלים שמעוניינים לטוס עם החברה. למרות שיש לה פחות מושבים למלא, דלתא מציעה טיסות לבלאק פריידרי ב-814 דולרים ולחופשת הכריסמטס באותו מחיר. נקרא לכם מוכר?

עוד באותו נושא

מדריך שופינג לתייר הישראלי בניו יורק

לכתבה המלאה
אישה עם שקיות קניות. ShutterStock
פספסת את ה"בלאק פריידיי"? יש גם את חג המולד/ShutterStock

יונייטד איירליינס: מחירים נוחים יחסית

חברת התעופה האמריקנית שהודיעה לא מזמן על כוונתה לפתוח קו תעופה חדש לסן פרנסיסקו, לא מתכוונת להשאיר את הנוסעים מישראל בידיים של אל על. התיירים מארה"ב לא ממש מציפים את ישראל וזה מאפשר לנו ליהנות ממחירים נוחים יחסית, לעומת שנים עברו. יונייטד מציעה בסוף החודש לנוסעים לניו יורק טיסה ב-814 דולר ובחופשת הכריסמטס טיסה באותו מחיר. עדיין אטרקטיבי.

טורקיש איירליינס: אותו מחיר בנובמבר ודצמבר

גם כאן טורקיש מוכיחה מדוע היא חברת התעופה הזרה המצליחה בישראל. כמעט כל טיסה משמונה הטיסות היומיות שממריאות מישראל מתקשרת בטיסת המשך לניו יורק. זמני ההמתנה משתנים, אבל אם תיקחו את טיסות הבוקר מנתב"ג תמתינו שעה וחצי בלבד ותשלמו רק 697 דולר. עבור טיסה בכריסמטס תשלמו לטורקיש אותו מחיר. כלומר יהיה לכם יותר כסף לקניות.

בריטיש איירווייס: טיסה בכל יום בין לונדון לניו יורק

הרכבת האווירית שממריאה בכל יום בין לונדון לניו יורק ושיתוף הפעולה עם אמריקן איירליינס היא סיבה מספיק טובה לבדוק את בריטיש איירווייס. החברה הבריטית שמפעילה 20 טיסות שבועיות לארץ כבר זיהתה לפני שנים את חיבתם של הישראלים לעיר האפשרויות הבלתי נגמרות. אם תטוסו עם בריטיש לבלאק פריידיי בין 24 בנובמבר ל-1 בדצמבר תשלמו 781 דולר, כולל המתנה של שעתיים בהית'רו. בכרימסטס שחל בין 23-30 בדצמבר תשלמו כבר 841 דולר, בגלל הביקושים.

שופינג הארלד סקוור ניו יורק מנהטן. ShutterStock
כל דולר קובע. שופינג בהארלד סקוור, ניו יורק/ShutterStock

בריסל איירליינס: הכי זול שיש

חברת התעופה הבלגית סימנה אף היא את צפון אמריקה כיעד מועדף על הישראלים ולוח הזמנים שלה כעת ידידותי יותר לעומת העבר. אם תטוסו דרך בריסל לניו יורק ב"בלאק פריידר" תשלמו 636 דולר בלבד, המחיר הזול ביותר שמצאנו. בכריסמטס בריסל איירליינס כבר פחות אטרקטיבית והמחיר שלה מזנק ל-1,016 דולר לאדם.

לופטהנזה: תבדקו שאין שביתה

חברת התעופה הגרמנית נחשבת למתחרה גדולה ככל שמדובר בקווי התעופה לצפון אמריקה, אבל קודם תצטרכו לוודא שהאיגודים המקצועיים שלה לא מתכננים שביתות ומחאות. אם תטוסו עם לופטהנזה לניו יורק דרך פרנקפורט ב-24 בנובמבר תשלמו 803 דולר, אבל בכריסמטס נראה שתעדיפו לבחור חברה אחרת שכן המחיר מזנק ל-1,208 דולר.

אירופלוט: הבדל גדול בין בלאק פריידי לכריסטמס

חברת התעופה הרוסית היא ככל הנראה הדבר בחם ביותר בעולם התעופה. פירוקה של מתחרתה הגדולה טרנסאירו הציב אותה בעמדת זינוק גדולה ונראה שהיא מנצלת זאת היטב. תמורת טיסה לניו יורק ב"בלאק פריידי" עם עצירה קצרה במוסקבה הצפופה תשלמו 642 דולר בלבד. בכריסמטס, כרגיל, המחיר יקר יותר ומסתכם ב-972 דולר.

רויאל ג'ורדניאן: מטוס חלומות מחכה בעמאן

חברת התעופה הירדנית כבר הפכה למתחרה ידועה על הקווים לצפון אמריקה בעיקר בשל חווית הטיסה בדרימליינר שהיא מציעה לישראלים שמעוניינים לעצור לעצירה קצרה בעמאן. בסוף החודש תציע החברה הירדנית טיסה למוקדי הקניות בניו יורק ב-700 דולר וגם המחיר בכריסמטס לא יהיה יקר יותר. הבעיה היחידה שמדובר בשלוש טיסות שבועיות בלבד ותצטרכו להתאים את לוח הזמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully