וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריינאייר הגיעה: חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה נחתה בישראל

5.11.2015 / 13:07

טיסה ראשונה של חברת הלואו-קוסט ריינאייר נחתה בנמל התעופה עובדה ועליה 167 נוסעים שהגיעו לנפוש בישראל. אחרי יומיים של שיבושים בשל תנאי מזג האוויר, שר התחבורה כץ נשם לרווחה: "מברכים את ריינאייר על ההגעה למזה"ת"

ריינאייר נחתה לראשונה בשדה התעופה של עובדה/צילום: רשות שדות התעופה

היסטוריה בנמל התעופה עובדה: הטיסה הראשונה של חברת ריינאייר, חברת הלואו-קוסט הגדולה באירופה ואחת מחברות התעופה המצליחות בעולם, נחתה בישראל היום (ה') ועליה 167 נוסעים שהגיעו לנופש בארץ מקובנה שבליטא.

אחרי יומיים של שיבושים בפעילות בשל האובך שמנע המראות מנמל עובדה, ברשות שדות התעופה קיבלו בשמחה את המטוס החדש. שר התחבורה ישראל כץ בירך את ריינאייר ואמר כי הגעתה לישראל התאפשרה הודות לרפורמת ה'שמיים הפתוחים', שמשמעותה יותר חברות תעופה בישראל והוזלת מחירים על ידי הגדלת התחרות.

ריינאייר תבצע בעונת החורף הקרובה שש טיסות שבועיות לנמל עובדה מהיעדים קובנה, קרקוב ובודפשט באמצעות מטוסים מדגם בואינג 737.

שר התיירות יריב לוין הצטרף אף הוא למברכים ואמר תחילת הפעילות של חברת ריינאיר לישראל התאפשרה בזכות מענק של משרד התיירות המקנה 45 אירו על כל תייר שתטיס ריינאייר לאילת. "זוהי הבעת אמון של החברה בישראל ככלל ובעיר אילת בפרט, ואני מאמין שבעזרת הנוהל שיזמנו וההיענות המצויינת שקיבלנו מחברות התעופה, נהיה יעד מצויין לתיירים מאירופה", אמר לוין.

ריינאייר בעובדה. רשות שדות התעופה,
ברוכים הבאים. צוות טיסת ריינאייר בנמל עובדה, היום/רשות שדות התעופה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully