וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בת אלפי שנים: סמלים מוזרים בקזחסטן משגעים גם את נאס"א

6.11.2015 / 6:36

סימנים שונים (עיגולים, טבעות ואפילו צלב קרס) התגלו בטעות ב-Google Earth על ידי גולש משועמם. מדענים משערים שהם קיימים כ-8,000 שנה, אך לא יודעים כיצד נוצרו. נאס"א חוקרת, ותמונות כבר הגיעו לרשת. חייזרים, נאצים או בכלל אמנות? כנראה שבקרוב נדע את התשובה

יוטיוב

בסרטון - קוי נסקה ברחבי העולם

הנה צמד מילים שסביר להניח שלא תשמעו בכל יום: תעלומה בקזחסטן. כך מגדירים בעולם את התופעה הלא מובנת שהתגלתה במדינה האסיאתית. כ-260 סמלים וסימנים ייחודים, המשתרעים על שטח ענק, התגלו על גבי אדמת המדינה. הם התגלו רק ב-2007 מהסיבה הפשוטה: ניתן לראותם רק בעזרת לוויין.

גולש משועמם שטייל להנאתו בעולם בעזרת Google Earth, זיהה את הסמלים ב-2007 והשאר היסטוריה. רבים ניסו לחקור את הנושא אך כשלו בזה אחר זה. מדענים טענו כי הם קיימים כ-8,000 שנה, אך לא ידעו להצביע על מהותם. כעת, נאס"א החליטה להיכנס לתמונה ולחקור את הנושא, ותמונות ראשונות שפרסמה כבר הגיעו לרשת. כעת ניתן להבחין בסימנים הייחודיים, אך תשובה לשאלה הגדולה, כיצד נוצרו או לשם מה הם קיימים עדיין אין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עיגולים, טבעות ואפילו צלב קרס. הסימנים המוזרים/מערכת וואלה!, צילום מסך
סימנים מסתוריים בקזחסטן. נאס"א, אתר רשמי
סימנים מסתוריים בקזחסטן/אתר רשמי, נאס"א
סימנים מסתוריים בקזחסטן. נאס"א, אתר רשמי
סימנים מסתוריים בקזחסטן/אתר רשמי, נאס"א

ובכל זאת, מה הם אומרים? ובכן, הגרסאות שונות, כשמחד טוענים בתקשורת הזרה כי מדובר בחייזרים, ומאידך כאלו שמאמינים כי הצורות קשורות בדרך כזו או אחרת לאומנות. בנוסף, ישנם כאלו שקשרו את הסמלים לנאצים, לאחר שנתגלו מספר צלבי קרס בין הסמלים.

  • עוד באותו נושא:
  • קווי נסקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully