וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובד מלון בטורקיה התחפש לרוצח דאעש והבריח את הנופשים

תיירים בריטים מבוהלים נמלטו על נפשם בצרחות ממלון בטורקיה, לאחר שאחד העובדים התחפש לרוצח של דאעש, צעק בערבית והעמיד פנים שהוא שולף נשק. זו הפעם השנייה שאירוע כזה קורה בטורקיה, מאז שמחבל של דאעש רצח עשרות נופשים בחוף בתוניסיה

עובד מלון בטורקיה התחפש לדעאש והפחיד תיירים. dailymail, צילום מסך
את התיירים זה פחות הצחיק. עובד המלון בטורקיה מחופש ללוחם דאעש/צילום מסך, dailymail

התקרית הבאה בהחלט הרסה לכמה תיירים את החופשה הרגועה שלה הם ציפו: קבוצה של נופשים בריטים מבוהלים נמלטו על נפשם בצרחות מבית המלון הטורקי שבו התארחו, לאחר שאחד מחברי צוות עובדי המלון התחפש לרוצח של דאעש והבהיל את הנופשים באזור הבריכה - ואפילו העמיד פנים שהוא שולף נשק. זו הפעם השנייה שאירוע כזה מתרחש בטורקיה מאז מחבל של דאעש רצח עשרות נופשים בחוף תיירותי בתוניסיה.

עובד בית המלון, שפרטיו לא פורסמו, לבש ברדס שחור, מסכה וגלימה שחורים והחל להסתובב איתם מול הנופשים בבריכה במלון "קלאב הוטל פינטה" שבמרמריס. חלקם הביטו בו בתימהון, אחרים החלו להימלט מהמקום. הוא צעק בקול בערבית והתקרב לנערה בת שש-עשרה תוך שהוא מעמיד פנים שהוא שולף נשק מתחת לגלימה. בשלב זה התחיל לזרוע פחד בקרב המבקרים, ובעודו נכנס למסעדה של המלון - החלו התיירים ולהימלט מהמקום בצרחות. כל התקרית התרחשה בזמן שעמיתיו מצוות המלון צפו בו בשעשוע.

"לאנשים שם לא היה מושג מה מתרחש, חששנו מהגרוע מכל", סיפרה ג'ייד דיינס, אחת הנופשות שנכחה בבריכה בזמן שהעובד ביצע את המתיחה שלו. היא כבר הגישה תביעה נגד סוכנות הנסיעות שדרכה הזמינה את החופשה, וסיפרה שכשהתיירים במקום התריעו על המתרחש בפני צוות העובדים בקבלה והזעיקו אותם למקום - הם פשוט צחקו.

לפני כמה שבועות התרחש אירוע דומה שהלחיץ נופשים באתר נופש טורקי אחר, ואפשר להבין את הלחץ: רק לפני ארבעה חודשים אירע הטבח בחוף "סוסה" התוניסאי, שגבה את חייהם של 38 תיירים. המחבל, כזכור, התחזה לתייר ומרבית הקורבנות היו צרפתים ובריטים.

האירוע הקודם התרחש במלון גראנד יאזיצי מארס, מלון חמישה כוכבים השוכן על החוף באיסמלר אשר ליד מרמריס. על פי הדיווחים, נוצרה במקום סערה של ממש כאשר צוות של עובדי המלון התפרץ אל אזור הבריכה כשהם חמושים ברובים מזויפים ומיכלים שעליהם הייתה הכתובית "דלק". אחד מאורחי המלון, גבר בן 43 ממנצ'סטר, נרגע ליד הבריכה כאשר אחד העובדים שהיה לבוש בבגדים ערבים שפך עליו נוזל מאחת הפחיות, ואז שלף מצית ואיים להעלות אותו באש. יתר הנופשים נסו על נפשם מהמקום בעוד המחבלים המזויפים מילאו את המקום בעשן.

בהמשך הודיעה הנהלת המלון כי מדובר במופע-בריכה, אבל לא כולם חשבו שהמופע היה יצירתי במיוחד וחלק מהנופשים נטשו את בית המלון עוד באותו היום. אחת מהן כתבה בדף המלון בטריפ-אדווייזר: "אחד מהם בא לבן משפחתי והעמיד פנים שהוא מצית את הראש שלו באש. אולי הם חשבו שזה היה בידור, אני חשבתי שזה היה בטעם ממש רע - במיוחד אחרי מה שקרה בתוניסיה". הנהלת "קלאב הוטל פינטה" לא הגיבה לפניות של התקשורת אליהם בנושא.

עובד מלון בטורקיה התחפש לדעאש והפחיד תיירים. dailymail, צילום מסך
הוא צעק בקול בערבית והעמיד פנים שהוא שולף נשק מתחת לגלימה/צילום מסך, dailymail

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully