וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם זהו המטייל הסקסי ביותר בעולם?

22.10.2015 / 7:39

ג'רמי ג'ונסי הוא חתיך סקוטי בן 31, שנחשב לאחד המטיילים הסקסיים בעולם, שכנראה פיצח את השיטה איך ליהנות וגם לעשות מזה כסף: ב-2012 הוא פתח את חשבון האינסטגרם "Beautiful Destinations", שלו יותר מ-4 מיליון עוקבים, ומאז הוא לא מפסיק לטייל וגם לספור מזומנים

צילום: אינסטגרם

נראה שלג'רמי ג'ונסי (Jeremy Jauncey) יש את החיים המושלמים: היא שזוף, חתיך ומטייל בכל העולם ועוד עושה מזה כסף. הרבה כסף. ג'ונסי הוא האיש שעומד מאחורי חשבון האינסטרגם הפופולרי "Beautiful Destinations" ("יעדים יפהפיים"), שמשפיע על מטיילים בכל רחבי העולם.


עוד אנשים שמטיילים בעולם בדרך מיוחדת:
הישראלי שביקר ב-115 מדינות מלמד איך לטייל בלי כסף
להגשים חלום: האיש שביקר בכל המדינות בעולם עד גיל 37
גם אנחנו רוצים: הזוג שמצטלם במקומות היפים בעולם
לחופש נולדה: הישראלית שעושה את העולם
מאוהבים ומטיילים: הזוג שחי את החיים שכולנו היינו רוצים


יותר מ-4.3 מיליון עוקבים יש לחשבון הזה, שבו נחשפים הגולשים לצילומים וסרטוני וידאו של המקומות הכי מרהיבים שי על הפלנטה הזו. ג'ונסי והצוות שהקים, מעלים בכל יום צילומים איכותיים שנשלחים אליהם מצלמים מקצועים וגם מכאלה שלא, ומנסים להבין מה ימשוך את עיני הגולשים וייסקרן אותם.

הכל התחיל ב-2012, אז יצר ג'ונסי את חשבון האינסטגרם הפופולרי, כדי להשפיע על אנשים לטייל בעולם. שלוש שנים אחרי, כל צילום שהוא מעלה לחשבון זוכה לאלפי לייקים. בין לבין הוא מנהל עסק של ייעוץ חשבונות אינסטגרם של מלונות, כמו ה"בלאג'יו" בלאס וגאס ושאר עסקי תיירות, ומשדרג להם את כל נושא הרשת החברתית. כך, למשל, בניין בורג' אל ערב בדובאי שבו מלון יוקרתי, שחשבון האינסטגרם שלו צמח מ-6,000 עוקבים ל-65 אלף.

לא יכולנו ל"אמבד" את כל הצילומים המטריפים שהוא העלה לחשבון הפרטי שלו, אבל הנה כמה מהם שבהחלט מוכיחים שג'ונסי הוא אחד המטיילים הסקסיים בעולם, שיודע איך ליהנות, וגם לעשות מזה כסף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully