וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדהים: האיש שהפך את העולם ליצירות אמנות מגניבות

19.10.2015 / 14:42

זוג מספריים, נייר והרבה דימיון - זה כל מה שצריך ריץ' מקור הבריטי, בן 28, כדי ליצור את אתרי התיירות שכולנו מכירים בעולם, כפי שעוד לא ראיתם. הוא מלביש את גזרי הנייר שלו וכל המקומות מיד מקבלים פירוש שונה ומיוחד. אל תחמיצו

עבודות אמנות של ריץ' מקור על אתרי תיירות. אינסטגרם, צילום מסך
עם נייר ומספריים, הדברים מקבלים משמעות שונה. הביג בן, לונדון/צילום מסך, אינסטגרם

כולנו מכירים לא מעט אתרי תיירות בעולם, גם אם לא ממש ביקרנו בהם. אבל לריץ' מקור מלונדון, אמן בן 28, יש פרשנות שונה ומדהימה למקומות הללו, וכל זאת בעזרת זוג מספריים ונייר.

האמן הבריטי, שעובד בחברת קריאייטיב מקומית, יוצר עיצובים מורכבים וייחודיים של גזרי נייר, המולבשים על אייקונים תיירותיים כמו הביג בן בלונדון, שער הניצחון בפריז או תעלות המים באמסטרדם. כך, למשל, יצר מצילום של הגלגל הענק של לונדון ("לונדון איי") אדם שרוכב על אופניים, או אשה מצלמת סלפי מתמונה של בת הים הקטנה בקופנהגן.

רוב העבודות נעשו, מן הסתם, על אתרים תיירותיים בלונדון שקרובה, כנראה, לליבו של מקור, אולם יש לא מעט עבודות אחרות שפשוט כיף להסתכל עליהן ועל מוחו היצירתי של מקור.

הפרויקט החל עם התמונה של הביג בן, שאותו הפך מקור לשעון יד, וזאת על-ידי רצועת נייר שחורה. לאחר מכן הציע לו אתר אינטרנט לעצב עבורו עשר תמונות, והוא החליט שכולן יכללו את אותה שיטת עבודה, שלאחר מכן הפכה לסמל המסחרי שלו.

הנה כמה מהן שפירסם האמן בחשבון האינסטגרם שלו, פייפרבויו (paperboyo), שבו יותר מ-7,000 עוקבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully