וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה אפשרי: לטוס לסקי עם הילדים ולראות לבן בעיניים

18.10.2015 / 7:43

סקי עם הילדים זה כבר לא מותרות של עשירים. הדרכות סקי וסנובורד בעברית, חבילות שמותאמות בדיוק לחופשת החנוכה מבתי הספר והגנים והשגחה צמודה של נציגים דוברי עברית - מה הפלא שיותר ויותר הורים מגלים את היתרונות של חורף באירופה עם כל המשפחה

סקי ילדים. ShutterStock
כדאי להיזהר ממיתוסים על חופשות סקי זולות/ShutterStock

קשה לדבר על חופשות סקי משפחתיות בלי להיגרר לקלישאות ומיתוסים (חלקם מבוססים על מציאות, אבל מרביתם סתם מנופחים). אז כן, יקר יותר לנסוע לסקי עם הילדים מאשר לנסוע לסקי בלי הילדים – אבל היי, זה הרי נכון בעצמם לכל סוג של נופש. מצד שני, החוויה של חופשת סקי עם הילדים היא חוויה שונה לגמרי, והיא מתגמלת הן את הילדים והן את ההורים – שזוכים לזמן איכות אינטימי שלרוב אין בחופשות בחו"ל עם הילדים.

הבעיה היא שיש מקרים שאותם מיתוסים נטמעים היטב ועלולים לגרום דווקא למפחי נפש. כך למשל הרצון למצוא חופשות סקי משפחתיות שתוביל לחיסכון בעלויות, גורם לאנשים ליפול למלכודת "החופשה הזולה", כלומר להזמין חדרים פשוטים, באתרים רחוקים נטולי תשתיות וארגון.

החדשות הטובות הן שרבים מחובבי הסקי כבר הבינו שזול עולה ביוקר, וגם מארגני התיירות כבר יודעים להרכיב חבילות סקי שכוללות קייטנות לילדים, עם הפעלות, הדרכות בעברית ובייביסיטר צמוד. אותן חבילות הותאמו במיוחד לחופשת חנוכה של בתי הספר ומסתדרות בצורה מושלמת עם חופשות הסקי באתרים הגבוהים באלפים הצרפתיים או בהרי
הדולומיטים באיטליה.

סקי ילדים. ShutterStock
חוויה משותפת לילדים ולהורים/ShutterStock

נס חנוכה בהרים - פסגת החוויות

תאריכי חופשת חג החנוכה מבתי הספר הם בין ה-8 ל-14 בדצמבר (יום שלישי עד יום שני, כולל) ובתכנון נכון אפשר לצאת לחופשה מלאה של שבוע באתר סקי. התקופה המוקדמת יחסית לאירופה, בשילוב עם האתרים הגבוהים והשלג המובטח – מבטיחים חווית גלישה במחיר אידיאלי. תתפלאו, אבל ההפרש במחיר יכול להיות הבדל בין חופשה נחמדה לבין חופשה מושלמת.

כל האמור לעיל לא נעלם מעיניהן של המשפחות הישראליות שלא מעט מהן החליפו את הנסיעה לפארקי השעשועים הגדולים באירופה בחופשות סקי בפסגות ההרים ומאפשרים לצד שבירת השגרה המסורתית והגיבוש המשפחתי – להעניק גם לילדים חוויה איכותית מיוחדת.

אם מוסיפים לזה את העובדה שהחבילות כוללות גם קייטנת סקי עם הדרכה בעברית ומשגיחה צמודה דוברת עברית שמאפשרת להורים לגלוש בראש שקט וליהנות מהחופשה בלי לדאוג כל רגע לתעסוקה לילדים – הרי שמדובר בפתרון מנצח.
ראוי לציין כי המושג "להזמין ברגע האחרון" כמעט שלא קיים בעולם הסקי, בעיקר כי מספר המקומות מוגבל ומבוקש.

לפיכך, מוטב להקדים ולהבטיח מקום כבר עתה גם אם חופשות החגים - מלבד חנוכה, גם חופשות פורים (23-25 במרץ) ואפילו פסח (13-30 באפריל) השנה יוצאים בתאריכים אידיאליים לחופשות סקי עם הילדים.

אלה שכבר חזרו יודעים לספר על חוויות חג בלתי נשכחות שכוללות ארוחת ליל סדר עם נוף להרים המושלגים, מסיבת תחפושות בה הישראלים מתערבבים עם המקומיים וכמובן, הרבה אוכל חגיגי וטעים ואווירת חג עד-לא-ידע.

מתכננים חופשת סקי בחנוכה? הזמינו עכשיו חבילה משפחתית

וואלה! NEWS בשיתוף Skibid
  • עוד באותו נושא:
  • סקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully