וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמשוש מבלי לשלם: אירועים סתוויים לסוף השבוע

8.10.2015 / 0:32

אם הוצאתם לא מעט כסף בחגי תשרי, הנה חמש הצעות לבילוי חינמי בחמשוש הקרוב. פשוט לקחת את בן או בת הזוג, את הילדים ולבלות באוויר הסתווי שצפוי להיות לנו בסופ"ש. תבלו

ציור מבעד לעדשה יגאל עוזרי. צילום:  Tun myaing,
תערוכה חדשה. יגאל עוזרי במסגרת "ציור מבעד לעדשה"/צילום: Tun myaing

1. חג הבירה, תל אביב

Oktoberfest, פסטיבל הבירה הגדול בעולם, שוב כאן וגם השנה יציינו אותו בברים ברחבי ארץ במסיבות בירה תוססות, כמיטב המסורת והתרבות הבווארית. במינכן, מולדת הפסטיבל, החגיגות נערכות כל היום והלילה וכמויות הבירה שנמזגות מגיעות למיליוני ליטרים, אבל אנחנו, לעומתם, הרבה יותר 'סולידיים' ומציינים את חג הבירה רק עם רדת הערב, במסגרת שני פסטיבלים שיתקיימו בתל אביב.

לצד החביות וברזי הבירות, שולחנות העץ הארוכים המזמינים לישיבה המונית, המלצריות הלבושות בתלבושת המסורתית, הבירה שתמזג לכוסות מיוחדות שהובאו מגרמניה (ואותן תוכלו לקחת למזכרת), הפרצל ודוכני הנקניקיות, יתקיימו הופעות מוזיקה וישיקו ברב שמחה את בירת האוקטוברפסט הרשמית, שתגיע היישר ממינכן.
מתי ואיפה: חמישי, 8 באוקטובר, 23:00-19:00, בבירגארדן, מתחם שרונה;
רביעי-חמישי, 14-15, 23:00-19:00, מתחם התחנה

בירגארדן פאולנר מתחם שרונה. צילום: אנטולי מיכאלו, מערכת וואלה! NEWS
הבירגארדן, שרונה/מערכת וואלה! NEWS, צילום: אנטולי מיכאלו

2. Swing & Shoot, יפו

"יפו-ג'אז" הוא פסטיבל בינלאומי, עצמאי, מקורי ובלתי תלוי שיזם המוזיקאי ומנהל האמנותי עמיקם קימלמן במטרה לחבר בין מוזיקאים מישראל למוזיקאים מהעולם. במסגרת הפסטיבל תוצג התערוכה Swing & Shoot של יוסי צבקר, צלם אמנויות במה וג'אזיסט חובב, שמלווה במצלתו את סצנת הג'אז בארץ ומציג תמונות בשחור-לבן, כמיטב המסורת של צילומי הג'אז. צבקר הנציח את האמנים כשהם על הבמה, מאחורי הקלעים ובחדרי החזרות בצילומים מלאי אווירה והמסתורין, שהצלילים כאלו פורצים מתוכם. בין האמנים שתיעד אפשר לראות את האחים כהן, פטר ורטהיימר, אהרל'ה קמינסקי, מרטון קם, ועוד רבים אחרים, לצד מיטב הנגנים מהעולם, שביקרו בארץ בשנים האחרונות, בהם אגדות ג'אז כבילי קובהם, רון קארטר, קני בארון, ז'ק דה ז'ונט, רישארד גאליאנו וויקטור לואיס, וכן את הדור הבא של הג'אז המקומי - תלמידי רימון ושטריקר.
מתי: 8-10.10
איפה: מרכז מנדל, התחייה 1, יפו

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
סצנת הג'אז תערוכה של הצלם. יוסי צבקר, מערכת וואלה! NEWS
סצנת הג'אז מתוך התערוכה Swing & Shoot שתתקיים ביפו/מערכת וואלה! NEWS, יוסי צבקר

3. רוץ בין סוסים, קיבוץ מרום גולן

חוות הבוקרים הממוקמת במרומי הגולן עורכת הפנינג סוסים לכל המשפחה ומזמינה אותנו להכיר את עולמם המופלא של הסוסים וכן את עולם הרכיבה. בתוכנית: לילדים - סיבובי רכיבה על סוסים, פינות יצירה בהן צביעה של פרסות, מופע רכיבה של תלמידי בית הספר לרכיבה ומופע משותף של מדריכות החווה ברכיבת ווסטרן (Western) וברכיבת אינגליש. עוד בשטח: פינת מידע, דוכני אוכל ושתייה (בתשלום) ומסעדת בוקרים כשרה, הצמודה למאנז', שתגיש מנת ספיישל "מיקס בוקרים" - מנה בשרים זוגית לקאובויס', ובכלל (בתשלום).
מתי: שישי, 9 באוקטובר, מ- 12:00
איפה: חוות הבוקרים, מרום גולן
לפרטים: 053-8514497, meromgolantourism.co.il

חוות הבוקרים מרום הגולן. כץ אנה וסבודש קסניה, מערכת וואלה! NEWS
חוות הבוקרים במרום הגולן/מערכת וואלה! NEWS, כץ אנה וסבודש קסניה

3. בוטני-אורבני, עכו

עכו, כבר ספרנו לאחרונה, עוברת שינוי מבורך והתפתחות תיירותית ותרבותית מואצת ולראייה - בשבוע הבא יחנך בעיר גן בוטני עירוני. לגן, שהוא פרויקט ראשון מסוגו בארץ, מוטיב מרכזי בנושא צמחיה המרכז בשטחו בתי גידול ייחודיים המשלבים צמחייה ים-יכונית עם צמחייה טרופית וצמחי בר האופייניים לאזור. הגן הוא חלק מפארק גדול המשתרע על 21 דונם ומחולק ל-4 מתחמים כאשר לכל מתחם נושא מרכזי הקשור לצמחייה והיבטיה השונים - חקלאות, צמחי מים ונחלים, מבוך צמחיה וגן צמחי סיפור ואגדה. לצד הכרת הצמחייה הבוטנית תמצאו בפארק גם שבילי טיול, מתקנים לשכשוך במים, שלושה מתחמים עם מתקני משחקים (בהם מתקנים בצורת מצודה ומגדלור שהם הומאז' לאתרים היסטוריים בעיר) ואזורים לפיקניק ומנוחה.

ואם אתם כבר שם תוכלו להשלים את חווית הצומח בטיול בגנים הבהאיים המרשימים ביופיים, הממוקמים בסמוך, ובקצת אקשן בפארק האקסטרים, שאף הוא נחנך לאחרונה.
מתי: שלישי, 13 באוקטובר
איפה: שכונת הכרם ג' (בסמוך לכביש עכו נהריה)

הפארק הבוטני עכו. מורן מאיר, מערכת וואלה! NEWS
הפארק הבוטני בעכו/מערכת וואלה! NEWS, מורן מאיר

4. אקו 2, רעננה

רעננה, העיר הירוקה של השרון, מובילה ומטמיעה את ערכי השמירה על איכות הסביבה והפרדת האשפה במסגרת פעילויות חינוכיות וקהילתיות שמתחילות כבר מהגיל הרך.
השבוע יתקיים בעיר הפסטיבל הסביבתי במסגרתו יתקיימו פעילויות, הצגות ומופעים ברוח השמירה על הטבע, ותוקם טירת ענק מקרטון עם מבוך, קיר גרפיטי וחדר להלבשת נסיכות.

עוד במתחם: יריד שעשועים עם פעילויות מחומרים ממוחזרים, סדנאות התנסות במגוון חומרי פסולת מהם מכינים קלמרים, שבשבות, לוכדי חלומות, רובוטים ובובות, התנסות בגננות אקולוגית הכוללת יצירת גינה גדולה, אדניות אישיות, מלון לחרקים ועוד. בנוסף יתקיימו מופע הקרקס הירוק עם להטוטים ובלונים, המופע של רוני וקשיו, שירן סנדל (מ"גאליס") שתארח את ליאור כהן (13.10), הצגה "פח זבל משלי" והמופעים של מיקי הבדרנית ושל פיקו - בר מכוכב פיקוללה (14.10).
מתי: 14 - 13 באוקטובר, 16:00 - 21:00
איפה: פארק רעננה

פסטיבל סביבתי אקו ברעננה. פטל תקשורת,
פסטיבל סביבתי אקו ברעננה/פטל תקשורת

5. מבעד לעדשה, תל אביב

יגאל עוזרי הוא אמן ישראלי שחי ועובד בניו יורק ומתמחה בציור פוטו ריאליסטי - סגנון המאופיין ברמת דיוק וגימור גבוהים עד שהציור נראה כצילום. ציוריו של עוזרי משקפים את רוח הדמויות שהוא מצייר בסביבתם הטבעית החל מיערות גשם שופעים ועד למדבריות צחיחים.

היום (חמישי) תושק בארץ תערוכתו "ציור מבעד לעדשה", שאצר ירון הרמתי, במהלכה תוצג סדרה עבודות חדשה הכוללת ציורי שמן, צבעי מים ועבודות קטנות על מצע צילומי פולאירוד לצד עבודותיו האייקוניות מהשנים האחרונות. התערוכה תלווה בהשקתו של ספר אמן והקרנת בכורה של סרט תיעודי המזמין את הצופים להיכנס את תוך הסטודיו שלו.
מתי: מחמישי, 8 באוקטובר, 20:00, עד רביעי, 20 בנובמבר, הקרנת הסרט בשישי, 9 באוקטובר, 11:00
איפה: גלריה זימאק, ה' באייר 68
לפרטים: 03-6915060

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully