וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גרמניה איירליין" מוותרת על אילת

30.9.2015 / 8:22

חברת התעופה, שהיתה אמורה לפתוח קו תעופה מדיסלדורף לעובדה ב-2 בנובמבר, חזרה בה ותטוס לנתב"ג במקום. בהודעתה מסרה: "הביקושים נמוכים, במידה ונראה התעניינות מחודשת נשמח לפתוח קו טיסות זה בעתיד". תיירני אילת: אנו מודאגים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרמניה איירליין באילת מקווים שחברות תעופה נוספות לא יילכו בעקבותיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברת התעופה הגרמנית ''גרמניה איירליין" החליטה לבטל את קו התעופה דיסלדורף-עובדה עוד לפני שהספיקה לבצע טיסה אחת. תחילת הטיסות נקבעה ל-2 נובמבר ומטרתן היתה להביא תיירים מגרמניה לעיר הנופש הדרומית במהלך החורף הקרוב.

תיירני העיר אילת ציפו בחורף הקרוב ללא פחות מ-22 טיסות שבועיות של חברות תעופה אירופיות, ביניהן שתי הטיסות השבועיות של "גרמניה איירליין" שהחלה בחודשים האחרונים לשווקן ברחבי אירופה במחיר של 99 אירו לכיוון.

ואולם, למרות שהטיסות הראשונות היו בתפוסה גבוהה יחסית, הביקושים הנמוכים לטיסות בחודשים הקרובים מצד תיירים אירופיים הכריעו את הכף והובילו את החברה לבטלן ולהימנע מהפסדים כבדים יותר.

החלטת החברה הגרמנית גרמה לאי שקט בקרב תיירני אילת. גורם בכיר בענף המלונאות בעיר אמר כי איש באמת לא הופתע שכן הביקושים מחו"ל לעיר היו נמוכים גם בשנים קודמות. "אנו רק מקווים שגרמניה איירליין תהיה היחידה שתבטל את הטיסות ולא תמשוך אחריה גל ביטולים".

מנגד, ניסה יוסי חן, מנכ"ל תאגיד תיירות אילת, להרגיע ואמר כי מצב תיירות החורף באילת בחורף הקרוב לא צפוי להיפגע. "אנו מצפים ל-22 טיסות שבועיות משלל חברות תעופה בינלאומיות ואנו נערכים לקבל את פני התיירים והישראלים בעיר".

"גרמניה איירליין" מפעילה שתי טיסות שבועיות להמבורג וכן טיסות עונתיות לבאדן באדן שבצפון היער השחור. לפני שבועיים הודיעה על פתיחת קו חדש בין דיסלדורף לתל אביב שצפוי להיפתח אף הוא ב-2 בנובמבר.

חברת "גרמניה איירליין" נימקה את החלטתה בכך שהשקיעה מאמצים רבים בקידום הטיסות לעיר אילת אך לצערה, לאור חוסר התעניינות מספקת מצד ציבור סוכני הנסיעות והנוסעים נאלצה לדחות בשלב זה את פתיחת הקו.

"חשוב לציין, שבמידה ונראה התעניינות מחודשת נשמח לפתוח קו טיסות זה בעתיד. כמו כן, הביקור המתוכנן של 25 סוכני נסיעות גרמנים לקידום התיירות לאילת יתקיים על חשבוננו בקרוב", נמסר מהחברה, שהוסיפה: "חברת התעופה גרמניה מאמינה מאד בשוק הישראלי ואף הודיעה בימים אלה על השקת קו חדש ונוסף מת"א לדיסלדורף פעמיים בשבוע שמתווסף לקו המצליח מת"א-להמבורג גם הוא פעמיים בשבוע. הקו לבאדן באדן תוכנן מלכתחילה כקו עונתי הפועל עד תחילת חודש נובמבר".

בין חברות התעופה שצפויות לנחות בעובדה בחורף הקרוב נכללות ריינאייר, פינאייר, טרנסאירו, פגסוס הטורקית ועוד. אלה הגיעו בין השאר, בזכות הבטחת משרד התיירות להעניק תשלום של 45 אירו עבור כל מושב שיימכר בטיסות לאילת.

  • עוד באותו נושא:
  • גרמניה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully