וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפוח גדול וחם: דלתא איירליינס תוסיף טיסות לניו יורק

24.9.2015 / 8:52

חברות התעופה הזרות ממהרות לנצל את יציאתה של אמריקן איירליינס מישראל: דלתא איירליינס היא הראשונה להגדיל את מספר טיסותיה מ-7 ל-11 בשבוע. מי הבאה בתור?

שופינג הארלד סקוור ניו יורק מנהטן. ShutterStock
מנהטן. תמיד מבוקשת, ובקרוב גם טיסות נוספות/ShutterStock

חברת התעופה האמריקנית דלתא איירליינס מחריפה את התחרות בקו ניו יורק-תל אביב: הבוקר (ה') הודיעה החברה כי בכוונתה להוסיף ארבע טיסות שבועיות לשבע הטיסות הקיימות החל ממאי 2016.

ההחלטה לתגבר את הטיסות לישראל התקבלה על רקע הפסקת הטיסות הפתאומית של אמריקן איירליינס לארץ החל מינואר הקרוב.

דלתא איירליינס תפעיל את ארבע הטיסות החדשות באמצעות מטוס מדגם 777 בעל קיבולת של 291 מושבים, ותציע בו שלוש מחלקות טיסה ושירותים כמו חיבור לאינטרנט אלחוטי בתשלום.

ואולם, בניגוד לטיסות הלילה של החברה כיום, ארבע הטיסות החדשות ימריאו דווקא בשעות היום בשעה 11:50, בימים שלישי, רביעי, שישי ושבת. הנחיתה תתבצע בשעה 16:50 שעון ניו יורק.

לדברי נט פייפר, סגן נשיא בכיר לאירופה, המזרח התיכון ואפריקה בדלתא, "מהקיץ הבא דלתא תציע יותר מ- 2,300 מושבים נוספים בשבוע בקו תל אביב-ניו יורק , אחד מהשווקים הטראנס-אטלנטיים הגדולים ביותר שלנו, בתגובה לדרישת לקוחותינו להרחבת השרות הישיר".

קו התעופה ניו יורק-תל אביב נחשב לרווחי והעמוס ביותר בנתב"ג ופועלות בו גם יונייטד איירליינס ואל על ושמפעילות כ-14 ו-21 טיסות שבועיות בהתאמה. אליהן מצטרפות גם חברות התעופה האירופיות כמו בריטיש איירווייס, לופטהנזה, איבריה, אליטליה, בריסל איירליינס ואייר פראנס, שדואגות להציע מחירים אטרקטיביים לישראלים המוכנים לבצע עצירת ביניים בבירות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully