וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לתפרנים, לבינוניים ולעשירים: לגור בניו יורק בכל תקציב

5.10.2015 / 7:21

אם התייאשתם מלחפש מלונות לפי תקציב ואתם רוצים להעביר את החופשה בדירה משלכם שאליה אפשר לחזור, לבשל ולאחר - סרקנו עבורכם כמה אופציות ללינה אלטרנטיבית בחו"ל באמצעות Airbnb - מ-50 ועד 700 דולרים, מהזול ועד ליקר מאוד. הפעם: ניו יורק

עריכה: גדי וינשטוק

תופעת Airbnb הפכה בשנים האחרונות לאפשרות לינה מועדפת על ישראלים רבים בעולם. אז למי שהתייאש מלחפש מלונות לפי התקציב שלו, ורוצה להעביר את החופשה שלו בדירה משלו, שאליה אפשר לחזור, לבשל ולאחר - הנה כמה אופציות ללינה אלטרנטיבית בחו"ל - מהזול ועד ליקר מאוד. הפעם: בעיר ניורק.


.

מתחת ל-50 דולרים ללילה: "הל'ס קיטצ'ן"

מיטת קומותיים וספה בחלל משותף עם מטיילים נוספים, ב- 160 שקלים ללילה, ממש על טיימס סקוור. אופציה זולה למטיילים לבד המעוניינים לחסוך בהוצאות. בדירה עמדת קפה, אינטרנט חופשי, מצעים ומגבות, מקרר ומיזוג.

הדירה מחולקת לשתי יחידות דיור המותאמות לשני מטיילים כל אחת וממוקמת במרכז העניינים, על התפר בין שכונת Hell's Kitchen ל-Midtown. הגבול הדק הזה בין האורות הנוצצים של הטיימס סקוור לאזור הפחות נוצץ (אם כי לא פחות מהנה) של Hell's Kitchen מאפשר ליהנות מכל העולמות. באיזור מסעדות, בתי קפה, פאבים, שפע של אטרקציות, אולמות תיאטרון ועוד.

לפרטים על הדירה לחצו כאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

מתחת ל-100 דולרים ללילה: "איסט וילג'" וברוקלין

1. דירת סטודיו ססגונית ומוארת, בלב שכונת Alphabet city שבמזרח דאון-טאון ניו יורק, הכוללת מיטה זוגית וספה לאירוח של עד ארבעה אורחים ב-317 שקלים ללילה. הדירה מצוידת לגמרי וכוללת מטבח, שירותים ואמבטיה, מיזוג אוויר, אינטרנט חופשי, טלוויזיה וכבלים ועוד. הדירה במרחק הליכה מארבעה קווי סאבווי: F-L-6-NR , צמודה לטומפקין סקוור פארק ועשרות ברים ובתי קפה טרנדיים. השכונה מעוטרת בציורי גרפיטי וגלריות של אומנים מתחילים. דירוג אורחים בדירה: חמישה כוכבים.

לפרטים על הדירה לחצו כאן.

2. חדר פרטי בדירת שני שותפים, המשכירים את חדר השינה השלישי לתיירים ומבקרים בעיר. הדירה בברוקלין, מרחק דקות בודדות מלב מנהטן ובעל הדירה מספר כי הדירה ממוקמת בשכונה הידועה כ"הכי היפסטרית בעולם".

המתארחים בדירה יחלקו את חדר האמבטיה והמטבח עם שני השותפים, אשר ישמחו להמליץ על מגוון בתי הקפה והמסעדות בסביבה. הדירה ממוקמת מרחק של שני בלוקים הליכה מתחנת הסאבווי הקרובה (3-4 דקות). דירוג האורחים בדירה: 4.5 כוכבים.

לפרטים על הדירה לחצו כאן.

דירת Airbnb בניו יורק מתחת ל-100 דולר. Airbnb, אתר רשמי
פחות מ-100 דולר ללילה וזה שלכם. הדירה ב"איסט וילג'"/אתר רשמי, Airbnb

מעל 100 דולר ללילה: "אפר איסט סייד"

דירת סטודיו קטנה ופרקטית ב-Upper East Side היוקרתי, במרחק חמש דקות מסנטרל פארק. הדירה מתאימה לאירוח של עד שניים וכוללת אבזור מלא. הדירה במרחב הליכה מהמוזיאונים Met, Frick Collection, ו-Guggenheim. הצצה ל-Upper east side במדריך השכונות של Airbnb מאפשרת להתרשם מהבנייה היוקרתית והייחודית לאזור, לצד חנויות המותגים המובילים בעולם.

לינדה, אשר ביקרה בשכונה ב- 2013 כתבה במדריך: "השכונה נהדרת, מלאה בחנויות ומסעדות ובמרחק בלוקים בודדים לתחנות subway, מוזיאונים ופארקים. זה כל כך נוח הן לעובדים באיזור והן למגיעים לשכונה לבילוי". דירוג האורחים בדירה: חמישה כוכבים.

לפרטים על הדירה לחצו כאן.

מעל 100 דולר ללילה: "לואר איסט סייד" ו"ליטל איטלי"

1. מהאפר איסט ל-Lower East Side: דירת שני חדרים צבעונית אשר שופצה לאחרונה ומתאימה לשני אורחים. בעל הדירה מציין כי היא נמצאת שתי דקות הליכה מתחנת subway (קווים J/Z/F/M) וכן ליד עמדות אופניים להשכרה (CitiBike).

ה-Lower east side הוא אחד מאזורי הבילוי והצעירים התוססים של מנהטן ומלא במועדוני לילה, מסעדות, ברים ומועדוני הופעות. על פי מדריך השכונות, בתי העסק ב- Lower east side פתוחים גם בשעות הקטנות של הלילה, דבר המושך אליה צעירים רבים. אחד מסימני הזיהוי העיקריים של השכונה הם בנייני המגורים האייקונים של ניו יורק, בחזיתם מדרגות החירום החיצוניות מברזל. דירוג האורחים בדירה: חמישה כוכבים.

לפרטים על הדירה לחצו כאן.

2. דירת סטודיו מודרנית בשכונת Little Italy, שכונה קטנה אשר קיבלה את שמה בעקבות ריכוז מהגרים יוצאי איטליה, שהתיישבו בה במאה הקודמת. על אף שדגלי איטליה עדיין מתנוססים מעל עשרות המסעדות והמעדניות האיטלקיות בשכונה, האוכלוסיה בה כיום מגוונת יותר ובתי העסק ומקומות הבילוי בה מושפעים מהשכונות הגובלות: טרייבקה השיקית, סוהו הטרנדית וצ'יינה טאון.

לדירה חדר שינה המתאים לשני מבוגרים וספה נוספת לאורחים או ילדים, פרקט עץ, חיבור לאינטרנט מהיר וכבלים, מכונת קפה ושלל פינוקים נוספים. הדירה ממוקמת שני בלוקים בלבד מתחנת Canal street ומרחק חמישה בלוקים מתחנת Grand street. בעלי הדירה השאירו בה גיטרות, ואף ציינו כי מוסיקאים מוזמנים לגור בה בברכה. "אנחנו יכולים לספק גם קלידים וכלי נגינה נוספים, על פי בקשתכם", ציינו בפרופיל הדירה. את כלי הנגינה הנוספים יוכלו השוכרים לקבל בתמורה לעירבון שיוחזר בתום השהיה בדירה.

לפרטים על הדירה לחצו כאן.

דירת Airbnb בניו יורק מעל ל-100 דולר. Airbnb, אתר רשמי
יותר מ-100 דולר ללילה. דירת סטודיו ב-Upper East Side/אתר רשמי, Airbnb

מעל 300 דולרים ללילה: ברוקלין

בית פרטי בן שתי קומות בשכונת Clinton Hill שבברוקלין, המתאים לעד חמישה אורחים. שתי תחנות subway בקרבת הבית, שלושה קווי אוטובוס למנהטן ושפע של חניה ברחוב. על פי מדריך השכונות, מדובר בשכונה נינוחה בה ניתן למצוא הכל - אבל לא יותר מידי. בשכונה גלריות, אומנות רחוב, בתי קפה ומסעדות רבות, לצד גני שעשועים ציבוריים לילדים ומכללת PRATT המפורסמת למקצועות העיצוב.

האנק, שהתארח בדירה במאי האחרון, כתב: "הבית של קורטני הוא בית נפלא, עם אווירה חמימה בשכונה נחמדה. קל להגיע מכאן בבוקר למנהטן, התחנות קרובות לדירה, אבל לא פחות נעים לחזור ל"בית" בסוף היום. יש סופרמרקט קרוב לקניית מצרכים. קורטני מארחת נפלאה, קל לתקשר איתה. אל תהססו!".

לפרטים על הדירה לחצו כאן.

דירת Airbnb בניו יורק מעל ל-300 דולר. Airbnb, אתר רשמי
300+ דולרים ללילה. הדירה המיוחדת בברוקלין/אתר רשמי, Airbnb

700 דולרים ללילה: ברוקלין וטרייבקה

1. פנטהאוז קומותיים המשקיף על ה-Lower east side ומתאים לארבעה אורחים, עם מעלית פרטית לתוך הדירה ואיבזור מלא. הבעלים, הארט, הוא קנדי במקור שמתגורר בניו יורק ב- 12 השנים האחרונות ולפני שמונה שנים ייסד חברת סטארטאפ. הדירה במרחק הליכה משישה קווי subway, דבר המקל על הגעה מהירה לכל קצוות העיר.

לפרטים על הדירה לחצו כאן.

2. רק 3,000 שקלים מפרידים ביניכם לבין לילה בדירה המפנקת הזאת, בבניין הדירות היוקרתי שבשכונת טרייבקה. הבעלים, מעצבת פנים ובעל גלריית לאומנות מודרנית, עיצבו את הלופט בקווים מודרניים, בבניין היסטורי שנבנה בשנת 1867 ונמצא ברחוב שקט, אך מרחב בלוק הליכה מההמולה והאטרקציות בשכונת "סוהו" הסמוכה. השכונה צבועה בצבע חום-אדמדם האופייני לבתי האבן הגדולים ומלאה בבתי קפה מקומיים, גלריות, חנויות בוטיק של מעצבים צעירים וגינות ציבוריות קטנות.

לפרטים על הדירה לחצו כאן.

דירת Airbnb בניו יורק מעל ל-700 דולר. Airbnb, אתר רשמי
למי שבאמת יכול להרשות לעצמו. הדירה בטרייבקה ב-700 דולרים ללילה/אתר רשמי, Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully