וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקרוב מאוד: טיסות ישירות מתל אביב לדיסלדורף

אחרי המבורג ובאדן-באדן, פותחת גרמניה איירליין קו חדש מגרמניה לתל אביב, כשהפעם מדובר בדיסלדורף שבמערב המדינה. הטיסות יופעלו החל מנובמבר השנה במחיר של החל מ-99 אירו לכיוון

מטוס של גרמניה איירליין. מטוס של גרמניה איירליין,
קו שלישי לישראל ייפתח בנובמבר. גרמניה איירליין/מטוס של גרמניה איירליין

לאחר שהחלה לטוס להמבורג ובאדן-באדן ישירות מישראל, הכריזה היום (ה') חברת גרמניה איירליין על פתיחת יעד נוסף ושלישי במספר מתל אביב לגרמניה - דיסלדורף.

הטיסות שיחלו ב-2 בנובמבר יופעלו פעמיים בשבוע בימים שני וחמישי במטוסי A-19, כשהמחיר החל מ-99 אירו לכיוון. "אנו רואים באזור הזה, שקרוב להולנד ובלגיה והעיר קלן כפוטנציאל גדול עבור הישראלים, וכ-60 אלף ישראלים טסים בשנה ליעדים הללו, ולכן היה קל לשכנע את מועצת המנהלים שלנו לפתוח את הקו הזה", אמר היום פול סקודלרו, מנהל המכירות של ישראל בחברה, במסיבת עיתונאים בהמבורג.

הכניסה של גרמניה לדיסלדורף, מגיעה לאחר הפסק הטיסות של חברת ג'רמן ווינגס, מקבוצת לופטהנזה, מדיסלדורף אל ישראל, וגרמניה איירליין ניצלה בעצם את הואקום הזה לפתוח קו. "אנחנו שמחים על כך ומקווים שהישראלים ישובו לטוס לשם", מוסיף סקודלרו.

דיסלדורף בגרמניה. ShutterStock
בקרוב גם בטיסה ישירה מתל אביב. דיסלדורף בלילה/ShutterStock

מחפשים את יעדי הנישה לישראלים

"אנחנו מחפשים את יעדי הנישה בגרמניה, שיכולים לעניין את הישראלים, כי לברלין ופרנקפורט או מינכן כבר יש שחקנים גדולים שלא נוכל להתחרות איתם, ולכן אנחנו הכי חזקים ביעדים מיוחדים בגרמניה שהישראלים יכולים לגלות", אומר סקודלרו.

כדי לקדם את דיסלדורף, עובדים בחברת התעופה עם גופים ישראלים רבים כדי לקדם את ישראל בגרמניה ולהביא בחורף לארץ כמה שיותר גרמנים, שיוכלו ליהנות מהשמש הישראלית כשבגרמניה קר.

גרמניה איירליין מחזיקה ב-150 קוי תעופה בעולם ובגרמניה, וב-25 מטוסים. בשנה שעברה היא הטיסה 3 מיליון נוסעים. היא אינה חברת לואו-קוסט, ומאפשרת לנוסעיה לשלוח מזוודה בבטן המטוס, ואף מגישה ארוחה ושתייה ללא תשלום בטיסותיה (ניתן אף לרכוש ארוחה כשרה קרה). עם זאת, על אוזניות עבור הסרט שמוקרן בטיסה תאלצו לשלם, כמו גם על כרית ושמיכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully