וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: זו רכבת ההרים הגבוהה והמפחידה בעולם ל-2016

מעל לקילומטר אורך, נפילה של יותר מ-60 מטרים בזווית של 90 מעלות ובמהירות של 120 קמ"ש - קבלו את רכבת ההרים המהירה, הגבוהה והארוכה בעולם שתיבנה באוהיו, ארה"ב, ב-2016. צפו מה מחכה לאמיצים שבכם שיעזו לעלות עליה

צילום: Cedar Point

רכבת ההרים המפחידה והגבוהה ביותר בעולם תושק בשנה הבאה בפארק השעשועים סידר פוינט (Cedar Point), שבעיר סנדוסקי (Sandusky) במדינת אוהיו, ארה"ב.

הפארק, שצבר לאורך השנים מוניטין של המקום הטוב והמפחיד ביותר בעולם לרכבות הרים, הודיע בשבוע שעבר על בנייתה של רכבת ההרים העונה לשם Valravn, שתתחיל כבר בחודש מאי הקרוב. אורכה יהיה מעל לקילומטר ומרחק הנפילה שלה יהיה מעל 60 מטרים - מה שיקנה לה את התואר "רכבת ההרים הגבוהה, הארוכה והמהירה ביותר בעולם", כך לפי ה"Detroit Free Press".

הצלילה של הרכבת מטה תעשה בזווית של 90 מעלות של נפילה חופשית ובמהירות של 120 קמ"ש. הרכבת, שנקראת על-שם עורב מהמיתולוגיה הדנית, שאוסף את גופות המתים בשדה הקרב ובכך צובר כוח על-אנושי, אמורה לשבור כמה שיאי עולם נוספים, ביניהם:

- הרכבת שבה הכי הרבה התהפכויות (בסך הכול שלוש).
- הנפילה הארוכה ביותר של רכבת הרים - 65 מטרים.
- חמש רכבות הרים שגובהן גבוה יותר מ-60 מטר בפארק שעשועים אחד.
- ההתהפכות הגבוהה ביותר של רכבת הרים - על 50 מטרים.

ה-Valravn תהיה הרכבת ה-18 במספר של הפארק, שהוא אחד מתוך עשרה פארקי שעשועים שמפעילה חברת "סידר פייר", ביניהם שלושה פארקי מים פתוחים, פארק מים מקורה וגם חמישה מלונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully