וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי ביי לטובלרון: מהו השוקולד שהכי נמכר בדיוטי-פרי?

10.9.2015 / 11:23

מי היה מאמין, אבל הטובלרון המסורתי שהישראלים קונים בדרך לחו"ל במשך שנים, פינה את המקום הראשון לשוקולד אחר. ואיזה בושם הכי אהוב על הגברים ואיזה על הנשים? וגם: הישראלים משתדרגים בבחירת האלכוהול שלהם. החגים בפתח, הדיוטי-פרי במתח

כתבתה של דנה נחום, עריכת וידאו: יותם וקס

אתמול (ד') דיווחנו בוואלה! תיירות על שבירת שיא ביציאות של ישראלים לחו"ל בחודש אחד - 815 אלף באוגוסט - ובעקבות עליית הנוסעים בנתב"ג גם בחנויות הדיוטי-פרי נהנים מפריחה ושגשוג במכירות ושבירת שיאים כל הזמנים.

נתונים של חנות הדיוטי פרי החדשה של ג'יימס ריצ'רדסון מראים, כי בכל 4 שניות נמכר שוקולד. בחודש אוגוסט בלבד נמכרו 641,353 יחידות (עלייה של 20% מאוגוסט אשתקד). ואיזה שוקולד קונים הישראלים? אז הטובלרון המסורתי והאהוב שהוביל במשך שנים את טבלת מכירות השוקולד, מפנה לראשונה את מקומו ל-m&m הצבעוני, ומתמקם במקום השני. אחריו קונים הישראלים את השוקולד מלטיזרס וסוכריות סקיטלס.

מבין מאות אלפי הנוסעים שפקדו את החנות באוגוסט, רכשו בה 287,379 לקוחות, לעומת 238,568 לקוחות בחודש המקביל אשתקד (גידול של 20%) ונתון גבוה מאי פעם.
שיא חדש נשבר גם במספר הפריטים שנמכרו בחודש זה - 1,563,139 פריטים - לעומת 1,427,423 באוגוסט 2014 - גידול של כ-10%.

בגזרת הבשמים, בכל 12 שניות נמכר בושם, כששיא חדש נשבר במכירות - 209,444 בשמים נמכרו באוגוסט (עלייה של 25% מהתקופה המקבילה בשנה שעברה) ושבירה של השיא האחרון שנקבע ביולי 2013. הבושם הנמכר ביותר לאישה הוא קלואה, ואצל הגברים הכי פופלרי הוא אברקרומבי.

בכל הנוגע לטיפה המרה, הישראלים עוברים לאלכוהול פרימיום. בקטגוריית זו המגמה היא של גידול בצריכת אלכוהול במותגי הפרימיום, כשהמכירות לוודקה ממותג רוברטו קוואלי רשמו שיא מכירות עולמי. בחודש אוגוסט בלבד נמכרו 11,148 יחידות לעומת 6,567 במהלך אוגוסט 2014 - נתון המצביע על גידול חד של כ-70%. בנוסף, נרשם גידול גם בצריכת הסינגלמאלטים. ומהם המותגים הנמכרים ביותר בגזרת האלכוהול: ג'וני ווקר, גולד רזרב, רוברטו קוואלי, מרטל VSOP ומותג הוויסקי גלן ליווט.

אורי גלבוע מנכ"ל ג'יימס ריצ'רדסון דיוטי פרי, אמר: "המתחם החדש מעניק חווית קניה אקסקלוסיבית בהשראת בתי הכל בו המפוארים בעולם, ובו מותגים בלעדיים בכל הקטגוריות שתרמו לגידול במכירות. בנוסף הרחבת קו הקופות וקיצור התורים בחנות לזמן של 6 דקות בזמני שיא, ו-2.5 דקות בממוצע הורידה את חששם של הנוסעים שלא יעמדו בלוחות הזמנים ויפספסו את טיסתם. אנו בטוחים כי נשמור על מגמה זו גם לאורך תקופת החגים שבפתח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully