וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמים את תל אביב על המפה: מדריך השכונות של Airbnb

8.9.2015 / 8:43

חברת השכרת הדירות העולמית חברה לעיריית תל אביב וביחד השיקו מדריך שכונות לתיירים שבאים לישון בעיר ללא הפסקה. המדריך סוקר את בתי העסק, האתרים והאטרקציות בכל שכונה, בשילוב מפות, תמונות והמלצות מהמארחים. אז מה כתבו עלינו?

עריכה: גדי וינשטוק

לא מעט תיירים כבר לנים בתל אביב באמצעות אתר השכרת הדירות העולמי, Airbnb, ועכשיו תהיה להם גם האפשרות לדעת מה קורה סביב הדירה שלהם. Airbnb ו"עיר עולם - תל אביב" משיקים מדריך המלצות לתיירים בחלוקה לשכונות, שיציג מגוון אטרקציות ובתי עסק מקומיים בסביבת מקום הלינה.

מדובר במדריך שמציג את האתרים ובתי העסק בכל עיר גדולה בעולם, אולם זו הפעם הראשונה ש-Airbnb חוברת לרשות מוניציפאלית ומשיקה את המדריך בשיתוף פעולה. על פי סקר של החברה שנערך השנה, התייר הממוצע מוציא 42% מתקציב החופשה בסביבת מקום הלינה. עוד עולה מהסקר, כי 91% מהתיירים הלנים באמצעות Airbnb מעדיפים לחוות את החופשה שלהם "כמו המקומיים". מבדיקת זמן השהייה הממוצע של מטיילים באמצעות הפלטפורמה, עולה כי חופשות של אורחי Airbnb ארוכות פי 2.1 מאורך ממוצע של שהות מטיילים רגילים וכי אותם מתארחים מבזבזים פי 2.1 יותר במהלך החופשה.

מדריך השכונות הינו מדריך ייחודי וקל לשימוש, שסוקר את בתי העסק, האתרים והאטרקציות בכל שכונה, בשילוב מפות, המלצות מקומיות וגלריית תמונות. כמו כן, ניתן למצוא במדריך טיפים אותנטיים ממארחי Airbnb על מקומות בילוי מומלצים, פעילויות ובתי עסק מקומיים בשכונה.

"לא נזקקנו לשום תחבורה ציבורית, לא משנה לאן שרצינו להגיע", כותבת Laura שביקרה במרכז העיר לאחרונה. "יש המון מסעדות וברים ממש בפינה של הרחוב שבו הדירה ששכרנו ללילה", היא מוסיפה.

נועם, שמשכיר דירה ביפו, כתב: "השכונה שלנו מלאה בבתי מלאכה, חנויות אמנים, בתי קפה ואנשים. זוהי שכונה מעורבת שבה אנשים מכל הספקטרום של החברה הישראלית".

חופשה חוף ים תל אביב. ShutterStock
לגור בה וגם להכיר אותה. חוף הים בתל אביב/ShutterStock

"לקבל חוויה אותנטית וייחודית"

74% מהנכסים ב-Airbnb בערים ברחבי העולם, ממוקמים מחוץ לאזורי המלונות המרכזיים. מדריך השכונות של תל אביב יעזור למבקרים בעיר לגלות מגוון רחב של אטרקציות ייחודיות לסביבת הלינה של התייר.

מולי טרנר, מנהלת שיתופי פעולה ופרויקטים גלובאליים ב- Airbnb מסרה: "זאת הפעם הראשונה שאנו יוצרים את מדריך השכונות לעיר בשיתוף פעולה עם הרשות. באמצעות שיתוף פעולה כמו זה שיש לנו עם 'תל אביב גלובל', אנו יכולים לעזור לערים להציג לתיירים אופציות מגוונות בשכונות שונות, לעזור למבקרים לקבל חוויה אותנטית וייחודית ובתוך כך ירוויחו גם העסקים המקומיים באזורים בהם לא מבלים התיירים באופן מסורתי".

לצפייה במדריך השכונות של Airbnb

  • עוד באותו נושא:
  • Airbnb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully